MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Przesadzona Zrecznosc
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam RPGowych,

W tym wątku chciałbym poruszyć temat zręczności w którą sam robilem 2 postacie czyli strzelca i paladyna, gdyz jest po prostu niezbalansowana, a oto
wytłumaczenie dlaczego:

Na wyzszych lvl, posiadając dobre talizmany, a takze set niesm z dobrym szczesciem mozemy uzyskać 100%, lub prawie 100% krytyki, przez co budowanie postaci w sile traci sens bo po co to robić skoro zręczność nie dość, że da nam prawie taki sam efekt, to jeszcze dodatkowo dostaniemy dmg do luku, a także za kazdy punkt dany u mentora w zrecznosc jest +0,33% na otrzymanie zmniejszonych obrażeń (malo istotny bonus ale zawsze cos).

Istotne jest rowniez to ze ostatnio magowie (high levelowi), zaczeli kminic z mieszanka zrecznosci i inty w swoim buildzie i osiągneli lepsze wyniki dmg niz w buildzie only inta, co tylko pokazuje ze statystyka jest wsumie uniwersalna i tak naprawde na high levelu 3/4 klas bardziej oplaca sie w nia zbudowac, a 4 pomieszac z nia co tylko utwierdza mnie w tym ze jest ona zdecydowanie za mocna.

Dlatego proponuje jej nerf: +1% do obrażeń krytycznych => +0,5% do obrażeń krytycznych sprawi to, ze nadal bedzie nam dawac sporo uniwersalnosci ale jednak dla takiego wojownika/paladyna raczej bedzie lepsza opcja sila (chyba ze chcemy np woja do aq miec) i znow bedzie doceniana przez doswiadczonych graczy.
ja sie bardziej zastanawiam czy szczescie nie jest tu wiekszym problemem, gdyz na wyzszych poziomach to wlasnie dzieki niemu mozemy latwo przez talizmany i eq miec pewna krytyke:>
Ewentualnie szczescie mozna oslabic do powiedzmy 3/4 pkt na 1% kryta, da to podobny efekt jak moja propozycja powyzej, ale to już ty wybierz co Ci bardziej odpowiada.
Według mnie szczęście jest git. Nawet jeżeli będziesz mieć tylko 50% na kryta to zręczność i tak będzie bardziej opłacalna niż siła, bo będziesz mi krytami tak często jak podstawą.
(12-October-2021 00:21:44)Kendal555 napisał(a): [ -> ]Według mnie szczęście jest git. Nawet jeżeli będziesz mieć tylko 50% na kryta to zręczność i tak będzie bardziej opłacalna niż siła, bo będziesz mi krytami tak często jak podstawą.

tylko nie wziales pod uwage ze zgodnie z powyzszym musialbys miec najpierw 150-200 szczescia zeby wgl miec te 50% szans na kryta, a to juz robi roznice szczegolnie przy nizszych lvlach.

(11-October-2021 23:57:53)LordofLanzarote napisał(a): [ -> ]Ewentualnie szczescie mozna oslabic do powiedzmy 3/4 pkt na 1% kryta, da to podobny efekt jak moja propozycja powyzej, ale to już ty wybierz co Ci bardziej odpowiada.

zaczniemy od 3, dzis wprowadze zmiany od jutra beda widoczne na glownym i nowym rpgu.
Zręczność pośrednio osłabiona poprzez nerf szczęścia. Znacznie cenniejsze dla wojownika do ogólnej rozgrywki bedzie teraz sila niz zreka, tak samo jak dla wiekoszsci klas.

Wątek do zamknięcia
Przekierowanie