10-October-2021, 19:52:10
Witam RPGowych,
W tym wątku chciałbym poruszyć temat zręczności w którą sam robilem 2 postacie czyli strzelca i paladyna, gdyz jest po prostu niezbalansowana, a oto
wytłumaczenie dlaczego:
Na wyzszych lvl, posiadając dobre talizmany, a takze set niesm z dobrym szczesciem mozemy uzyskać 100%, lub prawie 100% krytyki, przez co budowanie postaci w sile traci sens bo po co to robić skoro zręczność nie dość, że da nam prawie taki sam efekt, to jeszcze dodatkowo dostaniemy dmg do luku, a także za kazdy punkt dany u mentora w zrecznosc jest +0,33% na otrzymanie zmniejszonych obrażeń (malo istotny bonus ale zawsze cos).
Istotne jest rowniez to ze ostatnio magowie (high levelowi), zaczeli kminic z mieszanka zrecznosci i inty w swoim buildzie i osiągneli lepsze wyniki dmg niz w buildzie only inta, co tylko pokazuje ze statystyka jest wsumie uniwersalna i tak naprawde na high levelu 3/4 klas bardziej oplaca sie w nia zbudowac, a 4 pomieszac z nia co tylko utwierdza mnie w tym ze jest ona zdecydowanie za mocna.
Dlatego proponuje jej nerf: +1% do obrażeń krytycznych => +0,5% do obrażeń krytycznych sprawi to, ze nadal bedzie nam dawac sporo uniwersalnosci ale jednak dla takiego wojownika/paladyna raczej bedzie lepsza opcja sila (chyba ze chcemy np woja do aq miec) i znow bedzie doceniana przez doswiadczonych graczy.
W tym wątku chciałbym poruszyć temat zręczności w którą sam robilem 2 postacie czyli strzelca i paladyna, gdyz jest po prostu niezbalansowana, a oto
wytłumaczenie dlaczego:
Na wyzszych lvl, posiadając dobre talizmany, a takze set niesm z dobrym szczesciem mozemy uzyskać 100%, lub prawie 100% krytyki, przez co budowanie postaci w sile traci sens bo po co to robić skoro zręczność nie dość, że da nam prawie taki sam efekt, to jeszcze dodatkowo dostaniemy dmg do luku, a także za kazdy punkt dany u mentora w zrecznosc jest +0,33% na otrzymanie zmniejszonych obrażeń (malo istotny bonus ale zawsze cos).
Istotne jest rowniez to ze ostatnio magowie (high levelowi), zaczeli kminic z mieszanka zrecznosci i inty w swoim buildzie i osiągneli lepsze wyniki dmg niz w buildzie only inta, co tylko pokazuje ze statystyka jest wsumie uniwersalna i tak naprawde na high levelu 3/4 klas bardziej oplaca sie w nia zbudowac, a 4 pomieszac z nia co tylko utwierdza mnie w tym ze jest ona zdecydowanie za mocna.
Dlatego proponuje jej nerf: +1% do obrażeń krytycznych => +0,5% do obrażeń krytycznych sprawi to, ze nadal bedzie nam dawac sporo uniwersalnosci ale jednak dla takiego wojownika/paladyna raczej bedzie lepsza opcja sila (chyba ze chcemy np woja do aq miec) i znow bedzie doceniana przez doswiadczonych graczy.