MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Pvp na expowiskach.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
(09-October-2021 23:43:58)LordofLanzarote napisał(a): [ -> ]Jesli nie chcemy aby pvp przeszkadzało w rozgrywce (EXPowiska) faktycznie mozna by dac zamiast tego ten system dueli.

Co prawda ja bym rozwinal ta koncepcje o turnieje PVP (rycerskie) które byłyby automatyczne co 1-2 tygodnie.

Mysle ze nagrody moglby byc takie:
I - 50000$
II - ksiega doswiadczenia 20000 x2
III - 15000$

System losowo dobieralby ze soba graczy,
w przypadku:

a) walki trwajacej dłużej niż 3 min oby dwoch graczy wypadałoby z turnieju

b) wywalenia z gry jednego z graczy z serwera wypada on autoamtycznie z turnieju

Dodatkowo dodalbym aby wpisanie sie do turnieju kosztowało 0,5-1k aby zapobiec mk i tym podobnym procedensom.

Taki turniej co jakiś tam okres czasu na pewno dodałby troszke rywalizacji, a także uczyniłby w końcu pvp w jakimś stopniu przydatnym a to dobrze szczególnie że w rozgrywce mamy 2 parametry wylacznie do niego (3 wliczając % na dostanie zmniejszonych obrażeń), nie przeszkadzalby rowniez w expieniu oraz bylby tylko dla chetnych Smile .

Nadal trzeba by jednak zwiększyć sredni podstawowy dmg w graczy aby walki byly dynamiczniejsze i realne do rozegrania w ciagu tych 3 min.

Evencik dobra propozycja jestem za. A i pvp nie przeszkadza w rozgrywce moim zdaniem urozmaica ją, a nie klepanie mobów po kilka h dziennie xD.
Cytat: a nie klepanie mobów po kilka h dziennie xD.
Od tego własnie jest RPG
Chcesz sie poklepać ?Idz na kitsy ultra czy co tam jest
(09-October-2021 21:36:13)maxproFFF napisał(a): [ -> ]@Mifuzze
"Tak czy inaczej, zdania nie zmienie."


Rozumiem, nie łatwo jest zmienić zdanie jednak póki nie zostanie to wprowadzone choćby dla testu to zdania nie zmienisz ani ty ani inne osoby, które są przeciwko tej zmianie.

(09-October-2021 21:28:14)Gryfcio napisał(a): [ -> ]Jak juz bardzo chcesz sie bic to masz przeciez /warp pvp, nie kazdy chce sie bic na expowisku tylko normalnie chillowo sobie grac

Widzisz tylko, że na tym warpie pvp nikogo nie było.

ale co tu testowac bylo na megarpg i nie cieszyl sie ten pomysl uznanie, a to ze grales gdzies gdzie da sie bic na expowisku i byl spoko ruch to zaden argument bo inne aspekty zatrzymaly graczy a nie pvp na expowiskach ktore jest useless pod wieloma wzgledami. W teamie juz sobie magiem nie poexpisz bo bedziesz atakowal mimowolnie przeciwnikow runami obszarowymi.


(10-October-2021 00:58:45)maxproFFF napisał(a): [ -> ]
(09-October-2021 23:43:58)LordofLanzarote napisał(a): [ -> ]Jesli nie chcemy aby pvp przeszkadzało w rozgrywce (EXPowiska) faktycznie mozna by dac zamiast tego ten system dueli.

Co prawda ja bym rozwinal ta koncepcje o turnieje PVP (rycerskie) które byłyby automatyczne co 1-2 tygodnie.

Mysle ze nagrody moglby byc takie:
I - 50000$
II - ksiega doswiadczenia 20000 x2
III - 15000$

System losowo dobieralby ze soba graczy,
w przypadku:

a) walki trwajacej dłużej niż 3 min oby dwoch graczy wypadałoby z turnieju

b) wywalenia z gry jednego z graczy z serwera wypada on autoamtycznie z turnieju

Dodatkowo dodalbym aby wpisanie sie do turnieju kosztowało 0,5-1k aby zapobiec mk i tym podobnym procedensom.

Taki turniej co jakiś tam okres czasu na pewno dodałby troszke rywalizacji, a także uczyniłby w końcu pvp w jakimś stopniu przydatnym a to dobrze szczególnie że w rozgrywce mamy 2 parametry wylacznie do niego (3 wliczając % na dostanie zmniejszonych obrażeń), nie przeszkadzalby rowniez w expieniu oraz bylby tylko dla chetnych Smile .

Nadal trzeba by jednak zwiększyć sredni podstawowy dmg w graczy aby walki byly dynamiczniejsze i realne do rozegrania w ciagu tych 3 min.

Evencik dobra propozycja jestem za. A i pvp nie przeszkadza w rozgrywce moim zdaniem urozmaica ją, a nie klepanie mobów po kilka h dziennie xD.

kolejny argument z dupy... niby grasz na rpgach a wciaz nie rozumiesz jaki jest ich glowny koncept.


@temat
z braku sensownego pomyslu juz popadacie w niedorzeczne skrajnosci i propozycje typu: musisz posiadac $ zeby bic innych przeciwnikow... rly? Dodgy Sleepy
Według mnie nie ma co wprowadzać PvP na expowiskach bo tak naprawdę jest to nic nie wnosząca nowość. Większość (o ile nie wszystkie) rpg Banana nastawione są na grind lvl i itemów a nie typową klepe. Oczywiście pvp na niektórych serwerach rpg jest i dobrze sobie funkcjonuje, no ale te są właśnie na PvP z góry nastawione (a przynajmniej te na których grałem). Jeżeli wprowadzimy pvp na expowiskach to prędzej czy później dojdzie do focusowania się na jednym graczu z nudów. Co prawda można wprowadzić system honoru z mega, ale tak jak gracze niejednokrotnie wspominali można było łatwo go obejść.

Dużo ciekawsza jest już koncepcja dueli, jeżeli ktoś chce konfrontować się z innymi to nie ma żadnych przeszkód - może się poklepać i nikt na tym nie ucierpi.
(10-October-2021 11:20:07)Kendal555 napisał(a): [ -> ]Według mnie nie ma co wprowadzać PvP na expowiskach bo tak naprawdę jest to nic nie wnosząca nowość. Większość (o ile nie wszystkie) rpg Banana nastawione są na grind lvl i itemów a nie typową klepe. Oczywiście pvp na niektórych serwerach rpg jest i dobrze sobie funkcjonuje, no ale te są właśnie na PvP z góry nastawione (a przynajmniej te na których grałem). Jeżeli wprowadzimy pvp na expowiskach to prędzej czy później dojdzie do focusowania się na jednym graczu z nudów. Co prawda można wprowadzić system honoru z mega, ale tak jak gracze niejednokrotnie wspominali można było łatwo go obejść.

Dużo ciekawsza jest już koncepcja dueli, jeżeli ktoś chce konfrontować się z innymi to nie ma żadnych przeszkód - może się poklepać i nikt na tym nie ucierpi.

No dobra grindujesz grindujesz i co? Nic. Nie jesteś w stanie wykorzystać swojego eq, które zbierałeś godzinami. Dlatego uważam, że taka kropla rywalizacji w postaci pvp byłaby świetna. Warto też dodać, iż sety z unikami były niepotrzebne bo pvp nie istniało. Gdyby wprowadzono pvp sety z unikami w końcu by znalazły zastosowanie.
Co do dueli najprawdopodobniej nie byłyby używane tak samo jak /warp pvp.
Więc niby nastawiony server na grind a jednak było sporo rzeczy, które TYLKO I WYŁĄCZNIE nadawały się do pvp (np. zmniejszone obrażenia, uniki w secie).
Zmniejszone obrażenia też były ussles bo działały tylko na graczy a jak powyżej napisałem pvp nie istniało.
(10-October-2021 12:55:57)maxproFFF napisał(a): [ -> ]
(10-October-2021 11:20:07)Kendal555 napisał(a): [ -> ]Według mnie nie ma co wprowadzać PvP na expowiskach bo tak naprawdę jest to nic nie wnosząca nowość. Większość (o ile nie wszystkie) rpg Banana nastawione są na grind lvl i itemów a nie typową klepe. Oczywiście pvp na niektórych serwerach rpg jest i dobrze sobie funkcjonuje, no ale te są właśnie na PvP z góry nastawione (a przynajmniej te na których grałem). Jeżeli wprowadzimy pvp na expowiskach to prędzej czy później dojdzie do focusowania się na jednym graczu z nudów. Co prawda można wprowadzić system honoru z mega, ale tak jak gracze niejednokrotnie wspominali można było łatwo go obejść.

Dużo ciekawsza jest już koncepcja dueli, jeżeli ktoś chce konfrontować się z innymi to nie ma żadnych przeszkód - może się poklepać i nikt na tym nie ucierpi.

No dobra grindujesz grindujesz i co? Nic. Nie jesteś w stanie wykorzystać swojego eq, które zbierałeś godzinami. Dlatego uważam, że taka kropla rywalizacji w postaci pvp byłaby świetna. Warto też dodać, iż sety z unikami były niepotrzebne bo pvp nie istniało. Gdyby wprowadzono pvp sety z unikami w końcu by znalazły zastosowanie.
Co do dueli najprawdopodobniej nie byłyby używane tak samo jak /warp pvp.
Więc niby nastawiony server na grind a jednak było sporo rzeczy, które TYLKO I WYŁĄCZNIE nadawały się do pvp (np. zmniejszone obrażenia, uniki w secie).
Zmniejszone obrażenia też były ussles bo działały tylko na graczy a jak powyżej napisałem pvp nie istniało.

na innych rpg gra polega na rywalizacji i pvp, wszystkie statystyki/sety itd są robione pod pvp, natomiast na bescie sety/staty są po to aby coraz cięższe bossy wykonywać. Jak widać nikt z graczy nie chce tego pvp wiec po co one ma być? a no tak by chcesz mieć pvp a pograsz chwile i wyjdziesz. Pomysł marny.
(10-October-2021 13:05:50)ahito111311 napisał(a): [ -> ]
(10-October-2021 12:55:57)maxproFFF napisał(a): [ -> ]
(10-October-2021 11:20:07)Kendal555 napisał(a): [ -> ]Według mnie nie ma co wprowadzać PvP na expowiskach bo tak naprawdę jest to nic nie wnosząca nowość. Większość (o ile nie wszystkie) rpg Banana nastawione są na grind lvl i itemów a nie typową klepe. Oczywiście pvp na niektórych serwerach rpg jest i dobrze sobie funkcjonuje, no ale te są właśnie na PvP z góry nastawione (a przynajmniej te na których grałem). Jeżeli wprowadzimy pvp na expowiskach to prędzej czy później dojdzie do focusowania się na jednym graczu z nudów. Co prawda można wprowadzić system honoru z mega, ale tak jak gracze niejednokrotnie wspominali można było łatwo go obejść.

Dużo ciekawsza jest już koncepcja dueli, jeżeli ktoś chce konfrontować się z innymi to nie ma żadnych przeszkód - może się poklepać i nikt na tym nie ucierpi.

No dobra grindujesz grindujesz i co? Nic. Nie jesteś w stanie wykorzystać swojego eq, które zbierałeś godzinami. Dlatego uważam, że taka kropla rywalizacji w postaci pvp byłaby świetna. Warto też dodać, iż sety z unikami były niepotrzebne bo pvp nie istniało. Gdyby wprowadzono pvp sety z unikami w końcu by znalazły zastosowanie.
Co do dueli najprawdopodobniej nie byłyby używane tak samo jak /warp pvp.
Więc niby nastawiony server na grind a jednak było sporo rzeczy, które TYLKO I WYŁĄCZNIE nadawały się do pvp (np. zmniejszone obrażenia, uniki w secie).
Zmniejszone obrażenia też były ussles bo działały tylko na graczy a jak powyżej napisałem pvp nie istniało.

na innych rpg gra polega na rywalizacji i pvp, wszystkie statystyki/sety itd są robione pod pvp, natomiast na bescie sety/staty są po to aby coraz cięższe bossy wykonywać. Jak widać nikt z graczy nie chce tego pvp wiec po co one ma być? a no tak by chcesz mieć pvp a pograsz chwile i wyjdziesz. Pomysł marny.

Raczej nie spotkalem sie z RPG gdzie wszystko byłoby by pod pvp, a byla to przewaznie polowa stat lub mniej, a druga byla pod rozne bonusy w potwory itd...
Na bescie tez sa elementy do pvp tylko jest ich znacznie mniej tak 1/10 stat około
..., fakt jest to znacznie mniej niż na innych ale jednak warto jakby było coś dodać by można było spożytkować te szanse na uniki, % na zmniejszone i % zmniejszonych obrazen.
No dobra....


Cytat:No dobra grindujesz grindujesz i co? Nic. Nie jesteś w stanie wykorzystać swojego eq, które zbierałeś godzinami

Tymczasem bossy/questy, które trzeba zrobić z odpowiednim "grindowanym" eq.

Cytat:Dlatego uważam, że taka kropla rywalizacji w postaci pvp byłaby świetna. Warto też dodać, iż sety z unikami były niepotrzebne bo pvp nie istniało. Gdyby wprowadzono pvp sety z unikami w końcu by znalazły zastosowanie.

Ale przecież masz coś takiego jak /warp pvp gdzie możesz się bić więc o co chodzi??

Cytat:Co do dueli najprawdopodobniej nie byłyby używane tak samo jak /warp pvp.

Prawda i ja uważam, że duele są nie potrzebne kiedy jest /warp pvp

Cytat:Więc niby nastawiony server na grind a jednak było sporo rzeczy, które TYLKO I WYŁĄCZNIE nadawały się do pvp (np. zmniejszone obrażenia, uniki w secie).
Zmniejszone obrażenia też były ussles bo działały tylko na graczy a jak powyżej napisałem pvp nie istniało.

Pvp istniało i istnieje do dziś, tyle że mordeczko nie pamiętasz, że było coś takiego jak wojny klanowe gdzie rywalizacja polegała na zabijaniu członków innego klanu (czyli po prostu pvp)

Cytat:maxproFFF napisał(a):
@Mifuzze
"Tak czy inaczej, zdania nie zmienie."


Rozumiem, nie łatwo jest zmienić zdanie jednak póki nie zostanie to wprowadzone choćby dla testu to zdania nie zmienisz ani ty ani inne osoby, które są przeciwko tej zmianie.
(Wczoraj 21:28:14)Gryfcio napisał(a):
Jak juz bardzo chcesz sie bic to masz przeciez /warp pvp, nie kazdy chce sie bic na expowisku tylko normalnie chillowo sobie grac

Widzisz tylko, że na tym warpie pvp nikogo nie było.

ale co tu testowac bylo na megarpg i nie cieszyl sie ten pomysl uznanie, a to ze grales gdzies gdzie da sie bic na expowisku i byl spoko ruch to zaden argument bo inne aspekty zatrzymaly graczy a nie pvp na expowiskach ktore jest useless pod wieloma wzgledami. W teamie juz sobie magiem nie poexpisz bo bedziesz atakowal mimowolnie przeciwnikow runami obszarowymi.


(Dzisiaj 00:58:45)maxproFFF napisał(a):
(Wczoraj 23:43:58)LordofLanzarote napisał(a):
Jesli nie chcemy aby pvp przeszkadzało w rozgrywce (EXPowiska) faktycznie mozna by dac zamiast tego ten system dueli.

Co prawda ja bym rozwinal ta koncepcje o turnieje PVP (rycerskie) które byłyby automatyczne co 1-2 tygodnie.

Mysle ze nagrody moglby byc takie:
I - 50000$
II - ksiega doswiadczenia 20000 x2
III - 15000$

System losowo dobieralby ze soba graczy,
w przypadku:

a) walki trwajacej dłużej niż 3 min oby dwoch graczy wypadałoby z turnieju

b) wywalenia z gry jednego z graczy z serwera wypada on autoamtycznie z turnieju

Dodatkowo dodalbym aby wpisanie sie do turnieju kosztowało 0,5-1k aby zapobiec mk i tym podobnym procedensom.

Taki turniej co jakiś tam okres czasu na pewno dodałby troszke rywalizacji, a także uczyniłby w końcu pvp w jakimś stopniu przydatnym a to dobrze szczególnie że w rozgrywce mamy 2 parametry wylacznie do niego (3 wliczając % na dostanie zmniejszonych obrażeń), nie przeszkadzalby rowniez w expieniu oraz bylby tylko dla chetnych Smile .

Nadal trzeba by jednak zwiększyć sredni podstawowy dmg w graczy aby walki byly dynamiczniejsze i realne do rozegrania w ciagu tych 3 min.

Evencik dobra propozycja jestem za. A i pvp nie przeszkadza w rozgrywce moim zdaniem urozmaica ją, a nie klepanie mobów po kilka h dziennie xD.

kolejny argument z dupy... niby grasz na rpgach a wciaz nie rozumiesz jaki jest ich glowny koncept.


@temat
z braku sensownego pomyslu juz popadacie w niedorzeczne skrajnosci i propozycje typu: musisz posiadac $ zeby bic innych przeciwnikow... rly?

Ja się z tym zgadzam Wink

Edit:

Cytat:Raczej nie spotkalem sie z RPG gdzie wszystko byłoby by pod pvp, a byla to przewaznie polowa stat lub mniej, a druga byla pod rozne bonusy w potwory itd...
Na bescie tez sa elementy do pvp tylko jest ich znacznie mniej tak 1/10 około
..., fakt jest to znacznie mniej niż na innych ale jednak warto jakby było coś by spożytkować te szanse na uniki, % na zmniejszone i % zmniejszonych obrazen.

To co jakiś powrót wojen klanowych? Big Grin
(10-October-2021 13:05:50)ahito111311 napisał(a): [ -> ]
(10-October-2021 12:55:57)maxproFFF napisał(a): [ -> ]
(10-October-2021 11:20:07)Kendal555 napisał(a): [ -> ]Według mnie nie ma co wprowadzać PvP na expowiskach bo tak naprawdę jest to nic nie wnosząca nowość. Większość (o ile nie wszystkie) rpg Banana nastawione są na grind lvl i itemów a nie typową klepe. Oczywiście pvp na niektórych serwerach rpg jest i dobrze sobie funkcjonuje, no ale te są właśnie na PvP z góry nastawione (a przynajmniej te na których grałem). Jeżeli wprowadzimy pvp na expowiskach to prędzej czy później dojdzie do focusowania się na jednym graczu z nudów. Co prawda można wprowadzić system honoru z mega, ale tak jak gracze niejednokrotnie wspominali można było łatwo go obejść.

Dużo ciekawsza jest już koncepcja dueli, jeżeli ktoś chce konfrontować się z innymi to nie ma żadnych przeszkód - może się poklepać i nikt na tym nie ucierpi.

No dobra grindujesz grindujesz i co? Nic. Nie jesteś w stanie wykorzystać swojego eq, które zbierałeś godzinami. Dlatego uważam, że taka kropla rywalizacji w postaci pvp byłaby świetna. Warto też dodać, iż sety z unikami były niepotrzebne bo pvp nie istniało. Gdyby wprowadzono pvp sety z unikami w końcu by znalazły zastosowanie.
Co do dueli najprawdopodobniej nie byłyby używane tak samo jak /warp pvp.
Więc niby nastawiony server na grind a jednak było sporo rzeczy, które TYLKO I WYŁĄCZNIE nadawały się do pvp (np. zmniejszone obrażenia, uniki w secie).
Zmniejszone obrażenia też były ussles bo działały tylko na graczy a jak powyżej napisałem pvp nie istniało.

na innych rpg gra polega na rywalizacji i pvp, wszystkie statystyki/sety itd są robione pod pvp, natomiast na bescie sety/staty są po to aby coraz cięższe bossy wykonywać. Jak widać nikt z graczy nie chce tego pvp wiec po co one ma być? a no tak by chcesz mieć pvp a pograsz chwile i wyjdziesz. Pomysł marny.

Rzeczywiście ity/statystki na beście są pod bossy szczególnie uniki, zmniejszone obrażenia oraz klejnoty pod sharpa i sharp w mieczach (oczywiście większość mobów i bosów była na smite/bane of arthropods).

(10-October-2021 13:18:51)LordofLanzarote napisał(a): [ -> ]
(10-October-2021 13:05:50)ahito111311 napisał(a): [ -> ]
(10-October-2021 12:55:57)maxproFFF napisał(a): [ -> ]
(10-October-2021 11:20:07)Kendal555 napisał(a): [ -> ]Według mnie nie ma co wprowadzać PvP na expowiskach bo tak naprawdę jest to nic nie wnosząca nowość. Większość (o ile nie wszystkie) rpg Banana nastawione są na grind lvl i itemów a nie typową klepe. Oczywiście pvp na niektórych serwerach rpg jest i dobrze sobie funkcjonuje, no ale te są właśnie na PvP z góry nastawione (a przynajmniej te na których grałem). Jeżeli wprowadzimy pvp na expowiskach to prędzej czy później dojdzie do focusowania się na jednym graczu z nudów. Co prawda można wprowadzić system honoru z mega, ale tak jak gracze niejednokrotnie wspominali można było łatwo go obejść.

Dużo ciekawsza jest już koncepcja dueli, jeżeli ktoś chce konfrontować się z innymi to nie ma żadnych przeszkód - może się poklepać i nikt na tym nie ucierpi.

No dobra grindujesz grindujesz i co? Nic. Nie jesteś w stanie wykorzystać swojego eq, które zbierałeś godzinami. Dlatego uważam, że taka kropla rywalizacji w postaci pvp byłaby świetna. Warto też dodać, iż sety z unikami były niepotrzebne bo pvp nie istniało. Gdyby wprowadzono pvp sety z unikami w końcu by znalazły zastosowanie.
Co do dueli najprawdopodobniej nie byłyby używane tak samo jak /warp pvp.
Więc niby nastawiony server na grind a jednak było sporo rzeczy, które TYLKO I WYŁĄCZNIE nadawały się do pvp (np. zmniejszone obrażenia, uniki w secie).
Zmniejszone obrażenia też były ussles bo działały tylko na graczy a jak powyżej napisałem pvp nie istniało.

na innych rpg gra polega na rywalizacji i pvp, wszystkie statystyki/sety itd są robione pod pvp, natomiast na bescie sety/staty są po to aby coraz cięższe bossy wykonywać. Jak widać nikt z graczy nie chce tego pvp wiec po co one ma być? a no tak by chcesz mieć pvp a pograsz chwile i wyjdziesz. Pomysł marny.

Raczej nie spotkalem sie z RPG gdzie wszystko byłoby by pod pvp, a byla to przewaznie polowa stat lub mniej, a druga byla pod rozne bonusy w potwory itd...
Na bescie tez sa elementy do pvp tylko jest ich znacznie mniej tak 1/10 stat około
..., fakt jest to znacznie mniej niż na innych ale jednak warto jakby było coś dodać by można było spożytkować te szanse na uniki, % na zmniejszone i % zmniejszonych obrazen.

Dokładnie trzeba wykorzystać potencjał tych statów do pvp w końcu po coś one są.
Aktualnie (tj. Bestrpg 2.0) statystki takie jak wymieniłeś nie mają sensu dodałbym od siebie jeszcze sharpness i klejnoty sharpnessu bo większość mobów/bosów była na smite lub bane of arthropods.
Dlatego trzeba to zmienić dajmy zastosowanie statystykom pod pvp!
Piszesz o tym że pvp sprawi że gracze będą chciali expić i zdobywać itemy. Przypomnę tylko że kiedy grałeś na bescie nie zrobiłeś żadnego ciekawego bossa a zamiast expić spamiles mi na pv czy idę się klepać, wiec skoro tak bardzo chcesz rywalizować to idź na jakiegoś hardcore'aUndecided
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie