MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Propozycja buffa piekielnej fali.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam Serdecznie,

Jak zapewne wszyscy bestowi magowie wiedza nie od dziś, że piekielna fala to gorsza wersja ognistej wiązki, ponieważ nie dość że wolno leci w przeciwienstwie do wiazki, która jest instant, to jeszcze zadaje mniejszy dmg.

Powyższe 2 aspekty powodują że runa ta jest prawie całkowicie bezużyteczna, a cena wersji VI tej runy nie bez powodu osiąga najniższą cene wsród run VI na rynku graczy.

Ze względu na powyższe wady i minusy względem wiazki zabiegam o buff dla piekielnej fali w takiej oto postaci:

piekielna fala (I-V) - podrzucenie wroga na 2 kratki do góry, moby do max 20k hp

piekielna fala VI - podrzucenie wroga na 3 kratki do gory, moby do max 20k hp, a także 50% na podrzucenie powyżej 20 k hp (tak samo jak w przypadku runki woja).

Mam nadzieję, że buff się
przyjmie, aby fala miala
swa piekielna, a nie
bezuzyteczna moc...
@refresh
Według mnie nawet jeżeli ta runa dostanie buffa i będzie podrzucać moba, to i tak będzie ona trash tier itemem. Cisowy wspomniał, że runa miałaby mieć 50% na podrzucenie moba powyżej 20k hp ale bądźmy szczerzy: używasz runy, nawet jeżeli podrzucisz moba to musisz jeszcze ogarnąć co się stało, odwrócić się i zacząć biec. W efekcie gracz nawet nie zdąży zareagować na to podrzucenie moba xD.
Jak dla mnie jest dużo przydatniejszych itemów do trzymania na pasku.
Tak, ale przynajmniej może byłoby troszke wieksze zainteresowanie, ta runa ( wyobrqz sobie armie mobow z dt ktora tym dostaje :3 ), co do 50% i zagrania nia to fakt jest to skillowe zagranie ale jak najbardziej do ogarniecia po czasie.

Dodatkowe notki:
1. Walniecie fala np. Baala bedzie trudniejsze fala niz runa woja, poniewaz trzeba ta fala dosc precyzyjnie wycelować, a trzesienie to obszarowka z r=7 kratek
2. W przypadku wolniejszych bossów np. Omega znacznie latwiej by podrzucić mobka falą, moze to się tez przydac gdy np omega bije nas przez sciane, a jest za blisko i nie chce w nia wejsc podmuch.
3. Opcjonalnie zamiast dodawać podrzucenie tej runce mozna zmienic jej dmg na bliski temu od kregu i nie jest to przesadzone, poniewaz jest ta runka najciezsza w obsludze sposrod run maga, a mozliwe ze nawet ze wsród run all klas.
4. Co do skillowosci uzytku runki to ze wzgledu na niska predkosc lotu fali wprawny gracz moglby nawet wprowadzic szybkiego mobka na nia nawet gdy pierwotnie spudłował
5. Fala ma tez 1 przwage nad runa woja, a mianowicie wiekszy zasieg prawie 2x (7 kratek runa woja, natomiast fala 13-14).
@refresh
Runa jest aktualnie bezużyteczna wiec buff jest zalecany, podrzucenie moba jest spoko pomysłem.
A może dodać po prostu fali strzał podwójnej fali czyli gracz używa fali i leci pierwsza fala i za 1s kolejna fala + podrzucenie moba? Jak myślićie na ten pomysł?
Dobrze rozumiem twoja wypowiedz:

ma leciec 1 fala z obecnym dmgem i potem 2 fala po 1 s jak ona ma dokładnie działać ma zadawać taki sam dmg, % na podrzucenie, do ilu hp, podrzucenie itd, czy ma byc po prostu taka fala jaka proponuje z buffem?
Hej

Dzisiaj zaprezentuję moją propozycje na Buffa ,,
Runa Piekielnej Fali,,

Obecne działanie -
Runa wyzwalająca Piekielną Falę, zadaje obrażenia wszystkim jednostką w jej prostej

Działanie po Buff'ie - Runa wyzwalająca Piekielna Falę, zadaje obrażenia podwójnej Falii (2 strzały (2 fale tak zwane) + 100% szans na podrzucenie moba do 20k HP w pierwszym uderzeniu. I 50% szans na podrzucenie moba od 20k hp w drugin uderzeniu.

Jeżeli coś nie pasuje to dajcie cynka pod pod ,,cytat,,
Wątek do zamknięcia,

Fala dostala buffa do dmga i zadaje najwiekszy dmg wsrod run maga. Zostalo to wprowadzone wr ramach ogolnego rebalansu maga.

[Obrazek: kE1tfkT.png]
Przekierowanie