11-December-2015, 19:26:37
Witam, dziś zaprezentuję jak stworzyć własnego texture packa.
Jest to banalnie proste.
Potrzebne Programy:
- Archiwizer WinRar
- Paint /Gimp
- Szablon TeksturePacka
Download:
WinRAR : http://www.instalki.pl/programy/download...inRAR.html
Gimp: http://www.instalki.pl/programy/download.../GIMP.html
Szablon TeksturePacka: http://www.mediafire.com/download/hsvqzz...zablon.zip
1. Gdy już pobierzemy wszystkie programy i szablon sprawdzamy czy w folderze z szablonem utworzył nam się folder assets
2. Wchodzimy w start/ikonę główną windows i wpisujemy %appdata%
3. Wyskakuje nam okno z folderami. Wchodzimy w:
.minecraft ---->resource-pack ---> Tworzymy nowy folder(dowolna nazwa)*
* Ten folder o dowolnej nazwie będzie nazwą naszego teksturepacka.
4. Do tego folderu wklejamy wszystko z naszego szablonu
assets -----> minecraft
Wszystkie pozostałe foldery usuwamy !!!!
5. W folderze textures tworzymy folder items i blocks ( jeżeli ktoś chce dodać jeszcze inne rzeczy typu textury mobów tworzy folder o nazwie entity)
6. W folderze items naszego texture packa umieszczamy dowolny item z folderu items naszego szablonowego textura. Następnie edytujemy go za pomocą paint tworząc dowolny wygląd itema. Zapisujemy pracę.
7. Zedytowany item następnie edytujemy za pomocą GIMP aby pozbyć się białego tła. Jeżeli przybornik nie pokazał się podczas włączenia programu kliknij:
Narzędzia ----> Nowy Przybornik
Następnie klikamy na białe tło dookoła itema tak zwaną ,,Różdżką'' (Zamieszczona w przyborniku u samej góry) (Tło powinno się nam zaznaczyć poprzez ruszające się linie). Następnie usuwamy tło zmazując gumką. Zapisujemy naszą pracę poprzez:
Plik -------> Zastąp.<nazwa pliku>.png.
Zamykamy gimpa.
8. Zamykamy folder items/blocks. Włączamy Minecraft. Wchodzimy w:
Opcje -----> Paczki Zasobów
Nasz Texture Pack powinien się pojawić.Klikamy na niego i zamykamy.
Jeśli spodobało się i chcecie więcej poradników komentujcie
Jest to banalnie proste.
Potrzebne Programy:
- Archiwizer WinRar
- Paint /Gimp
- Szablon TeksturePacka
Download:
WinRAR : http://www.instalki.pl/programy/download...inRAR.html
Gimp: http://www.instalki.pl/programy/download.../GIMP.html
Szablon TeksturePacka: http://www.mediafire.com/download/hsvqzz...zablon.zip
1. Gdy już pobierzemy wszystkie programy i szablon sprawdzamy czy w folderze z szablonem utworzył nam się folder assets
2. Wchodzimy w start/ikonę główną windows i wpisujemy %appdata%
3. Wyskakuje nam okno z folderami. Wchodzimy w:
.minecraft ---->resource-pack ---> Tworzymy nowy folder(dowolna nazwa)*
* Ten folder o dowolnej nazwie będzie nazwą naszego teksturepacka.
4. Do tego folderu wklejamy wszystko z naszego szablonu
assets -----> minecraft
Wszystkie pozostałe foldery usuwamy !!!!
5. W folderze textures tworzymy folder items i blocks ( jeżeli ktoś chce dodać jeszcze inne rzeczy typu textury mobów tworzy folder o nazwie entity)
6. W folderze items naszego texture packa umieszczamy dowolny item z folderu items naszego szablonowego textura. Następnie edytujemy go za pomocą paint tworząc dowolny wygląd itema. Zapisujemy pracę.
7. Zedytowany item następnie edytujemy za pomocą GIMP aby pozbyć się białego tła. Jeżeli przybornik nie pokazał się podczas włączenia programu kliknij:
Narzędzia ----> Nowy Przybornik
Następnie klikamy na białe tło dookoła itema tak zwaną ,,Różdżką'' (Zamieszczona w przyborniku u samej góry) (Tło powinno się nam zaznaczyć poprzez ruszające się linie). Następnie usuwamy tło zmazując gumką. Zapisujemy naszą pracę poprzez:
Plik -------> Zastąp.<nazwa pliku>.png.
Zamykamy gimpa.
8. Zamykamy folder items/blocks. Włączamy Minecraft. Wchodzimy w:
Opcje -----> Paczki Zasobów
Nasz Texture Pack powinien się pojawić.Klikamy na niego i zamykamy.
Jeśli spodobało się i chcecie więcej poradników komentujcie
