MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Młot Thora
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Heja! W tym wątku nic nie proponuję, ale jestem ciekawy opinii innych. Z nudów napisałem sobie skrypt na młota thora (pioruny i rzut) i w mojej opinii odwzorowałem go identycznie jak był na wvsp1. Różnica jest taka, że pioruny nie są obszarowym atakiem, tylko dmg jest zadawany tam, gdzie jest piorun. (czyli na ok. 4 kratki od 1 cząsteczki) Co prawda ci co znają się bardziej na skryptach niż ja pewnie powiedzą, że można to lepiej napisać (choć nie jest koszmarnie) jednak podkreślam znam podstawy skrypta. (50%/60%)

♦Link do prezentacji:
https://www.youtube.com/watch?v=8XgsgSA18xo


Poza tym, jak myślicie... byłby grywalny na wvsp3? (Mając na uwadze zmiany cd ataków) Undecided
Przyznam, wygląda bardzo ciekawie, ładnie odwzorowane, tylko jestem sceptyczny jeśli chodzi o dealowanie DMG proponowane przez Ciebie. Młot byłby taką loterią, może uderzy, może nie, mamy już kowadło na podobnej zasadzie.
Rzut natomiast mógłby być niezły, skończyłoby się ślizganie młota, przenikanie przez mapę, brak możliwości wrzucenia w dziurę etc.
@up

Co do piorunów, jest napisane że przeważnie (99%) lecą w stronę gdzie gracz się patrzy więc bardziej wycelować nimi można, a bocznie pioruniki mogą być dodatkowym dmg. Smile
A czy nie będzie tego problemu z wypadaniem za mapą i nie wracaniem jak kiedyś?
Nie, bo to jest przedmiot, nawet specjalnie będzie ciężko tak napisać xd po za tym to nie jest propozycja zamiany (pewnie banan by się nie zgodził) tylko ciekaw byłem opini.
Przekierowanie