17-July-2021, 01:35:21
Cześć.
Kiedy tryb UltraPvP został dodany na Minefoxa, i po raz pierwszy próbowałem pokonać bossa Sansa, zauważyłem, że podczas trzeciej fazy bossa, pojawia się kilka unikatowych mobów (Papyrus, Toriel, Asgore oraz Mettation, możliwe, że jakiegoś pominąłem)
Każdy z nich wyróżnia się unikatową nazwą oraz wyglądem. Postanowiłem wtedy je zabić z nadzieją na jakieś ciekawe dropy, jednak były one bardzo wytrzymałe (umierały dopiero po 2-4 minutach nieustannego bicia ich mieczem z ostrością 10 będąc na siłce 3) Kiedy już je zabiłem, nie dostałem niczego. Dziś zrobiłem małe testy - zabiłem każdego z nich by sprawdzić czy jakieś dropy z nich zostały dodane, i z tego co udało mi się zauważyć, moby te mają taką samą szansę na dropnięcie graczowi Pustego Czarnego Łba jak Królewscy Strażnicy Asgora, co według mnie kompletnie nie ma sensu patrząc na ich wytrzymałość.
Rozumiem, że, te moby jak i sam boss Sans są nawiązaniem do gry Undertale, aczkolwiek byłem trochę zawiedziony gdy po zabiciu ich nic nie dostałem.
Zatem moją propozycją byłoby usunięcie możliwości wydropienia Pustego Czarnego Łba przez te moby (ale zostawienie jej w przypadku Królewskich Strażników Asgora) i dodanie 100% szans na to, że po ich zabiciu dostanie się ICH głowy (każdy z nich ma na sobie swoją unikatową głowę)
Głowy te byłyby jednie unikatową ozdobą na działkę, nie wpływałyby w żaden sposób na rozgrywkę. Spowodowałoby to, że gracze zaczęliby moby te zabijać, a nie zostawiać w piekle po zabiciu Sansa.
Kiedy tryb UltraPvP został dodany na Minefoxa, i po raz pierwszy próbowałem pokonać bossa Sansa, zauważyłem, że podczas trzeciej fazy bossa, pojawia się kilka unikatowych mobów (Papyrus, Toriel, Asgore oraz Mettation, możliwe, że jakiegoś pominąłem)
Każdy z nich wyróżnia się unikatową nazwą oraz wyglądem. Postanowiłem wtedy je zabić z nadzieją na jakieś ciekawe dropy, jednak były one bardzo wytrzymałe (umierały dopiero po 2-4 minutach nieustannego bicia ich mieczem z ostrością 10 będąc na siłce 3) Kiedy już je zabiłem, nie dostałem niczego. Dziś zrobiłem małe testy - zabiłem każdego z nich by sprawdzić czy jakieś dropy z nich zostały dodane, i z tego co udało mi się zauważyć, moby te mają taką samą szansę na dropnięcie graczowi Pustego Czarnego Łba jak Królewscy Strażnicy Asgora, co według mnie kompletnie nie ma sensu patrząc na ich wytrzymałość.
Rozumiem, że, te moby jak i sam boss Sans są nawiązaniem do gry Undertale, aczkolwiek byłem trochę zawiedziony gdy po zabiciu ich nic nie dostałem.
Zatem moją propozycją byłoby usunięcie możliwości wydropienia Pustego Czarnego Łba przez te moby (ale zostawienie jej w przypadku Królewskich Strażników Asgora) i dodanie 100% szans na to, że po ich zabiciu dostanie się ICH głowy (każdy z nich ma na sobie swoją unikatową głowę)
Głowy te byłyby jednie unikatową ozdobą na działkę, nie wpływałyby w żaden sposób na rozgrywkę. Spowodowałoby to, że gracze zaczęliby moby te zabijać, a nie zostawiać w piekle po zabiciu Sansa.