Jest też jeszcze jedna postać która po aktualnym nerfie jest dosyć słaba: dementor
Dementor w przeszłości dostał nerfa hp lecz z resistance 3 nie dało się aż tak bardzo go odczuć. Teraz kiedy wprowadzona została (zmiana) hexy w SzybkoBananowym wydaniu
Demek teraz jest na kilka strzał z berła ( 1 strzał około 9 serc).
Wprowadzanie polowy zmian z proponowanych jest pozbawione sensu, ponieważ zmiany proponowe przez hexe sa przemyślane i łączą sie w całość, a zmiana tylko części zmian sprawia ze postac jest zbyt slaba. Zmniejszenie odpornosci i dodanie healthboosta sprawi ze postac bedzie wymagala jeszcze większego skilla, jednak gdy ogarnieta osoba bedzie nia grala to bedzie na podobnym poziomie sily co przed nerfem gdyż trzeba będzie grać bardziej taktycznie i z głową niż wlatywanie na pałę przed wojem lewitacją albo co gorsza laską licząc na to że dostanie oślepienie lub laga.
Dążę do tego by banan jeszcze raz przemyślał propozycję hexy
Dobrym pomysłem także byłoby danie demkowi resistance 3 z 16 sercami abso
Życzę miłego dnia (albo nocy) każdemu kto to czyta i samemu Bananowi
Dementor w dobrych rękach nie jest zbyt słaby.
Najzwyczajniej już nie jest top1 bossem, ale wciąż jest dobry i opłacalny wystarczy gracz przemyślanie, uważać i umieć stosować lewitacji i oślepienia.
Zresztą mówimy tu o postaci, która oprócz możliwości na wysolowanie kogoś (ograniczone po nerfie, ale wciąż posiadane)
posiada największą mobilność w grze, nakłada potężne efekty, które nie raz przyczyniają się do śmierci wojownika z rąk innego bossa i bym był zapomniał, dementor jako jedyny może stworzyć lewitujący portal co również bardzo pomaga i ułatwia grę potworom. Nekromanta robi op biblie i dlatego nie musi solować archów, a dementor robi op portal i mimo to, ma duże możliwości w walce z wojownikami.
Edit: Nie wiedziałem, że dementor oprócz nerfa absorbcji dostał jeszcze osłabienie odporności, także nie grałem dementorem po nerfie jednak to nie chce zbyt się wypowiadać.
(28-June-2021 00:20:29)Zenri napisał(a): [ -> ]Demek teraz jest na kilka strzał z berła ( 1 strzał około 9 serc).
czyli wciaz jest koxem....
słabe te twoje argumenty a mimo że nie jestem topowym graczem to jak wczoraj nim zagrałem to szło mi lepiej niż innymi płatnymi profesjami.
Oczywiście jeśli życzenie większości społeczności będzie przerobienie go to wporządku, nie upieram się jak przy żadnej zmianie - szczególnie że ta również była WASZĄ propozycją. Pozostawiam temat do dyskusji.
(09-December-2021 12:17:39)Admin napisał(a): [ -> ]szczególnie że ta również była WASZĄ propozycją.
Propozycja brzmiała ,,zmniejszyc resistance dementora do II w zamian dając healthboost III'' - zmiana ta miała na celu sprawienie ze dementor który leci bez myślenia prosto na wojownika zginie jeszcze wcześniej, natomiast dzięki healthboostowi ogarnięty gracz mógł zrobić nim podobną ilość co przed nerfem, z wyjątkiem nieco dłuższego czasu potrzebnego na regeneracje swojego zdrowia. Niestety dementorowi została wprowadzona
tylko połowa zmian przez co jest znacznie słabszy niż powinien.
Siła dementora zależy znacznie od sytuacji - czy wojownicy są blisko portalu, ilu jest wojowników, czy trzymają się razem, a także ile bossów jest żywych. Gdy pojedynczy wojownik żyje i broni świątyni obok której jest portal to dementor potrafi nadal zrobić wiele, jednak we wszystkich innych sytuacjach dementor jest po prostu słabym bossem.
Dementor nawet przed nerfami nie radził sobie w sytuacjach 1 vs 2 wojowników co wynikało z faktu że utrzymanie oślepienia na 2 wojownikach jest niemożliwe, co samo w sobie jest
dużą wadą która może zostać wykorzystana przez nieco inteligentniejszych graczy po stronie wojowników.
Jednym z największych zalet dementora była możliwość przetrwania całej gry gdy grało się nim przemyślanie, natomiast gdy berło, którym banalnie trafić bije po 9 serc sprawia ze zaraz po tym jak dementor zaatakuje nie posiadając absorpcji a dostanie raz z berła to zginie od następnego dowolnego ataku przeciwnika,
co doprowadza do absurdalnych sytuacji w której gdy grasz dementorem a nie masz już absorpcji i walczysz daleko od portalu, a na mapie nie ma innych bossów to lepiej popełnić samobójstwo i atakować przeciwnika szkieletami czy golemami.
Należy pamiętać o tym ze
dementor jest bossem który wymaga największego skilla spośród wszystkich bossów, a gdy wojownik z boskimi nie popełni dużych błędów to często trzeba było go bić przez kilka a nawet kilkanaście minut praktycznie bez przerwy, jednak obecnie o tak długie walki bardzo ciężko bo nawet słabi gracze z boskimi w końcu trafią berłem co zmusi dementora do ucieczki. Osobiście dużo większy problem sprawia mi smok niż obecny dementor, a jednak smok jest znacznie tańszy i łatwiejszy w grze
(09-December-2021 12:17:39)Admin napisał(a): [ -> ]Oczywiście jeśli życzenie większości społeczności będzie przerobienie go to wporządku, nie upieram się jak przy żadnej zmianie
Widząc ilość repek pod wątkiem zenriego można zauważyć ze wielu graczy chce właśnie tych zmian.
Oki zrobione.
Absorbcja podwyzszona o 1 poziom z 10 na 11.
i resistance podniesiony z 2 do 3.
To ty w końcu w tym trybie zmieniasz/dodajesz według tego co ty wymyślasz czy co gracze piszą? xD W tym wątku już ponad 3 raz było napisane (bo kiedyś już było wspominane o tym): Dodanie Healthboost i zmiejszenie resistance. A ty co? Dodajesz absorpcje, o której nigdzie nie było mowy o jej zmniejszaniu a resistance to zwiększasz. Piszę to nie z żalu że coś źle znowu jest w trybie wprowadziłeś, bo w sumie od tego się aż roi ale że ty czasem chyba serio czytać nie umiesz bo już około 8 razy coś zrobiłeś inaczej niż było napisane na forum gdzie przykładów przytaczać nie będę. Ba mało tego, nawet niektórzy odważyli się na ts przegadać z tobą co masz dokładnie zrobić a i tak zrobiłeś po swojemu. Z takim podejściem to żadnego (nie tylko wvsp) trybu się nie uratuje.
@up
Problem tu jest taki, że Banan nie grał i nie gra praktycznie wcale na trybie, więc najprawdopodobniej nie ma pojęcia o wielu problemach, przez co trzeba je kilkukrotnie tłumaczyć - z efektem takim jak choćby w przypadku Hefajstosa.
Nie wiem jak wy, ale ja zostawiłbym już to tak jak jest po tej zmianie (nie zginie na hita od berła a HP nie ma zbyt dużo). Przy stałych pięciu graczach nie da się nawet porządnie przetestować zmian (+nikt już nawet ich nie odczuje

)
@up
No w sumie racja. RPG skończył banan pisać a legendą wvsp to się nie zajmie. W sumie też się nie dziwie bo i tak mało graczy tam jest, i po wszelkich zmianach też ich nie będzie bo każdy już utracił zaufanie do tego trybu. Krótko mówiąc... RIP.
owszem tak jak piszesz, nie gram juz na wvsp wiec ciezko zebym mial porownanie i byl obiektywny w balansowaniu,
nie mniej marne komentarze keliego zyjacego marnym plagiatem mojego trybu w niczym nie pomoga.
Szczegolnie ze mimo mojego braku aktywnosci na samym trybie to na wasza prosbe poprawki wprowadzam nagminnie.
zmiany wprowadzone zgodnie z
Cytat:Dobrym pomysłem także byłoby danie demkowi resistance 3 z 16 sercami abso
wprowadzilem co kolega sugerowal, jak zle zrozumialem to wystarczy wyjasnic, ale randomy ktore nie oczekuja zmian tylko chca pohejcic tak jak keli nic tu nie wniosa, jego marna postac od dawna nie jest graczem serwera, wgl z niego nie korzysta a jak już ma okazje coś dodać to nic merytorycznego tylko kolejny idiotyczny komentarz który nic nie wnosi i wciąż bedzie sie tasowac moim starym wvsp1.
Krótko mówiąć... RIP dla takich graczy.