MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Klasy premium.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Pora naprawić coś, co sami przypadkowo zepsuliśmy - tańsze klasy premium.
Po ostatnich zmianach totalnie nie da się nimi grać (widzieliście ostatnimi czasy jakiegokolwiek druida, barbarzyńcę czy kapłana?).

Większość klas premium opiera się o konkretny aspekt gry (mobilność, leczenie, obrażenia itd), i na tej podstawie będziemy je ulepszać.

1. Barbarzyńca
Mówiąc szczerze, ta klasa od zawsze była beznadziejna. Płacisz 10k za broń minimalnie lepszą od smoczego oddechu czy nawet ostrza kowala (w grze nie poczujesz praktycznie różnicy).
Jak nietrudno zauważyć, głównym (i w sumie jedynym) celem tej klasy jest walka wręcz. Moja propozycja tutaj jest taka: a) wzmocnić barbarzyńcy szał bitewny.
Ostatnio dostał on nerfa (co było konieczne w celu osłabienia ataków obszarowych). Obecnie dodaje on +50% DMG i trwa 0.5s.
Zastanawialem się nad wzmocnieniem obrażeń o połowę (do 75%) i czasu trwania do 1s.
b) dodać barbarzyńcy nowy przedmiot.
Właściwie byłby to element zbroi - "hełm barbarzyńcy". Jako teksturę możnaby wykorzystać drugi hełm z txt wvsp (bądź inną, jeżeli ktoś znajdzie lepszą). Statystyki hełmu to +2 armora (jak żelazny hełm) i protection III, jednak główną cechą przedmiotu byłoby nadawanie efektu siły - co 30 sekund dostajemy siłę I na 10 sekund (do wyważenia).
Uważam, że zmiany te pozytywnie wpłynęłyby na klasę, która po prawie roku wreszcie stałaby się grywalna.

2. Druid.
Klasa oparta typowo na leczeniu.
Nie jest ona tak słaba jak barbarzyńca, jednak po ostatnich zmianach również jest niegrywalna.
Dodałbym jej możliwość wytwarzania słabszych jabłuszek - za 40 golda możemy stworzyć jabłko dające regenerację II na 10s i absorbcję II na 30s (wartości oczywiście przykładowe). Normalne jabłko druida otrzymałoby podświetlenie, aby je wyróżnić.
Efekt? Wystarczająca ilość leczenia, aby klasą dało się normalnie grać (przypomnijmy, nie posiada ona kompletnie niczego poza leczeniem, więc nie będzie ono zbyt op).

3. Templariusz.
Klasa, która od początku trybu jest chyba jeszcze bardziej bezużyteczna niż barbarzyńca.
Nie mam nawet pojęcia, jaki właściwie jest cel tej klasy - niby ma miecz, zbroję i łuk, ale do tego potki regeneracji i exp. Nic do siebie nie pasuje, i w efekcie wychodzi klasa, która niczym się nie wyróżnia, i właściwie gra nią nie jest wcale lepsza niż klasą podstawową.
Na propozycję buffu wpadliśmy zupełnie przypadkowo podczas ostatnich zmian - dodalibysmy templariuszowi pegaza VIP.
Oczywiście, byłby on trochę osłabiony (oryginalny pegaz był broken do tego stopnia że trzeba było go wyrzucić z gry) - dałoby się go zabić, i cooldown na jego przywołanie wynosiłby 30s (zamiast 5).
Wydaje mi się że naprawdę pasuje on do tej klasy - w końcu templariusz to rycerz, a rycerze jak wiemy walczyli zazwyczaj konno.
To, czy wystarczy on, aby doprowadzić klasę do stanu grywalności to inna sprawa, w razie czego jeszcze się pomyśli.

4. Kapłan.
Ostatnia klasa w zestawieniu, i klasa, która zdecydowanie najbardziej ucierpiała podczas balansowania (poprzez nerf vortexa, księgi, zbroi i eliksiru).
Aby ożywić profesję, zainspirowałbym się drugą edycją trybu - tam kapłan miał kulę ognia z cooldownem 3s.
Aktualnie wynosi on 15s, co jest grubą przesadą w stosunku do obrażeń kuli (ok 8 serc), jak i tego, że trafienie nią kogoś nie należy do łatwych (jest mała i skręca).
Proponowałbym, aby zmniejszyć jej cooldown do 5s, jednocześnie zmniejszając damage do 6 serc.

To chyba tyle, dajcie znać co o tym myślicie (i czy macie własne propozycje).
Miłego wieczoru.
przeciez to nic nie zmienia
Jestem za dodaniem templariuszowi konia oraz mam jeszcze jeden pomysł aby pomóc profesji. Skoro jest to święty rycerz to może proponuje dodanie mu nowego przedmiotu p.t "krzyż". Przedmiot działałby podobnie jak różdżka błogosławieństwa z wd jednak aby nie dodawać kolejnej możliwości leczenia używając jej templariusz nadawałby sobie lub wybranemu sojusznikowi (ewentualnie wojownikom w określonym zasięgu od gracza wtedy działaniem będzie bardziej przypominał róg) efekt odporności lub absorbcji np. 2 na 10 sek z 40 sekundowym cd (wartości oczywiście przykładowe). Po użyciu na sobie lub na sojuszników pojawiałby się napis na czacie np : "Otrzymałeś Boże błogosławieństwo dzięki modlitwą (nick templariusza)". Proponuję aby może przedmiot miał tylko templariusz jednak z tej umiejętności mógł również korzystać kapłan oraz archanioł (tematycznie pasują do templariusza jako istoty związane "religijnie"). Dodanie konia oraz owego krzyża uważam że zrobiłoby z templariusza dosyć mobilnego supporta, którym chyba ogólnie miał być poprzez wprowadzenie zwiększonego dropu dusz z potworów, który z tego co zauważyłem i tak nie działa.
Co myślicie również o takim wzmocnieniu ?
Reszty profesji nie posiadam więc nie orientuję się jak wygląda ich gameplay.
Sam zamysł spoko, ale czy w ogóle ludzie grali by tymi postaciami?
Jak ktoś chce grać wojem to bierze archa hefa czy wszecha, a jak ma na nich cd ,to leci bossy.
Wiec czy zmienilo by to cos? I tak pewnie ludzie grali by tylko tymi postaciami które wymieniłem wyżej.
Jeśli chodzi o templariusza z koniem, to trochę bez sensu, ponieważ był już pegaz i był za OP, więc załóżmy templariusza z koniem, all boskimi i setem vipa, byłoby tak jak kiedyś, więc po co dawać pomysły, które już były a nie wypaliły, gdyby to zostało dodane to profesje np. Kapłan, Druid lub Barba byłyby po prostu słabe.

Jeśli chodzi o różdżkę błogo to chętnie coś bym takiego zobaczył, ale z drugiej strony mamy już taki item czym jest Księga Oczyszczenia.
Co do tej różdżki - to po cholere dodawać kolejne źródło leczenia?
ManiekSikret246 napisał(a):Jeśli chodzi o templariusza z koniem, to trochę bez sensu, ponieważ był już pegaz i był za OP, więc załóżmy templariusza z koniem, all boskimi i setem vipa, byłoby tak jak kiedyś, więc po co dawać pomysły, które już były a nie wypaliły, gdyby to zostało dodane to profesje np. Kapłan, Druid lub Barba byłyby po prostu słabe.

Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

Oczywiście, byłby on trochę osłabiony (oryginalny pegaz był broken do tego stopnia że trzeba było go wyrzucić z gry) - dałoby się go zabić, i cooldown na jego przywołanie wynosiłby 30s (zamiast 5).
Kelly wiem właśnie że dodawanie kolejnego źródła leczenia jest bezsensu, ponieważ leczenie było nerfione. W swojej pierwszej wypowiedzi dlatego napisałem: "podobnie jak różdżka błogosławieństwa z wd jednak aby nie dodawać kolejnej możliwości leczenia używając jej templariusz nadawałby sobie lub wybranemu sojusznikowi (ewentualnie wojownikom w określonym zasięgu od gracza wtedy działaniem będzie bardziej przypominał róg) efekt odporności lub absorbcji np. 2 na 10 sek z 40 sekundowym cd (wartości oczywiście przykładowe)."
ManiekSikret246 okej jest księga jednak ona działa tylko na użytkownika oraz usuwa wszelkie negatywne efekty, napełnia głód jak również leczy (nwm czy daje coś jeszcze). Natomiast "krzyż" byłby przedmiotem bardziej drużynowym jak również słabszym albowiem nadawałby tylko efekt odporności albo absorpcji. (Nie usuwałby innych efektów, nie uzupełniał głodu ani leczył)
Co do grania archem wszechem hefem, nie wszyscy gracze serwera mają te klasy, część graczy nie kupuje monet tylko je zbiera, natomiast ja gram także kapłanem i templariuszem gdy na wszechu mam cd, mimo, że mam warlocka, rycerza, giganta i krowę, może to kwestia preferencji, lub braku danej klasy, ale część osób korzysta nie tylko z op profesji.
Wbrew pozorom dużo osób ma te klasy i równie wiele nimi grało, gracze p2w wydający 500zł dziennie wiadomo że będą grali archaniołem/wszechmogącym (i hefajstosem kiedy zostanie naprawiony), natomiast na trybie jest też grupa graczy, którzy wydają 'mało' pieniędzy (łącznie >200zł), i dla nich zarabianie na najlepsze klasy trwałoby miesiącami.
Kolejnym powodem buffów tych profesji jest to, że PRAWDOPODOBNIE (osobiście raczej w to nie wierzę, a nawet jeśli to na pewno nie prędko) mogą zostać dodane na wvsp questy, co zwiększyłoby popyt na tańsze klasy, tak więc chyba nie powinny być one słabsze od podstawowych Big Grin
Przekierowanie