MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Herobrine
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam
Chciałbym zgłosić że Herobrine używając ataku zniszczenia na inne potwory zadaje im obrażenia.
Poza tym chciałbym również zaproponować jakieś wzmocnienie dla bossa albowiem aktualnie nie jest on zbyt mocny jak na swoją cenę (również uważam że hero jest bossem który bardzo mocno odczuł zwiększony cd na tp oraz podskoku a już wtedy był postrzegany jako nieopłacalna profesja), więc proponuję może zwiększenie odporności o 1 poziom (chyba ma aktualnie II) albo zwiększenie odrzutu na trującej lasce (również o 1 lub nawet 2 poziomy) co ułatwiłoby spychanie graczy z trudno dostępnych miejsc dla zwykłych potworów oraz niektórych bossów lub dodanie możliwości nadania efektu spowolnienia 1 na krótką chwilę (przykładowo 2 sekundy) zwiększenie odrzutu lub dodanie spowolnienia zwiększyłoby przeżywalność bossa.
Co myślicie o takim wzmocnieniu ? Macie może własne propozycje ?
Z chęcią poczytam Smile
Chyba wystarczyłoby zwiększyć ten resistance (od zawsze mam taką rozkminę "skoro hero i szatan kosztują tyle samo, i mają prawie identyczne ekwipunki, to dlaczego hero ma resistance II a szatan III?)"
Hero ma broń na blisko (Trującą Laske).
A szatan ma tylko bronie dystansowe.

W sumie to też się mija z logiką, czemu hero ma res 2 skoro jest na bliski zasięg.
IMO z tą ochronką to powinno być na odwrót, szatan ochrona 2 - przyjmuje duży dmg ale jest na dystans, herobrine ochrona 3 - przyjmuje mniejszy dmg ale jest "teoretycznie" na blisko. Piszę teoretycznie, bo prawie każdy bos (z tych, co wykorzystują postać gracza hero, szatan, demek, warlock itp) ma ten bezsensowny atak zniszczenia co niewiadomo czy bos tak na prawde jest dystansowcem czy na blisko.
A co, gdyby zrobić tak:

Herobrine:
- zwiększyć resistance do III
- zabrać atak zniszczenia
Wreszcie dałoby się nim normalnie walczyć wręcz, ze zmniejszeniem możliwości walki na daleko.

Szatan:
- zmniejszyć resistance do II
- zabrać połowę krzywd I i II (zostawić 32 i 5)
- wzmocnić ataki dystansowe o 30% (do ewentualnego wyważenia)
- dodać coś, co miało być już rok temu - leczenie w ogniu (tzn kiedy stoimy w ogniu mamy regenerację I)
Powstaje silna i skuteczna klasa dystansowa, z ograniczoną możliwością walki z bliska.
Ciekawa koncepcja stworzenia z Herobrina postać na średni (piekielne zaklęcia i potki) oraz bliski dystans (laska i eksplozja). Myślę że jeśli idziemy w tym kierunku to będzie potrzeba wzmocnienia Trującej Laski poprzez dodanie jej np. zaklętego ognia oraz wzmocnienie ostrości lub dodanie mu odpowiednio mocnego efektu siły, ponieważ teraz graczom w szafirowym secie z laski nie zadaje wystarczających obrażeń myślę.

Co do szatana zgadzam się ze wszystkim.

Proponowane przez Ciebie zmiany sprawiłyby w końcu że te dwie profesje różniłyby się tak naprawdę. Bo aktualnie to są praktycznie takie same.
poki co zmienilem resistance pomiedzy szatanem i hero, jak tuning eq bedzie potrezbny to zapraszam do glownego watku.
Przekierowanie