Jak wszyscy wiemy Pająk posiada umiejętność plucia pajęczyną, ale czy ona jest aż tak potrzebna?
skill ten strzela wiązką pajęczyny na kilka kratek i na trafione cele nakłada efekt trucizny.
Ale szczerze mówiąc skill ten jest bez użyteczny. Trucizna zadawana tym atakiem trwa kilka sekund i nawet jej nie widać, zupełnie nic nie robi. Większość graczy woli poświęcić ten skill stawiając go na ziemie mając szanse na unieruchomienie wojownika.
Proponuję więc usunąć całkowicie tego skilla i dodać możliwość stawiania jej na ziemi z głównej ręki.
Bądź ulepszenia tego skilla zmieniając Poison I na Poison II / III.
BTW.
Wyjaśni mi ktoś czemu pająk ma 3 stony w eq??
Moim zdaniem ten skill powinien strzelać pajęczyną (falling block), która automatycznie znika załóżmy po 3 sekundach (pajęczynę możemy oczywiście też zniszczyć mieczem).
Cooldown raczej 40s, żeby nie było spamu pajęczynami po całej mapie.
Zgadzam się, wypadałoby ten skil jakoś wzmocnić
(21-May-2021 11:37:13)ImHexa napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem ten skill powinien strzelać pajęczyną (falling block), która automatycznie znika załóżmy po 3 sekundach (pajęczynę możemy oczywiście też zniszczyć mieczem).
Cooldown raczej 40s, żeby nie było spamu pajęczynami po całej mapie.
A nie myślicie, że to byłby cios poniżej pasa graczom w diaksie?
Pajak rzuca mu pajeczyne golem go zabija w chwilke, a biedny gracz nawet nie zniszczy pajęczyny bo nie posiada żadnego miecza

(
To można zrobić że gdy kliknie się na nią ppm albo lpm to znika sobie. Nic trudnego do napisania.

(28-May-2021 14:08:44)JezuUfamTobie napisał(a): [ -> ] (21-May-2021 11:37:13)ImHexa napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem ten skill powinien strzelać pajęczyną (falling block), która automatycznie znika załóżmy po 3 sekundach (pajęczynę możemy oczywiście też zniszczyć mieczem).
Cooldown raczej 40s, żeby nie było spamu pajęczynami po całej mapie.
A nie myślicie, że to byłby cios poniżej pasa graczom w diaksie?
Pajak rzuca mu pajeczyne golem go zabija w chwilke, a biedny gracz nawet nie zniszczy pajęczyny bo nie posiada żadnego miecza
(
można również zrobić (jeśli się da) by po śmierci pająka znikała postawiona przez niego pajęczyna.
(21-May-2021 11:37:13)ImHexa napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem ten skill powinien strzelać pajęczyną (falling block), która automatycznie znika załóżmy po 3 sekundach (pajęczynę możemy oczywiście też zniszczyć mieczem).
Cooldown raczej 40s, żeby nie było spamu pajęczynami po całej mapie.
to czekamy az napiszesz swoją propozycje.
Hexa mi zezwolił na napisanie tego, bo on jest w chwili obecnej zajęty swoimi sprawami.
Oto skrypt:
on rightclick:
if player's off hand tool is cobweb named "&f&lPajęcza sieć":
cancel event
if player's tool is cobweb named "&f&lPajęcza sieć":
cancel event
on rightclick with cobweb:
if name of player's tool is "&f&lPajęcza sieć":
set {CD_sieć::%player%} to difference between {CD_sieć.%player%} and now
if {CD_sieć::%player%} is less than 60 seconds:
send "&7[&5CD&7] &cZanim użyjesz pajęczej sieci, odczekaj &f&l%difference between 60 seconds and {CD_sieć::%player%}%" to player
play sound "block.lava.extinguish" with volume 10000 and pitch 2 to player
else:
play sound "entity.spider.ambient" with volume 2.0 and pitch 0 at player
play sound "entity.snowball.throw" with volume 2.0 and pitch 0 at player
drawDot count 60, particle "blockdust", material cobweb, XYZ 0.8, 0.8, 0.8, center player, visibleRange 80, keepFor 1 tick
set {_Seićrzut::%player%} to location of player
set yaw of {_Seićrzut::%player%} to player's yaw
set pitch of {_Seićrzut::%player%} to player's pitch
increase y-coordinate of {_Seićrzut::%player%} by 1
spawn falling cobweb at {_Seićrzut::%player%}
set {_cobweb::%player%} to last spawned falling cobweb
teleport {_cobweb::%player%} to location of {_Seićrzut::%player%}
push {_cobweb::%player%} forward with speed 1.4
set {CD_sieć.%player%} to now
while {_cobweb::%player%} is alive:
wait 1 tick
drawDot count 2, particle "fallingdust", material cobweb, XYZ 0.2, 0.2, 0.2, center location at {_cobweb::%player%}, visibleRange 80, keepFor 1 tick
on leftclick with cobweb:
if name of player's tool is "&f&lPajęcza sieć":
set {CD_sieć::%player%} to difference between {CD_sieć.%player%} and now
if {CD_sieć::%player%} is less than 60 seconds:
send "&7[&5CD&7] &cZanim użyjesz pajęczej sieci, odczekaj &f&l%difference between 60 seconds and {CD_sieć::%player%}%" to player
else:
send "&eMożesz użyć pajęczej sieci!" to player
on item spawn:
if event-item is cobweb:
delete event-entity
on block fall:
if event-entity is falling cobweb:
wait 3 second
set block at event-entity to air
on click on cobweb:
if {potwór::%player%} is true:
set block at event-block to air
Po pierwsze, tutaj z tą zmienną "if {potwór::%player%} is true" to wiesz banan o co chodzi, więc nie tłumaczę (na samym dole sk jest). Po drugie skrypt był napisany wraz z addonem "morkazsk" co sprawia że pajęczyna znika po 3 sekundach, jeśli nie ma tego na serwerze to trudno, ale i tak potwory mogą ją zniszczyć automatycznie klikając na nią. Po trzecie, nazwy tej pajęczynki też trzeba dopasować, bo mam polskie znaki.
on block fall:
if event-entity is falling cobweb:
wait 3 second
set block at event-entity to air
nie dziala, czesc przerobilem i zlaczylem z tym co bylo, aktualnie problemem w twoim skrypcie jest podpisywanie imieniem fallingblockow (choc to akurat pewnie po mojej stronie displayowanie nazwy itemow - poki co nie umiem znalezc gdzie to mam napisane), czasem tez buguja sie przez niego particle... zreszta sami zobaczcie na serwerze