MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Nieopłacalny Spowalniacz Czasu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam serdecznie,

Piszę ten wątek z prośbą o wzmocnienie dla spowalniacza czasu (gadzeta z przepustki sezonowej).

Dlaczego ten przedmiot ma dostać buff?

Otóż kosztuje on 5 monet sezonowych, a jego specjalna moc to spowalnianie całkowicie chodzących mobków do 20k hp na 5s co 10s.

Dla porównania mroczna lewitacja robi prawie to samo ale za 4 monety sezonowe, a nie 5. Jej efekt utrzymuje się około przez 6,5-7 sec + ułamki sekund aż mobki spadną. Również jest co 10s, oraz lewituje mobki do max 20k hp.

Jak postarałem się udowodnić powyżej lewitacja jest lekko lepsza, a przy tym tańsza,
dlatego proponowałbym takiego buffa dla spowalniacza, aby był wart zakupu
:

Efekt na mobki do 20k hp taki sam jak jest teraz, ale dodać aby mógł działać no moby powyżej 20k w tym bossy, ale tylko efektem slowness I (również 5s jak w przypadku spowolnienia mobków poniżej 20k), co by je tylko lekko spowalniało, a nie byłoby za mocne. Nie zastąpi to również klątwy gdyż ta daje slowness III co jest znacznie lepsze w przypadku 1 mocnego bossa, lecz byłoby to ciekawym dodatkiem do tego gadzetu.

Wzamian za ten buff proponowałbym podnieść jego cene z 5 do 6 monet sezonowych, aby lewitka też była chętnie kupowana, ze względu na niższą cene o 33%.

Mam nadzieję, że buff zostanie rozpatrzony, gdyż na obecną chwilę spowalniacz nie jest wart uwagi dobrego gracza...

Pozdrawiam
Cisowystarzec
Zgadzam się, aktualnie sam bym wybrał lewitacje zamiast spowalnaicza, ponieważ jest on droższy a robi nawet mniej więc myśle, że ten lekki buff będzie dobry.
Jeżeli miałbym wybrać jakiś gadżet z przepustki to na pewno nie byłby do spowalniacz czasu. Dlaczego? Bo według mnie jest lekko bezużyteczny. Jedyne moby, które mają poniżej 20k hp i możemy je spowolnić to:moby z expowisk, armia fantoma, kilka bossów za gemy. Należy jednak pamiętać, że armia fantoma jest bardzo prosta i kiedy walczy z nim rozwinięty gracz to ta armia respi się max 1 raz (boss nie zdąży zrespić więcej). Równocześnie mobki na expowiskach nie są jakoś wybitnie trudne aby wymagały ingerencji spowalniacza.

Dodanie efektu slowness I na moby powyżej 20k jest spoko pomysłem - to spowolnienie będzie prawie nieodczuwalne w, nazwijmy to, ferworze walki, ale coś tam pomoże.
@refresh
Na moby powyzej 20k hp na pewno dzialac to nie bedzie, totalnie zbyt op by to bylo, oczywiscie limit mozna byloby zwiekszyc do 50k ale niewiele wiecej mobow by sie lapalo.
Predzej w gre wchdozi potencjalny buff dzialania przedmiotu lub co prostsze i sensowniejsze nerf lewitacji.
Szybki no nie wiem czy to byłoby zbyt op jakby działało powyżej 20k,

bo ja zaproponowałem, żeby powyżej 20k dawało to tylko slowa I na 5 s, a nie całkowicie zamrażało potwory,

dodam tylko ze klatwa daje slowa III na tyle samo czasu co spowalniacz niezaleznie od hp mobka co czyni ją i tak lepszą niż ten gadżet, więc według mnie absolutnie to nie jest za op.

Ewentualnie jeśli nadal uważasz, że taki mały buff jest za op to możnaby po prostu wydłużyć czas trwania spowalniacza do powiedzmy 7-8 s jak lewitka i byłby git.
Nope, niczego takiego na pewno nie bedzie nigdy. Kazdy boss stalby sie smiechem a nie przeciwnikiem, zamykam i odrzucam.
A lewitacja dostala nerfa abyscie dalej nie twierdzili ze jest lepsza a tansza (efekt widoczny bedzie po restarcie).
Przekierowanie