MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Upgrade mrocznego maga
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Mam pewną propozycję. Mroczny mag jest bosem głównie polegającym na wywalaniu potek w przeciwnika ile wlezie. Jako iż on kosztuje 20k nie jest jakoś super mocny, a tańsze bosy więcej zrobią niż on. Bije wojownikom nie wiele, a jak wróg jest bliski śmierci, to wiadomo jak się to kończy. Oranko, leczenie i wraca do walki, więc proponuję:

-Zwiększyć magowi liczbę potek leczenia. 5 wydaje mi się, że trochę to za mało, wydaje mi się, że 15 byłoby ok. W końcu to mob od potek.

-Jako iż to bos polegający na potach, to dodać do niego inne rodzaje potek np.: Slowness II, Osłabienie II, Mdłości z głodem II - te wymienione np. po 16 i ewentualnie 5 potek ślepoty na 8 sekund.

-Zwiększyć moc potek trucizny na III, gdyż obecnie jej moc to I i nic nie robi, chyba że zwiększona będzie kiedyś ilość dmg zadawana przez truciznę.
Taki duży buff nie ma totalnie sensu, mag aktualnie jest całkiem zbalansowany. Sam efekt osłabienia który jest nakładany na wojownika przez rozstawienie kociołka jest silny, natomiast kociołek będzie jeszcze silniejszy gdy zostanie naprawiony i będzie mógł leczyć potwory (aktualnie leczenie potworów nie działa). Mag swoimi potkami bije mało tylko osobie w full szafirowym, jednak jeśli gracz ma elytre/górniczy/żelazny a co dopiero diax set to zadaje spore obrażenia. Fakt, mag jest średni na otwartym terenie, jednak w zamkniętym miejscu jest bardzo dobrą/dobrą klasą.

- Zwiększenie magowi potek leczenia do 15 to koszmarny pomysł.

- Co do potek spowolnienia i mdłości z głodem jestem na tak, ale z małą ilością i krótkim czasie działania (np po 8 potek z czasem trwania 8s), jednak ślepoty nie powinny być u maga bo będzie zbyt silną klasą.

-Zmiana potek trucizny I na III jest dobrym pomysłem, jednak trzeba wtedy zmniejszyć ilość i czas działania. (12 potek trucizny III na 10s)
jak ktos ogarnia to nawali archa slabego(mnie) wiec nie rozumiem po co to piszesz ;p
@up
Po to by mag się czymś wyróżniał jeszcze, wiem ma on kociołek, ale obecnie służy magowi do podbudowywania się w wysokie miejsca i on nie działa. I mógłby on się faktycznie potami wyróżniać, bo obecnie bosy co posiadają poty a nie powinny to: Warlock, Rycerz, Szlam (trutki), Magma, Szatan, Herobrine. Przez te bosy mag nie wyróżnia się niczym innym oprócz tego kociołka, który jak wspomniałem nie działa mimo iż zgłaszane to było wiele razy.
Zapomniałeś, że kociołek daje jeszcze niewidzialność, nie wyróżnia się niczym mag?
No tak, można kogoś zaskoczyć przez te 10 sekund, ale to tylko tyle (obecnie)? Po za tym nie pisałem o jakimś wielkim bufie maga, tylko o dodaniu więcej rodzaji potek, gdyż to bos zajmujący się głównie nimi, więc dziwne jest że ma on tak naprawde 2 rodzaje, z których korzysta, a leczenia praktycznie nigdy nikt nie używa, dlatego między innymi napisałem o powiększeniu ich ilości. Może 15 to przesada, zamiast tego 10 było by wystarczająco.

Nie ma też co pisać o tym gdzie mag jest dobry a gdzie zły, bo sami wiecie jak dzisiaj wyglądają mecze. Mag, jak i inne bosy powybijają sobie diaxów i gra się dalej toczy z emeraldami, nie ważne jakie zmiany będą zaproponowane. I ten "buff", który zaproponowałem nie jest jakiś przesadny, bo jak wspomniano "jest on supportem" to ja bym się nie zgodził, gdyż potki co teraz ma wskazują na to że to bos do walki a nie żaden support, w końcu sami mówicie że zadaje spore obrażenia słabszym. Byłby supportem, gdyby miał inne rodzaje potek, wtedy osłabi wojownika, spowolni lub nada mu głód, wtedy by ułatwił zabicie go innym potworom.
Jak to się nie używa potek leczenia?
(13-May-2021 09:59:02)JezuUfamTobie napisał(a): [ -> ]Jak to się nie używa potek leczenia?
Bo każdy pada szybko bez skutecznie nawalając potami, bynajmniej bardzo żadko widzę że ktoś się leczy.
A ja widzę, potki obrażeń robią taki efekt, że podejść do bossa na miecz jest ultra ciężkie i nieopłacalne. Potkami może się wyleczyć po oberwaniu z berła/łuku.
Może zwyczajnie słabo grasz tą klasą? Undecided
Po oberwaniu berłem to już po magu. Po za tym jak ktoś się do niego zbliża to na rogu, tak to każdy go bierze na odległość. Tu skill nie ma znaczenia.
Stron: 1 2
Przekierowanie