30-November-2015, 18:29:33
Witam!
Pisałem już o taktyce dla wojowników:http://mineserwer.pl/Temat-Taktyka-do-WvsP-II, więc napisze także poradnik dla potworów.
Zaczynamy:
Ork: Ork powinien bić słabszych wojowników lub szukać słabych bossów lub lepszych klas potworów i leczyć je miksturkami.
Minotaur: Minotaury powinny odwracać uwagę lepszych wojowników, żeby inne potwory mogły się przedostać do zamku.
Nieumarły: Najlepiej, niech walczy na dystans i odwraca uwagę łuczników. Może także niszczyć świątynie, gdy inne potwory będą walczyć.
Niszczyciel: Musi jakoś dyskretnie podejść do murów i je niszczyć. Gdyby zjawił się jakiś wojownik, z którym nie miałby szans, niech się wysadzi i zabierze mu przy tym trochę obrażeń.
Tarantula: Jej zadaniem jest bycie nie zauważoną, podbiegnięcie do murów i stworzenie lian, dzięki którym potwory przejdą przez mury. Następnie niech towarzyszy lepszym klasom potworów i osłabia miksturkami ich przeciwników. Może także pomóc niszczycielom, w niszczeniu świątyni wojowników.
Robakołak: Powinien wykopać jakiś tunel pod murami lub osłabiać ściany zamku. W ostateczności może poatakować słabszych graczy. Jednak najlepiej, gdy będzie też niszczył świątynie.
Cerber: On jest klasą potwora, którą ja nazywam lepsza. Powinien atakować graczy w zbrojach. Jeśli umie dobrze się lać to może walczyć z VIPami.
KościoŁamacz: Jego zadanie to podejście lepszych graczy typu VIP i spróbowanie ich pokonać. Ja osobiście tą klasą pozbyłem się wielu emeraldowych. Może także poniszczyć ściany.
KrwawyŻniwiaż: Ten pozorny bałwanek potrafi wnerwić gracza, więc najlepiej żeby odwracał uwagę i miotał swoimi kulami.
PiekielnyWędrowiec: Najlepiej żeby zrobił portal i go bronił przed wojownikami. Może ewidentnie zepchnąć kogoś z murów lub zniszczyć świątynie.
Mam nadzieje, że poradnik się wam spodobał! W następnych poradnikach, postaram się opisać klasy wojowników oraz potworów. Być może zrobię także wątek dla nowych graczy, w którym opowiem za banana, na czym ten tryb polega i podsumuje w nim moje wątki.
Pozdrawiam i...
Cześć!
Pisałem już o taktyce dla wojowników:http://mineserwer.pl/Temat-Taktyka-do-WvsP-II, więc napisze także poradnik dla potworów.
Zaczynamy:
Ork: Ork powinien bić słabszych wojowników lub szukać słabych bossów lub lepszych klas potworów i leczyć je miksturkami.
Minotaur: Minotaury powinny odwracać uwagę lepszych wojowników, żeby inne potwory mogły się przedostać do zamku.
Nieumarły: Najlepiej, niech walczy na dystans i odwraca uwagę łuczników. Może także niszczyć świątynie, gdy inne potwory będą walczyć.
Niszczyciel: Musi jakoś dyskretnie podejść do murów i je niszczyć. Gdyby zjawił się jakiś wojownik, z którym nie miałby szans, niech się wysadzi i zabierze mu przy tym trochę obrażeń.
Tarantula: Jej zadaniem jest bycie nie zauważoną, podbiegnięcie do murów i stworzenie lian, dzięki którym potwory przejdą przez mury. Następnie niech towarzyszy lepszym klasom potworów i osłabia miksturkami ich przeciwników. Może także pomóc niszczycielom, w niszczeniu świątyni wojowników.
Robakołak: Powinien wykopać jakiś tunel pod murami lub osłabiać ściany zamku. W ostateczności może poatakować słabszych graczy. Jednak najlepiej, gdy będzie też niszczył świątynie.
Cerber: On jest klasą potwora, którą ja nazywam lepsza. Powinien atakować graczy w zbrojach. Jeśli umie dobrze się lać to może walczyć z VIPami.
KościoŁamacz: Jego zadanie to podejście lepszych graczy typu VIP i spróbowanie ich pokonać. Ja osobiście tą klasą pozbyłem się wielu emeraldowych. Może także poniszczyć ściany.
KrwawyŻniwiaż: Ten pozorny bałwanek potrafi wnerwić gracza, więc najlepiej żeby odwracał uwagę i miotał swoimi kulami.
PiekielnyWędrowiec: Najlepiej żeby zrobił portal i go bronił przed wojownikami. Może ewidentnie zepchnąć kogoś z murów lub zniszczyć świątynie.
Mam nadzieje, że poradnik się wam spodobał! W następnych poradnikach, postaram się opisać klasy wojowników oraz potworów. Być może zrobię także wątek dla nowych graczy, w którym opowiem za banana, na czym ten tryb polega i podsumuje w nim moje wątki.
Pozdrawiam i...
Cześć!
