Witam
Przychodzę z propozycją zbuffowania pewnych bossów mam też sporo poważnych argumentów mianowicię proponuje buffa
epickich bossów i
diablo dlaczego? juz podaje powody:
- Bossy nie stanowią żadnego problemu i są znacznie zbyt łatwe mianowicie:
bossy epickie maja:
Omega: 500k
Fantom: 170k
DeathWing: 500k
Diablo: 1kk
Dla porównania
baal ma chyba okolo 1.5kk lub 2kk nie jestem pewny w przeliczeniu ile ma i
mefisto ma 3kk
a gracz na 75 lvl bije po srednio
4-7k więc nie stanowią dużego wyzwania zresztą gracze chwalą się cytuję "zabiłem fantoma w mniej niz minute ale on jest ez" sam mialem level 85 paladynem i omege/fantoma robilem w srednio 1-2 min a dw kolo 5 min a diablo na 50 lvl dalem rade zabic nawet tu podsylam link do yt:
https://youtu.be/M01TdlZkVeQ
Według mnie bossy powinny mieć:
Omega: 800k
Fantom: 1 forma 100k 2 forma 300k 3 forma 400k
DeathWing: 700k
Diablo 2kk
Dodam też, że piszę ten wątek dlatego, że bossy nie stanowią żadnego wyzwania i są w wiekszości nudne a głownym sensem tego wątku jest to, że dmg sie zwiekszył i jak kiedyś 2k dmg to był cud nie do osiągnięcia na 75 lvl to teraz gracze na 50 wojem/palkiem tyle bija a strzelec po 3k mag z 5k a bossą hp zostało to samo
Dziękuję - fangartlord
Pomysł z serii, zaburzmy balans , Niech niższe levele płacą wyższym jeszcze więcej za robienie bossów , to że ty zrobiłeś diablo na 50 , nie znaczy kompletnie że 99 % innych graczy także zrobi diablo na 50 lvlu. Dw jak dla mnie z wyżej wymienionych jest bossem najtrudniejszym. Jedynie z czym bym się zgodził , to delikatnie , ale to ociupinke utrudnić fantoma , reszta bez sensu.
Gratuluję przemyśleń. Omega, Fantom i Death Wing są według cb słabi. No jak dla mnie jedno wielkie XD. Dlaczego? Te 3 bossy zostały dodane na serwa na samym jego starcie. Kiedy gracze mieli male ilości błogosławieństw, nie było mega talizmanów, nie było jeszcze tak dużo setów nieśmiertelnych. No bardzo zaskakujące jest ze Kendal który ma na serwie 60h (co i tak nie jest dużą liczbą, a 1/3 tego czasu pewnie stałem na afku), który ma błoga, niezły set itp robi fantoma jakieś pół minuty.
Piszesz o buffa Diablo. Pytanie po co? Jak dla mnie jest to właśnie najprostszy z lege bossów, ale przecież coś musi być najsłabsze prawda? Jak dla mnie jest on po to aby większość 75 lvl mogło juz sobie z nim poradzić. No i pytanie po co buffować bossa który tak często lubi być "pusty" i nie dawać dropu. Jeżeli chcesz trudnego bossa to może pójdź na Baala którego nigdy w swoim życiu nie pokonałeś :v
bossy epickie nie stanowia zadnego wyzwania pozatym drop maja calkiem spoko jak na to ile trzeba poswiecic a zostaly one dodane kiedy dmg byl strasznie slaby w porownaniu do obecnego a z zwiekszeniem dmg graczy bossy zostaly takie same co do diablo uwazam ze buff nie jest mega potrzebny ale moglby byc do chociaz 1.5kk jezeli reszta bossow dostalaby buff
(26-March-2021 19:43:49)lordfangart napisał(a): [ -> ]bossy epickie nie stanowia zadnego wyzwania pozatym drop maja calkiem spoko jak na to ile trzeba poswiecic a zostaly one dodane kiedy dmg byl strasznie slaby w porownaniu do obecnego a z zwiekszeniem dmg graczy bossy zostaly takie same co do diablo uwazam ze buff nie jest mega potrzebny ale moglby byc do chociaz 1.5kk jezeli reszta bossow dostalaby buff
Ehh nie rozumiesz jednej rzeczy. To chyba naturalne, że zdobywając nowe/lepsze itemy robisz bossy szybciej? A tak odnosząc się do tego "całkiem spoko" dropu z epic bossów. Dziwna sprawa, ale i tak znaczna większość dropów to niezidentyfikowany talizman którego nikt nie chce.
"Ehh nie rozumiesz jednej rzeczy. To chyba naturalne, że zdobywając nowe/lepsze itemy robisz bossy szybciej? A tak odnosząc się do tego "całkiem spoko" dropu z epic bossów. Dziwna sprawa, ale i tak znaczna większość dropów to niezidentyfikowany talizman którego nikt nie chce." nie chodzi o itemy tylko o zmiane systemu dmg bo kiedys na 50 dmg sie ludzie cieszyli z 400 dmg max to byl teraz po 2k bija na chillu najmniej mrozem. co do dropu jest on zalezny od szczescia i przynajmniej raz na 2 brodacze z skrzynki jezeli zrobisz all bossy dropnie ci 1 wartosciowy item
(26-March-2021 19:59:20)lordfangart napisał(a): [ -> ][...] nie chodzi o itemy tylko o zmiane systemu dmg bo kiedys na 50 dmg sie ludzie cieszyli z 400 dmg max to byl teraz po 2k bija na chillu
Ok, pofatygowałem się, poszukałem na yt filmiku Banana z Omegi. Widać na nim że Banan bije w przybliżeniu 600-800 dmg (i teraz uwaga bo siła rażenia tego argumentu jest spora) - bronią pod sharpa podczas gdy Omega jest pod smite! No powiem ci kumplu, że nie wygląda mi to na 400 dmg i którym mowiłeś. Jeżeli chcesz podać argument w którym występują cyferki to proponuję nie używać pierwszej lepszej liczby :v
akurat w sharp moby ja bilrm 450 dmg na runie 532 paladynem na 50 lvl przed zaburzeniem balansuzwanym nowa mechanika a w smite bilem niecaly 1k 900 cos tam teraz 600-700 dkg na spokojnie osiagniesz w sharp.a smite 2k nircale srednio 1900 1800 +potki leczenia byly 2x slabsze
Fangart, to może znerfmy maga to te bosy to od razu będzie większe wyzwanie

nie ma sensu nic buffować, im masz lepsze eq tym bossy powinny być prostsze a nie że jak ktoś zrobi dobre eq to trzeba buffować bossy bo tylko on je robi. Baal ma 1kk hp dw nie jest prosty palkiem albo wojem jedynie zgodzę się z tym, że fantom powinien dostać lekkiego buffa reszta jest dobra.