26-November-2015, 19:34:11
Witam!
W tym wątku chciałbym opisać taktykę, dzięki której wojownicy mają szanse wygrać. Oczywiście to tylko mój pomysł na współprace. Nie myślcie że od razu będziecie Koxy.
Budowniczy: Powinien zbudować mocne mury. Nie jakąś jedno ściankę tylko porządne mury z zabezpieczeniami na liany pająków. Powinien też zabudować świątynię.
Alchemik: Powinien zrobić to, co umie najlepiej, czyli wytworzyć miksturki i mleko. Alchemik musi patrolować teren i sprawdzać, czy jakaś osoba nie jest zatruta. W takim wypadku powinien jej dać mleko i ewentualnie miksturkę leczenia.
Kowal: Powinien udać się do kopalni złota i stworzyć tyle umocnionych mieczy, ile tylko będzie mógł. Następnie niech podzieli się z drużyną. Resztę złota może ewidentnie przeznaczyć na smocze sety.
Piekarz: Piekarz oczywiście musi znaleźć jakieś ustronne miejsce, żeby nie przeszkadzać innym w budowaniu i wyhodować zboże. Następnie musi je zamienić na chleby, a z chlebów na pożywne ciasta dla całej drużyny. Alchemik powinien go wspomóc, dając mu kości. Gdy ciast nie starczy, może z nich stworzyć mączkę kostną i upiec więcej.
Zbrojmistrz: Powinien tak jak kowal pobiegnąć do kopalni złota i stworzyć tyle Wzmocnionych Smoczych Zbroi, ile tylko będzie w stanie. Następnie niech podzieli się z nimi z drużyną.
Chemik: Musi pobiegnąć do jakiegoś źródła wody i ważyć swoje mikstury krzywdy. Może także pomóc alchemikom, w osłanianiu chorych przed wrogami, podczas gdy alchemik będzie ich leczył. W takim wypadku powinien obrzucić wroga swymi miksturami krzywdy.
Obrońca: Rolą obrońcy jest ulepszenie tyle bloków, ile będzie mógł. Potem do walki ma dużo czasu wolnego, więc mógłby zdobyć strzały dla siebie i wojowników, którzy nie zdążyli ich zdobyć. Natomiast podczas walki, powinien osłabiać wrogów gralami w nagłych wypadkach.
Strzelec: Strzelec ma za zadanie po prostu znaleźć lub zbudować sobie jakiś wyżej położony punkcik i bronić zamku, strzelając do potworów. Gdyby wrogowie przedostali się przez ściany, powinien natychmiast ( jeśli to możliwe) wdrapać się na świątynie i atakować z niej wroga.
Mnich: Mnich ma za zadanie podexpić siebie oraz całą drużynę. Mógłby także zaklnąć zwyczajne smocze zbroje, zwiększając odporność słabszych graczy. Może także dorobić kilka butelek expa, jeśli się skończą.
Wiem że zawsze znajdzie się jakiś N00B niszczący mury, ale niektórzy wojownicy potrafią działać zespołowo. Może ktoś taki się tym wątkiem zainspiruje
Pozdrawiam i...
Cześć!
W tym wątku chciałbym opisać taktykę, dzięki której wojownicy mają szanse wygrać. Oczywiście to tylko mój pomysł na współprace. Nie myślcie że od razu będziecie Koxy.
Budowniczy: Powinien zbudować mocne mury. Nie jakąś jedno ściankę tylko porządne mury z zabezpieczeniami na liany pająków. Powinien też zabudować świątynię.
Alchemik: Powinien zrobić to, co umie najlepiej, czyli wytworzyć miksturki i mleko. Alchemik musi patrolować teren i sprawdzać, czy jakaś osoba nie jest zatruta. W takim wypadku powinien jej dać mleko i ewentualnie miksturkę leczenia.
Kowal: Powinien udać się do kopalni złota i stworzyć tyle umocnionych mieczy, ile tylko będzie mógł. Następnie niech podzieli się z drużyną. Resztę złota może ewidentnie przeznaczyć na smocze sety.
Piekarz: Piekarz oczywiście musi znaleźć jakieś ustronne miejsce, żeby nie przeszkadzać innym w budowaniu i wyhodować zboże. Następnie musi je zamienić na chleby, a z chlebów na pożywne ciasta dla całej drużyny. Alchemik powinien go wspomóc, dając mu kości. Gdy ciast nie starczy, może z nich stworzyć mączkę kostną i upiec więcej.
Zbrojmistrz: Powinien tak jak kowal pobiegnąć do kopalni złota i stworzyć tyle Wzmocnionych Smoczych Zbroi, ile tylko będzie w stanie. Następnie niech podzieli się z nimi z drużyną.
Chemik: Musi pobiegnąć do jakiegoś źródła wody i ważyć swoje mikstury krzywdy. Może także pomóc alchemikom, w osłanianiu chorych przed wrogami, podczas gdy alchemik będzie ich leczył. W takim wypadku powinien obrzucić wroga swymi miksturami krzywdy.
Obrońca: Rolą obrońcy jest ulepszenie tyle bloków, ile będzie mógł. Potem do walki ma dużo czasu wolnego, więc mógłby zdobyć strzały dla siebie i wojowników, którzy nie zdążyli ich zdobyć. Natomiast podczas walki, powinien osłabiać wrogów gralami w nagłych wypadkach.
Strzelec: Strzelec ma za zadanie po prostu znaleźć lub zbudować sobie jakiś wyżej położony punkcik i bronić zamku, strzelając do potworów. Gdyby wrogowie przedostali się przez ściany, powinien natychmiast ( jeśli to możliwe) wdrapać się na świątynie i atakować z niej wroga.
Mnich: Mnich ma za zadanie podexpić siebie oraz całą drużynę. Mógłby także zaklnąć zwyczajne smocze zbroje, zwiększając odporność słabszych graczy. Może także dorobić kilka butelek expa, jeśli się skończą.
Wiem że zawsze znajdzie się jakiś N00B niszczący mury, ale niektórzy wojownicy potrafią działać zespołowo. Może ktoś taki się tym wątkiem zainspiruje

Pozdrawiam i...
Cześć!
