MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Ultrapvp trochę błędów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam!
otóż przez ostatnie parę dni zauwazylem trochę błędów
1- na /warp moby w jednym miejscu są tak ustawione barrier bloki ze gdy teściową "wywali" w gore może tam wejść i juz nie zejdzie co niemożliwa dalsze bicie
2 juz błędem na /warp moby tez z teściową otóż 2 razy mi sie zdarzyla ta sytuacja myslalem ze to jednorazowy wypadek ale nie, podczas bicia teściowej może sobie po prostu zniknąć
3- ivern nie zawsze pojawia się po komunikacie ze się zrespil
4- na WARP kopalnia dalej da się bugowac i mieć "stowniarki" ale to juz było na forum ale spisuje wszystko co widzę
5- teleporter do strefy PvP nie zawsze za 1 razem nas przetelportuje tam
6- nie zawsze zalicza zgony/kile
narazie to wszystko co udało mi się wylałapać pozdrawiam.
(21-March-2021 12:16:37)K0DIIIX napisał(a): [ -> ]6- nie zawsze zalicza zgony/kile
narazie to wszystko co udało mi się wylałapać pozdrawiam.


Raczej bug z "niezaliczaniem" killi/zgonow spowodowany jest tym ze osoba jest zabita przez efekt obumierania (inaczej withera). Efekt ten nadaje klejnot obumierania/poskromiciel dusz wiec jesli chce sie dostac dusze z poskromiciela trzeba uderzyc w takim momencie zeby samo uderzenie zabilo przeciwnika a nie efekt. Pozdro
Cytat:6- nie zawsze zalicza zgony/kile

Jak nie zawsze ? Jesli chodzi ci o zgon spowodowany efektem obumierania/trucizny to to jest normalne w minecraft . Jak chodzi o cos innego to napisz .
(04-April-2021 21:32:24)Mifuzze napisał(a): [ -> ]
Cytat:6- nie zawsze zalicza zgony/kile

Jak nie zawsze ? Jesli chodzi ci o zgon spowodowany efektem obumierania/trucizny to to jest normalne w minecraft . Jak chodzi o cos innego to napisz .

Jak wiem to trucizna nie zabija jesli sie nie jest na hardcorze
(04-April-2021 21:32:24)Mifuzze napisał(a): [ -> ]
Cytat:6- nie zawsze zalicza zgony/kile

Jak nie zawsze ? Jesli chodzi ci o zgon spowodowany efektem obumierania/trucizny to to jest normalne w minecraft . Jak chodzi o cos innego to napisz .
Kilkukrotnie nie zaliczylo mi killa za normalne zabicie gracza jak i czasem nie zaliczalo deda gdy gracz mnie bil kosa itp (bez zadnych efektow)
Cytat:Kilkukrotnie nie zaliczylo mi killa za normalne zabicie gracza jak i czasem nie zaliczalo deda gdy gracz mnie bil kosa itp (bez zadnych efektow)

Skoro tak to daj jakis filmik , nagranie czy cos , chetnie obejrze .
(21-March-2021 12:16:37)K0DIIIX napisał(a): [ -> ]Witam!
otóż przez ostatnie parę dni zauwazylem trochę błędów
1- na /warp moby w jednym miejscu są tak ustawione barrier bloki ze gdy teściową "wywali" w gore może tam wejść i juz nie zejdzie co niemożliwa dalsze bicie
2 juz błędem na /warp moby tez z teściową otóż 2 razy mi sie zdarzyla ta sytuacja myslalem ze to jednorazowy wypadek ale nie, podczas bicia teściowej może sobie po prostu zniknąć
3- ivern nie zawsze pojawia się po komunikacie ze się zrespil
4- na WARP kopalnia dalej da się bugowac i mieć "stowniarki" ale to juz było na forum ale spisuje wszystko co widzę
5- teleporter do strefy PvP nie zawsze za 1 razem nas przetelportuje tam
6- nie zawsze zalicza zgony/kile
narazie to wszystko co udało mi się wylałapać pozdrawiam.

1. Screen Shot + koordynaty.
2. Jeśli jest usuwanie mobów lub jest ich za dużo w jednym chunku to ma prawo je usunąć.
3. Nie ma takiego czegoś "raz jest, a raz nie". Powodem możliwe, że jest to co napisałem powyżej.
4. Screen/Film.
5. Zależy jak klikasz i z jakiej odległości.
6. ?
(07-April-2021 17:35:06)Trawsonek napisał(a): [ -> ]
(21-March-2021 12:16:37)K0DIIIX napisał(a): [ -> ]Witam!
otóż przez ostatnie parę dni zauwazylem trochę błędów
1- na /warp moby w jednym miejscu są tak ustawione barrier bloki ze gdy teściową "wywali" w gore może tam wejść i juz nie zejdzie co niemożliwa dalsze bicie
2 juz błędem na /warp moby tez z teściową otóż 2 razy mi sie zdarzyla ta sytuacja myslalem ze to jednorazowy wypadek ale nie, podczas bicia teściowej może sobie po prostu zniknąć
3- ivern nie zawsze pojawia się po komunikacie ze się zrespil
4- na WARP kopalnia dalej da się bugowac i mieć "stowniarki" ale to juz było na forum ale spisuje wszystko co widzę
5- teleporter do strefy PvP nie zawsze za 1 razem nas przetelportuje tam
6- nie zawsze zalicza zgony/kile
narazie to wszystko co udało mi się wylałapać pozdrawiam.

1. Screen Shot + koordynaty.
2. Jeśli jest usuwanie mobów lub jest ich za dużo w jednym chunku to ma prawo je usunąć.
3. Nie ma takiego czegoś "raz jest, a raz nie". Powodem możliwe, że jest to co napisałem powyżej.
4. Screen/Film.
5. Zależy jak klikasz i z jakiej odległości.
6. ?
Sprobuje nagrac i dorzucic do watku. co do tego 1 musial bym miec spore szczescie by znow sie tam zbugowala ale miejsce pamietam.

(07-April-2021 15:25:53)Mifuzze napisał(a): [ -> ]
Cytat:Kilkukrotnie nie zaliczylo mi killa za normalne zabicie gracza jak i czasem nie zaliczalo deda gdy gracz mnie bil kosa itp (bez zadnych efektow)

Skoro tak to daj jakis filmik , nagranie czy cos , chetnie obejrze .

sprobuje problem mogl zniknac, ale napewno wystepowal.
Cytat:sprobuje problem mogl zniknac, ale napewno wystepowal.

Problem od tak sobie nie znika , jesli byl to nadal bedzie . Wink
(07-April-2021 17:35:06)Trawsonek napisał(a): [ -> ]
(21-March-2021 12:16:37)K0DIIIX napisał(a): [ -> ]Witam!
otóż przez ostatnie parę dni zauwazylem trochę błędów
1- na /warp moby w jednym miejscu są tak ustawione barrier bloki ze gdy teściową "wywali" w gore może tam wejść i juz nie zejdzie co niemożliwa dalsze bicie
2 juz błędem na /warp moby tez z teściową otóż 2 razy mi sie zdarzyla ta sytuacja myslalem ze to jednorazowy wypadek ale nie, podczas bicia teściowej może sobie po prostu zniknąć
3- ivern nie zawsze pojawia się po komunikacie ze się zrespil
4- na WARP kopalnia dalej da się bugowac i mieć "stowniarki" ale to juz było na forum ale spisuje wszystko co widzę
5- teleporter do strefy PvP nie zawsze za 1 razem nas przetelportuje tam
6- nie zawsze zalicza zgony/kile
narazie to wszystko co udało mi się wylałapać pozdrawiam.

1. Screen Shot + koordynaty.
2. Jeśli jest usuwanie mobów lub jest ich za dużo w jednym chunku to ma prawo je usunąć.
3. Nie ma takiego czegoś "raz jest, a raz nie". Powodem możliwe, że jest to co napisałem powyżej.
4. Screen/Film.
5. Zależy jak klikasz i z jakiej odległości.
6. ?

@up http://prnt.sc/11shmyz do punktu 1
Przekierowanie