21-March-2021, 10:51:21
1. Chodzi o zbrojmistrza, aby zmienic wizualnie wyglad jego zbroji z żelaznej na emeraldową. Jakie by to miało zastosowanie? Chociażby psychologiczne ponieważ teraz ma zelazna a zwykli gracze maja diamentową. Nieukrywajmy, że zbrojmistrz jak sama nazwa wskazuje powinien miec nieco mocniejszy set nawet z wyglądu. Kiedy jakiś BOSS zobaczył by zbrojmistrza w emeraldowej zbroji zapewne ominał by go szerokim łukiem( ponieważ pewnie sobie pomysli ze to jakis VIP czy Archanioł/ bedzie sprawiał wizualnie o wiele silniejszego) Co do samej siły zbroji bez zmian, taka jaka zaproponował w swoim wątku ImHeXA jest okej (Chodzi tylko aby zmienic go wizualnie)
2.Limit profesjii wojowników, czhodzi tutaj mi o taki sam limit jak w przypadku bossów po stronie potworów(tylko znacząco słabszy) Dam przykład aby nie dochodziło do takich sytuacji, że gra na mapie 21 osób z czego 6 Archaniołów, 5 Wszechmogacych, 5 Hefajstosów, 4 Kapłanów i jeden np. Alchemik. Wspomogło by to mocno graczy, którzy dopiero zaczynaja gre ponieważ w stosunku z profesjami wymienionymi powyżej nie maja szans na zdobycie kili. Kiedy graja takie klasy strasznie ksują /oraz kiedy jestes takim zombiaczkiem no to wiesz......
Wojownicy warto zauwazyc maja jednak nieco trudniej niz potwory dlatego chodzi mi o to aby wprowadzony limit nie był tak duzy jak w ich przypadku./Paru Archaniołow na jednej rundce może sie oczywiscie pojawic, ale wszystko z UMIAREM!
3.Blokada przy wyrzucaniu itemów! Pewnie wiekszosc z was na poczatku sie oburzy przeczytajac ten pomysł. Chodzi o to aby wojownicy dostali taka sama blokade przy wyrzucaniu itemów jak potwory.
Dzieki czemu, skończyło by się, że jakiś gracz przez przypadek wyrzuci swój miecz w trakcie walki. Oraz znacząco by orgraniczyło przezucanie sobie itemów z jednego konta np. na drugie tak aby nie dochodzilo zegracz ma po pare eliksirów. bananów, elytr itp. Ograniczyło by to także bezmyślne donejtowanie graczy przez co tak jak poprzednio nie mieli by tyle bananów, eliksirów itp. Za to znacznie wieksze wykorzystanie miał by KRYSZTAŁOWY MAGAZYN! Jakby ktoś chciał coś komuś dać bo miałby np dwa berła to wrzucił by je do magazynu w ten sposób zwykli gracze mieli by również wieksze szanse aby dostac jakis fajny przedmiot, a nie ciagle tylko jacys zmuwieni sobie dajmy na to koledzy, którzy chcą wybić wszystkich pozostałych wojowników aby miec dla siebie wiecej kili.
4.Ograniczyć system swiątyń!. Tutaj może najbardziej kontrowersyjny pomysł. Tak żeby z 3 swiątyń zostały 2. Dlaczego dwie, ponieważ wydaje mi się ze poniekąd przez ten nowy system w vs p straciło trochę na grywalności. Rundy trwają za długo kiedy ktoś np. zginie musi nie raz czekać pół godziny aby znowu grać znowu wojownikiem. Bez owijania w bawełne może potworem również da się zdobyć level, ale jest to znacznie cieższe niz wojem. Szczególnie teraz kiedy gra głownie mnóstwo VIPÓW jest to nie raz pół godziny zwyklego "wybiegania ze spawnu i wracania zaraz z powrotem". Gra staje się strasznie wtedy monotonna.W wyniku czego duża ilość osób po prostu wychodzi..... W poprzednich wersjach PONIEKĄD tez tak mogło być JEDNAK NIE TRWAŁO TO PÓŁ GODZINY. Sadze ze nowy system w pewnym sensie jest jednak ciekawy i wyróznia go od poprzednich edycji.
Dlatego proponuje by zostały 2 świątynie a czas dajmy na to został by skrócony z 33 do 25 minut?(skrócic czas o osiem minut) TO DO DYSKUSJI.
Wydaje mi się (choć to raczej mniejszy problem) ze równiez przez to ze rundy sa tak długie duza czesc graczy nie ma za bardzo czasu w nie grac, a jak teraz lognie wojem no to zginie( a niektórzy nie chca sobie również psuć statystyk).
Dlatego proponuję wprowadzić podane zmiany.
2.Limit profesjii wojowników, czhodzi tutaj mi o taki sam limit jak w przypadku bossów po stronie potworów(tylko znacząco słabszy) Dam przykład aby nie dochodziło do takich sytuacji, że gra na mapie 21 osób z czego 6 Archaniołów, 5 Wszechmogacych, 5 Hefajstosów, 4 Kapłanów i jeden np. Alchemik. Wspomogło by to mocno graczy, którzy dopiero zaczynaja gre ponieważ w stosunku z profesjami wymienionymi powyżej nie maja szans na zdobycie kili. Kiedy graja takie klasy strasznie ksują /oraz kiedy jestes takim zombiaczkiem no to wiesz......
Wojownicy warto zauwazyc maja jednak nieco trudniej niz potwory dlatego chodzi mi o to aby wprowadzony limit nie był tak duzy jak w ich przypadku./Paru Archaniołow na jednej rundce może sie oczywiscie pojawic, ale wszystko z UMIAREM!
3.Blokada przy wyrzucaniu itemów! Pewnie wiekszosc z was na poczatku sie oburzy przeczytajac ten pomysł. Chodzi o to aby wojownicy dostali taka sama blokade przy wyrzucaniu itemów jak potwory.
Dzieki czemu, skończyło by się, że jakiś gracz przez przypadek wyrzuci swój miecz w trakcie walki. Oraz znacząco by orgraniczyło przezucanie sobie itemów z jednego konta np. na drugie tak aby nie dochodzilo zegracz ma po pare eliksirów. bananów, elytr itp. Ograniczyło by to także bezmyślne donejtowanie graczy przez co tak jak poprzednio nie mieli by tyle bananów, eliksirów itp. Za to znacznie wieksze wykorzystanie miał by KRYSZTAŁOWY MAGAZYN! Jakby ktoś chciał coś komuś dać bo miałby np dwa berła to wrzucił by je do magazynu w ten sposób zwykli gracze mieli by również wieksze szanse aby dostac jakis fajny przedmiot, a nie ciagle tylko jacys zmuwieni sobie dajmy na to koledzy, którzy chcą wybić wszystkich pozostałych wojowników aby miec dla siebie wiecej kili.
4.Ograniczyć system swiątyń!. Tutaj może najbardziej kontrowersyjny pomysł. Tak żeby z 3 swiątyń zostały 2. Dlaczego dwie, ponieważ wydaje mi się ze poniekąd przez ten nowy system w vs p straciło trochę na grywalności. Rundy trwają za długo kiedy ktoś np. zginie musi nie raz czekać pół godziny aby znowu grać znowu wojownikiem. Bez owijania w bawełne może potworem również da się zdobyć level, ale jest to znacznie cieższe niz wojem. Szczególnie teraz kiedy gra głownie mnóstwo VIPÓW jest to nie raz pół godziny zwyklego "wybiegania ze spawnu i wracania zaraz z powrotem". Gra staje się strasznie wtedy monotonna.W wyniku czego duża ilość osób po prostu wychodzi..... W poprzednich wersjach PONIEKĄD tez tak mogło być JEDNAK NIE TRWAŁO TO PÓŁ GODZINY. Sadze ze nowy system w pewnym sensie jest jednak ciekawy i wyróznia go od poprzednich edycji.
Dlatego proponuje by zostały 2 świątynie a czas dajmy na to został by skrócony z 33 do 25 minut?(skrócic czas o osiem minut) TO DO DYSKUSJI.
Wydaje mi się (choć to raczej mniejszy problem) ze równiez przez to ze rundy sa tak długie duza czesc graczy nie ma za bardzo czasu w nie grac, a jak teraz lognie wojem no to zginie( a niektórzy nie chca sobie również psuć statystyk).
Dlatego proponuję wprowadzić podane zmiany.