Hejka,
przygotowuje dodatek na custom crafting z rozwiazaniem na klejnoty z cytadeli, pytanie do Was, jakie przedmioty i za jaka ilosc klejnotow mozna byloby otrzymac?
moze wymyslimy nowe przedmioty? oczywiscie jakies bez przesady...
zastanawiam sie nad zwojem obrazen np. ktory zwiekszalby dmg np o 50-100% na jakis okres czasu, albo per gracz albo per serwer.
byloby to na pewno ciekawe, sszczegolnie ze tylko w cytadeli moizna byloby to zdobyc,
ewentualnie jakis zwoj energi magicznej ktory regenerowalby mane bardzo szybko przez jakis okres czasu.
moze macie jeszcze jakies pomysly?
takie zwoje na pewno byloby bardzo pomocne podczas:
-szybkiego expienia,
-sprawniejszego pokonywania najtrudniejszych bossow.
wiec wykonywanie katedry mialoby sens, bo zwoje bylyby nowymi itemami a jednoczesnie wartosciowymi.
Dajcie znac co sadzicie o moim pomysle a jak macie wlasne to tez smialo, moizna zrobic wiele itemow ktore bedzie mozna wymienic na te zwoje,
dajcie propozycje cen.
1 przedmiot moze kosztowac od 3 do nawet 10 roznego rodzaju przedmiotow ich ilosc rowniez mozecie okreslic

Czy zwoje działałyby również na pokonywanie rekordów dmg ? jeśli tak to najlepiej by było zrobić taki zwój per gracz
1. Zwój Speeda ( +5 % speeda albo +10 % speeda) per serwer. na 15 minut
2. Zwój regeneracji ( regeneracja 1 per gracz) na 10 minut
3. Zwój Intelektu ( zwiększa szybkość regeneracji many o 25 % ) na 15 minut per serwer
4. Katedralne relikwie ( Daje absorcje , 10 serc, jednorazowo, nie kumuluje sie. ) per gracz,
5. Zwój Szczęścia ( zwiększa szanse na krytykę o 15 % ) na 15 minut , per serwer.
Może z niektórymi trochę odjechałem , ale koncepcja znana, ceny nie proponuje.
Osobiście nie jestem przekonany do zwoju który daje zwiększone obrażenia ponieważ nie jestem pewny czy to by działało na gracza który posiada klasę MAG .
Jeżeli chodzi o zwój który szybko regeneruje manę to powiedzmy że jest okej ponieważ z MANY korzysta każda osoba na serwie. Tak wiem jestem MAGIEM i niby buff pod klasę MAG ale również Palladyn/woj/strzelec używają swoich run. Posiadam w klanie Wojownika/Palladyna i wiem że mana jest potrzebna każdej klasie nie tylko magowi.
(14-March-2021 18:06:27)Twist napisał(a): [ -> ]1. Zwój Speeda ( +5 % speeda albo +10 % speeda) per serwer. na 15 minut
2. Zwój regeneracji ( regeneracja 1 per gracz) na 10 minut
3. Zwój Intelektu ( zwiększa szybkość regeneracji many o 25 % ) na 15 minut per serwer
4. Katedralne relikwie ( Daje absorcje , 10 serc, jednorazowo ) per gracz,
5. Zwój Szczęścia ( zwiększa szanse na krytykę o 15 % ) na 15 minut , per serwer.
Może z niektórymi trochę odjechałem , ale koncepcja znana, ceny nie proponuje.
1. ciekawe czym bedziesz zwiekszac speeda zeby ac cie nielapal
2. srednie, gracze ktorzy nie beda online podczas uzycia nie dostaja efektu ale mozna mimo to dodac
3. bez sensu, zwiekszanie many musi byc przynajmniej o 100% zeby to mialo sens... sam vip ma 100% wiecej niz gracz...
4. to juz wgl turbo slabe i malo wartosciowe
5. rownie slabe jak punkt 4.
Według mnie bardzo dobrym pomysłem jest dodanie zwojów obrażeń albo klejnotów do zbroji które by coś dawały np. 10 czarnych gemów z cytadeli i 5 niebieskich możemy wymienić na skrzynie cytadeli z której moglibyśmy wydropic jakieś klejnoty do zbroji ale jeszcze nie wiem co mogłyby robić.
(14-March-2021 18:11:27)QwarceQ napisał(a): [ -> ]Według mnie bardzo dobrym pomysłem jest dodanie zwojów obrażeń albo klejnotów do zbroji które by coś dawały np. 10 czarnych gemów z cytadeli i 5 niebieskich możemy wymienić na skrzynie cytadeli z której moglibyśmy wydropic jakieś klejnoty do zbroji ale jeszcze nie wiem co mogłyby robić.
Klejnoty do zbroi to jest genialny pomysł, można zrobić klejnoty które w jakimś stopniu zwiekszają manę, zwiększone obrażenia i inne bonusy.
A może zwój ktory przez, dajmy na to, 15 minut będzie nam dawał zwiekszony dmg wraz z spadkiem hp? Chodzi mi o to, że im więcej obrażeń dostaniemy tym więcej będziemy bić

(oczywiście gdy je jakoś zregenerujemy to dmg wróci do normy). Można by to nazwać Zwojem Gniewu czy coś w tym stylu.
Nie wiem jak wy, ale naprawdę Klejnoty (działające oczywiście) do zbroi by były odjechane i to taka wisienka na torcie.
1. Co do zwoju obrażeń jeśli miałby się pojawić to dałbym 10-15%
Dlaczego?:
- Bossy na bescie nie są jakieś ultra trudne, gracze z wyższych leveli przyznają, że tak właściwie to tylko 3 bossy na serwerze stanowią większe wyzwanie więc, aż takie wysokie % uczynilyby je zbyt łatwymi, co odebrałoby element wyzwania.
- Fantom na III formie ma 100k hp więc jakby wysoko poziomowy mag przyszedł na takiego fantoma to na mocniejsze hity wyjaśniłby takiego bossa, co myślę, że obrazuje jakie broken by było 50/100%
2. Co do zwoju regeneracji many to byłby on przeznaczony głównie do expienia,
chociaż tu się nasuwa pytanie czy na pewno potrzebujemy kolejnego od tego przedmiotu, a przypomnę jakie są już w grze:
- potki many (instant mana)
- wieża magów (lepsza regenka many o 2 pkt co standardowe 10s)
- drzewo życia (instant mana 120-200% pojemności)
- talizman many (z tego co widziałem to w jakiś sposób kilkakrotnie zwiększa regenke many)
3. Zwój szczęścia, no tu akurat nie mam nic do zarzucenia bo i % okej i nie byloby to też jakieś super op...
4. No nie jestem pewien co do zwoju speeda, bo:
- trzeba sobię uświadomić, że w grze jest set z którego możemy uzyskać jakieś 28% speeda +/-
- jest teserakt zwiększający nas speed o 40%
=> Więc jak odpalimy taki zwój do będziemy jak ultra szybki komar, ale 5% to tez nie jakoś dużo więc może tragedii by nie było xd