MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Portfel/ zakup kluczy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Posiadałem na koncie z nickiem _Xtentacion_ 10 portfel . Kupiłem 15 kluczy do żółtej . Niestety nie otrzymałem kluczy z kupna w sklepie . Jak wpisywałem /odbierz zolta pisało że nie mam nic do odebrania chciał bym się zwrócić do was w tej sprawie . Minefox Survival
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi powinieneś napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści Maila musi znajdować się:
W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS+:
1) Data wysłania:
2) Godzina wysłania:
3) Numer telefonu podany przy kupne:
4) Informacja zwrotna:
5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
6) Twój nick na serwerze:
W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PSC:
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PRZELEW (W TYM BLIK/PAYPAL):
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) ID TRANSAKCJI:
Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
Weryfikacja konta może potrwać nawet do 14 dni, według regulaminu usług.
(08-March-2021 09:20:20)Twist napisał(a): [ -> ]Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi powinieneś napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści Maila musi znajdować się:
W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS+:
1) Data wysłania:
2) Godzina wysłania:
3) Numer telefonu podany przy kupne:
4) Informacja zwrotna:
5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
6) Twój nick na serwerze:
W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PSC:
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PRZELEW (W TYM BLIK/PAYPAL):
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) ID TRANSAKCJI:
Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
Weryfikacja konta może potrwać nawet do 14 dni, według regulaminu usług.

Kolega napisał
"Posiadałem na koncie z nickiem _Xtentacion_ 10 portfel" portfel
W tej regułce co dałeś wyżej nie ma opcji jezeli cos sie stało z portfelem. polecam czytać ze zrozumieniem c;
Serwer?
(09-March-2021 12:33:43)Admin napisał(a): [ -> ]Serwer?
Napisał, że minefox
Sprawdzilem logi, kluczy przez itemshop nigdy nie zamawiales, zamawiales jedynie doladowanie portfela i klucze z nich uzyskane otrzymales, w razie watpliwosci zapraszam do kontaktu, choc wnioskuje ze juz nieaktualne bo nie odpowiedziales od paru tygodni.
Przekierowanie