MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Mefisto dalej jest zbugowany :/
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. Dzisiaj ponownie poszedłem na mefka i z całą pewnością mogę stwierdzić, że jest on do naprawy. Kiedy jakiś gracz zginie na Mefisto on NIE ZNIKA. Zostaje na arenie z zbliżonym/lekko zregenerowanym hp. Jak widać na filmie widoczne są 3 dragon bary, co oznacza, że musiałbym walczyć z trzema bossami. Jako iż trochę poznałem Mefka i znam jego skille jestem w stanie stwierdzić z całkowitą pewnością, że nie da się go obecnie zrobić-a przynajmniej nie wydaje mi się aby był ktoś kto przeżyje takie combo trzech bossów podczas gdy pojedynczy Mefek jest w stanie zbić pół hp w mniej niz 30 sekund. Na koniec jeszcze dodam wyjaśnienie:na filmie widać tylko jednego moba, ale ostatnim razem również drugiego mefka spotkałem później
(na trzeciej formie). Myślę, że owy boss zastaje w miejscu gdzie ostatnio padł gracz

Tak swoją drogą, bossik na pierwszej formie czasem respi się na dole, co troszkę ułatwia robienie go, ponieważ dmg z łuku w dużej mierze zależy od odległości, a gdy jest na dole biję około 2 razy więcej niż gdy zrespiłby się na górze.

Proszę o oddanie przepustek mi-Kendal555 oraz koledze który poszedł na mefka razem ze mną- TheBestMonster.
https://www.youtube.com/watch?v=PXlBOz1TR7c
cisowy może napisać skrypt na znikanie (usuwanie moba) jak jest za daleko gracz.

Miło by było aby przepustka była oddana, banan możesz dać 2 przepy kendalowi a kendal jedną mi da.
@refresh
prosze o sugestie w co mam tu zmienic, to jeden z nielicznych waszych bossow, wiec to wy powinniscie znac jego dzialanie na wylot.
(08-March-2021 08:42:50)Admin napisał(a): [ -> ]prosze o sugestie w co mam tu zmienic, to jeden z nielicznych waszych bossow, wiec to wy powinniscie znac jego dzialanie na wylot.
Hmm, jedyne co mógłbym dodać od siebie, to że Mefisto resetuje się tylko gdy gracz zginie na pierwszej formie, co do drugiej nie jestem pewny a na 3 na 100% nie ginie.

Z tego co pamiętam w wątku o dodanie Mefka pisałeś, że w przypadku gdy jakiś gracz robi Mefka, jest na pierwszej formie i ktoś dołączy to boss się zresetuje, a gdy jest się już na 2/3 formie możliwość dołączenia będzie zablokowana. Może w tym miejscu szukać błędu?
(08-March-2021 08:42:50)Admin napisał(a): [ -> ]prosze o sugestie w co mam tu zmienic, to jeden z nielicznych waszych bossow, wiec to wy powinniscie znac jego dzialanie na wylot.

tu sie zgodzę, boss przygotowany przez nas i zrobimy skrypt na kasację moba. I to powinno wyjaśnić sprawę. ;D
(08-March-2021 11:38:14)MrMonsterTV napisał(a): [ -> ]
(08-March-2021 08:42:50)Admin napisał(a): [ -> ]prosze o sugestie w co mam tu zmienic, to jeden z nielicznych waszych bossow, wiec to wy powinniscie znac jego dzialanie na wylot.

tu sie zgodzę, boss przygotowany przez nas i zrobimy skrypt na kasację moba. I to powinno wyjaśnić sprawę. ;D

jak wy dwie liniki dwa dni piszecie to sam to zrobie...
Zdaję sobie sprawę, że moby z MM czasem się bugują.
Trochę się męczyłem nad rozwiązaniem i do każdego problematycznego moba u siebie dodałem skilla:

Kod:
Conditions:
  - playerwithin{d=55} false
  Skills:
  - remove @self

Taki skill przypisuję do moba. Jeżeli ma wyłączony despawn to ustawiam na ~onTimer:60, jeżeli włączone, to ~onTimer:20 albo krócej (zjawisko blokowania się spawnerów).

Ten skill powinien rozwiązać problem z Mefisto (w mojej opinii).[/code]
(09-March-2021 09:22:17)Rexxar napisał(a): [ -> ]Zdaję sobie sprawę, że moby z MM czasem się bugują.
Trochę się męczyłem nad rozwiązaniem i do każdego problematycznego moba u siebie dodałem skilla:

Kod:
Conditions:
  - playerwithin{d=55} false
  Skills:
  - remove @self

Taki skill przypisuję do moba. Jeżeli ma wyłączony despawn to ustawiam na ~onTimer:60, jeżeli włączone, to ~onTimer:20 albo krócej (zjawisko blokowania się spawnerów).


Ten skill powinien rozwiązać problem z Mefisto (w mojej opinii).[/code]

Tak to raczej rozwiąże sprawę ale ustawiłbym większy dystans do 80-100 kratek, bo inaczej jak ktoś sobię stanie w rogu to też mu zniknie xd
A jak duża jest mapa?
Zazwyczaj 55 jest wystarczająco dużo - większe wartości mogą też lagować trochę - wyszukiwanie jakiegokolwiek gracza w promieniu 100 kratek.
Eksperymentalnie sprawdziłem, że jeżeli despawn jest włączony to mob znika po oddaleniu się o 60 kratek (brak gracza w promieniu 60 kratek).
Stron: 1 2
Przekierowanie