MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Balans wojowników :> v2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Na początek zapraszam do obejrzenia seansu: https://www.youtube.com/watch?v=Irqe9P5M...l=Buttonik
Podsumowując powyższy film - przekładanie leczenia powinno zostać całkowicie zniwelowane oraz zaostrzone. Mianowicie przedmioty takie jak:
- Święta Mikstura Zdrowia (pota vipa)
- Magiczny Elixir
- Smaczny Banan
- Jabłuszko (druida)
Powinny zostać ograniczone per player, tak jak to zostało zrobione w przypadku eliksiru z uprawnień (choć niestety jako gracze nie mamy możliwości sprawdzić czy ten system działa, bo szansa, że ktoś na serwerze ten elixir z uprawnień posiada jest na prawdę znikoma :/). Ale zaraz zaraz.... przecież itemy mają ograniczenie per klasy! Tak, zgadza się. Lecz niestety to zabezpieczenie okazało się dziurawe - jeżeli tzw. przekładak (osoba przekładająca sobie itemy :>) wybierze, np kapłana to elixiry z kont innych klas kapłanów również będą nadawały efekty przedkładakowi.
Jeżeli chodzi o całą ideę przekładania itemów, a w szczególności leczenia to to totalnie psuje całą rozgrywkę. W zależności do ilu kont kolegów/graczy ma dostęp gracz może wysolować praktycznie każdego bossa przy tak dużej ilości leczenia. Nie wspominając już o samym fakcie posiadania itemów, gdzie gracz ukazany na filmie nawet nie posiadał boskich, ani VIP'a na swoim koncie https://minefox.pl/wvsp/profile.php?nick=MegaSADS Ale zablokowywanie boskich nie jest już koniecznością, był by to cios poniżej pasa dla graczy f2p.
Co tu dużo mówić...
Sytuacje przestawione na filmie mają miejsce praktycznie w każdej grze.
Jabłuszka są najbardziej op przedmiotami w grze (dają 2 minuty niemal całkowitej nieśmiertelności).
Sytuacja kiedy posiada je druid jest jak najbardziej ok - w końcu ta klasa, nie oszukujmy się, oprócz tego jabłka nie posiada absolutnie nic wartego uwagi.
Kiedy jednak Hefajstos posiada trzy jabłuszka, sześć pot VIP, dwa eliksiry i dwa banany, to chyba coś jest nie w porządku. Zabicie takiego gracza jest praktycznie niemożliwe - może on cały czas jeść jabłka i pić mikstury, aż w końcu zabije wszystkie bossy na mapie. Potem natomiast ma łatwą farmę na zwykłych potworach (gdyż nikt już nie ma bossów).
Dla mnie to będzie trochę dobicie leżącego.
Wojownicy już chyba dostali w kość.. nerf hefajstosa, usunięcie z listy op bossów warlocka, nerf berła czy dodanie klaty gigantowi...
co do filmu.. ukazaliście tylko jednego gracza który tak robi.. nie będę wnikał czy jest to zwykły płacz dlatego że on was zabił... ale taka decyzja ze względu jednego gracza? Osobiście gram na wvsp i jakoś nie widzę problemu to że ktoś ma te 2 jabłuszka.. wręcz nie zwracam na to uwagi. Nie zapominajmy że jednak to że ktoś ma tyle itemów nie znaczy że jest nieśmiertelny.. przy obecnej sytuacji bardzo łatwo paść nawet z 20 jabłuszkami wystarczy że przyjdzie 2 rycerzy którzy rozegrają to ładnie Tongue
(27-February-2021 23:23:13)szeryfek napisał(a): [ -> ]Dla mnie to będzie trochę dobicie leżącego.
Wojownicy już chyba dostali w kość.. nerf hefajstosa
Którym było można solować grę bez seta. Kto potrafił, ten potrafił.
Cytat:usunięcie z listy op bossów warlocka
Z tego co mi wiadomo to chyba warlockiem nigdy nie grałeś. Może pokrótce wytłumaczę jak wyglądał gameplay warlockiem przed usunięciem go z "balansu OP bossów" - gracz sprawdza sobie /bossy, czeka aż warlock tepnie się do portalu, wyłącza mu go i odpala róg i zabija. Istniały (i dalej istnieją) też alternatywne gameplaye warlockiem, które wyglądały tak, że wojownicy trzymają się w grupie i nie da się nikogo zabić, bo obijesz jednego to przyleci mu drugi na pomoc. Warlock dopiero ze wsparciem w postaci innych bossów/potworów na siłce z portalu jest w stanie coś zdziałać.
Cytat:nerf berła
Czyli najbardziej noskillowego przedmiotu na trybie - coś jak dziki szał, tylko że po stronie wojowników.
Cytat:co do filmu.. ukazaliście tylko jednego gracza który tak robi.. nie będę wnikał czy jest to zwykły płacz dlatego że on was zabił... ale taka decyzja ze względu jednego gracza?
Wzieliśmy pierwszego lepszego, a przy tym tego, który najbardziej to wykorzystuje, co tylko uwydatnia ideę przekładania sobie itemów. Równie dobrze mogliśmy to nagrać na sobie (ja i hexa) tylko wtedy były by komentarze, że to jest ustawione.
Cytat:Nie zapominajmy że jednak to że ktoś ma tyle itemów nie znaczy że jest nieśmiertelny..
Czyli solowanie dwóch gigantów to normalność? WvsP z założenia miało być grą drużynową, co znaczy, że rozgrywka nie ma polegać na wypiciu sobie potki z regeneracją 4 i wysolowaniu innych bossów na rogu. Zabicie takich gigantów bez owego asortymentu jest bardzo trudne, ale wykonalne przy użyciu czegoś takiego jak TEAMWORK - tego nie kupisz i niezbalansujesz, a jest bardzo OP ;>
Cytat:przy obecnej sytuacji bardzo łatwo paść nawet z 20 jabłuszkami wystarczy że przyjdzie 2 rycerzy którzy rozegrają to ładnie Tongue
Bądzmy szczerzy... kto normalny klepie się zdwoma rycerzami? A jeśli już podchodzi to właśnie z takim asortymentem jak został pokazany na filmie, tylko że kolega ma tego trochę za dużo Smile
Dziękuje za opisanie dlaczego owe zmiany zostały wprowadzone [ co było niepotrzebne ] a więc do tematu.

Cytat:Czyli solowanie dwóch gigantów to normalność? WvsP z założenia miało być grą drużynową, co znaczy, że rozgrywka nie ma polegać na wypiciu sobie potki z regeneracją 4 i wysolowaniu innych bossów na rogu. Zabicie takich gigantów bez owego asortymentu jest bardzo trudne, ale wykonalne przy użyciu czegoś takiego jak TEAMWORK - tego nie kupisz i niezbalansujesz, a jest bardzo OP ;>

Masz rację nie powinna to być normalność ale napewno nie niemożliwe...
tak WvsP miało być grą drużynową jednak każdy z nas wie że nigdy tak nie było :/
jeden wojownik mógł bardzo dużo zrobić a jedynym elementem widocznym jeśli chodzi o to były mury, ciasta, potki i jeszcze set zbrojmistrza.
no cóż na tej edycji chyba tylko ciasta i potki sie zachowały Tongue
z "teamwork - tego nie kupisz i niezbalansujesz, a jest bardzo OP" zgadzam się w 100% Big Grin

Cytat:Bądzmy szczerzy... kto normalny klepie się zdwoma rycerzami? A jeśli już podchodzi to właśnie z takim asortymentem jak został pokazany na filmie, tylko że kolega ma tego trochę za dużo

Osobiście nadal nie jestem za tym żeby od razu blokować wszystko... z czego co na filmie zauważyłem najbardziej rażące w oczy były potki vipa więc myślę że dodanie warunku posiadania vipa aby je wypić będzie dobrym rozwiązaniem lub najlepszym dodać do warunku maksymalną ilość razy wypića takiej potki [ np 2 ]
(28-February-2021 01:41:17)szeryfek napisał(a): [ -> ]Osobiście nadal nie jestem za tym żeby od razu blokować wszystko... z czego co na filmie zauważyłem najbardziej rażące w oczy były potki vipa więc myślę że dodanie warunku posiadania vipa aby je wypić będzie dobrym rozwiązaniem lub najlepszym dodać do warunku maksymalną ilość razy wypića takiej potki [ np 2 ]
Warunek posiadania VIP'a do wypicia potek vip'a jest całkiem ok, gdyby nie fakt, że i tak do przekładania sobie itemów dochodziło by tylko pomiędzy kontami z vipem. Co i tak jest dużą przesadą, bo zamiast zabiciu dwóch bossów za free to taki vip będzie mógł zabić cztery bossy za free.
Jeżeli chodzi o ograniczenie potek do dwóch to zawsze znajdzie się jakiś sposób, żeby to oszukać, typu schowanie ich (dodatkowych potek) w skrzynce po za mapą, czy trzymanie ich na mk, z którego się je wzięło i przełożenie podczas gdy nam ich zabraknie.
Myślę, że rozwiązanie, które zaproponowałem - ograniczenie w/w przedmiotów regeneracyjnych per użytkownik, tak jak z elixirem z uprawnień - jest najlepszym możliwym rozwiązaniem, a za razem najsurowszym jeżeli chodzi o ograniczenie graczy f2p.
Jeśli ktoś nadal uważa, że żadnego problemu nie ma, to proszę:
[Obrazek: image.php?di=1MX0]

Typowy ekwipunek wojownika:
- 4 poty vip
- 3 eliksiry
- 3 banany
- 4 wilcze hełmy (!)
- jabłuszko
- i absolutny hit - jedynie 19 rzucanych mikstur leczenia
potki vip ograniczylem z bananem czy elixirem nie da rady przy aktualnym schemacie zrobic tak jak z elixirem z kita czy potkami vipa, caly system itemow trezba byloby przepisywac, najprosciej mozna go ograniczyc per profesje, czyli jablka dla druidow czy dany rodzaj elixirow per dana klase, dodatkowo mozna dodac jakis kosmiczny cooldown po spozyciu np jedno jablko na 15 min, to moze prostsze rozwiazanie bedzie, choc umozliwi to wciaz prezrzucanie tego jablka.


To moze jablka tylko dla druidow a elixiry i smacznybanan cooldown na 15 min? i gra?
(01-March-2021 10:14:38)Admin napisał(a): [ -> ]To moze jablka tylko dla druidow a elixiry i smacznybanan cooldown na 15 min? i gra?
Rozwiązanie bardzo dobre, byle tylko elixir z profesji nie gryzł się z elixirem z uprawnień. Było by to jego lekkim minusem.
Jeszcze taka jedna uwaga, jeżeli coś jest testowane to trzeba brać też pod uwagę drugą rękę w mc. Potrafi ona bugować wiele rzeczy :/
gotowe zmiany wproawdzone, mozecie testowac.
Stron: 1 2
Przekierowanie