Jest też tak, że gdy nikogo nie ma na warp moby, a teściowa się pojawia to ona po czasie znika.
Moby się usuwają co 1h, chodzi mi oto że gdy pojawi się ivern i teściowa, i gdy nikogo nie ma na warp moby to teściowa znika a ivern nie, ivern usuwa sie gdy jest czyszczenie mobów.
Cytat:Podczas pojawienia się iverna/teściowej na /warp moby teściowa nie zawsze się pojawia, raz tak raz nie.
Ustawiłem lokalizację spawnowania się Teściowej w miejscu, w którym respi się Ivern.
Cytat:Podczas próby teleportacji do gracza prośba zostaje odrzucona, nawet jak dana osoba się nie rusza, trzeba czasami po kilka razy wpisać /tpa aż w końcu teleportuje. W tym przypadku wystarczyło 2 razy choć miałem przypadek jak i inni gracze że musieli po 6
https://zapodaj.net/71209c6dce3b4.bmp.html
Powinno być ok.
Cytat:W momencie walki z jakimś mobem który wybija nas czy też użycie przedmiotu który wybija w powietrze, możemy zostać wyrzuceni poprzez antycheata. Co jest dość sporym utrudnieniem, bo jak ktoś robi bossa to wiadomo traci teleporta. Kwestia też odnosi się do mocy smoka które potrafią cofnąć po użyciu, jak i wybiciu się poprzez punchera który czasami nas nie wybije, i tak samo kwestia ultra toporu który ma nas przyciągać do gracza.
Wątek też poruszony tutaj
http://mineserwer.pl/Temat-antycheat-90492
Pozmieniałem trochę więc może będzie lepiej.
Cytat:Płytki wybijające na spawnie raz działają raz nie, (choć w większość przypadków jak patrzę to częściej nie działają), nie jestem pewien czy to się odnosi do niektórych czy wszystkie nie wybiją, ale jak wiadomo jest to sporym utrudnieniem gdy mamy też event skrzynek i nie ma się jak dostać na górę spawnu.
https://www.youtube.com/watch?v=Ftso0YGo...5%2FAlexis
Nie wiem u mnie działają bez zarzutu.
Cytat:Na wersji 1.12 (nie wiem jak na innych), podczas postawienia na działce obrazów czy armorstande nie pojawiają się one, jak już się pojawiają to nie wszystkie.
https://zapodaj.net/5558363693ada.bmp.html
Błąd po stronie clienta. Ja jestem na 1.16.5 i również stawiają mi się one normalnie.
Cytat:Tak samo problem z różdżką jak to opisał Nisoo
http://mineserwer.pl/Temat-UltraPVP-MF
Wysłałem to ajronowi aby to naprawił dwa tygodnie temu ;/.
Cytat:Kwestie mocy smoka też poruszę, otóż gdy strzelamy z bliska to te moce jak widać na filmie nie zadają w ogóle obrażeń (nie zawsze) no ale jednak. Jeśli chodzi o dalsze odległości to normalnie, ale moce np: withera działają normalnie na każdą odległość, nawet jak by się strzelało z odległości 1 kratki.
moce smoka--- https://www.youtube.com/watch?v=xHTyPDRA...5%2FAlexis
moce withera--- https://www.youtube.com/watch?v=gio1V0I9...5%2FAlexis
Prędkość wystrzeliwanych Fireballi jest szybsza od WitherSkulli i dlatego taki błąd występuje. Wina po stronie minecrafta zmniejszać prędkości nie będę dla kul.
Cytat:Duele:
Walka (OneHit) posiada koxa jak i seta, jest to bez sensu ponieważ jak sama nazwa mówi jest to jedno uderzenie.
https://zapodaj.net/3d2680774deb6.bmp.html
Walka (Emerald) jak wiadomo jest to set niezniszczalny, a ilość refów i koxów jest przesadna, ponieważ sama walka trwa przy dobrym pvp z 30 min.
https://zapodaj.net/b1cd9fcaf20a2.bmp.html
Tak samo kwestia (Diamond) ilość jest za duża https://zapodaj.net/f2e1398f2c298.bmp.html
Tak samo proszę o rozważenie wprowadzenia nowych dueli na oba serwery, dla przykładu te które napisał Nikodem.
http://mineserwer.pl/Temat-Ultrapvp-Prop...3w-na-duel
OneHit - celowo tak dałem.
Emerald i Diament - pisałem to kilkadziesiąt razy, że tak ma być bo jest to 1:1 zestaw od tych płatnych rang - no może za wyjątkiem Emeralda, bo tam mu nie dałem Zegara Czasu by nie występowały błędy.
Cytat:Propozycja:
Jak wiadomo zadanie związane z mobami jest zadaniem dość uciążliwym, bieganie po mapie i szukanie danego levela moba jest bez sensu, prawie nikt z graczy tych zadań nie robi bo jest ono długie (1 zadanie) jak i nagrody są za nie małe. Chciałbym zaproponować dodanie np: (zabicia ogólnie najpierw 50 mobów potem 100 itd itd. Albo zabić np: 50, 100 itd, danego moba np zombiaka. Szukanie 50 szkieletów na poziomie powiedzmy 5 zajmuje po kilka godzin bo nie zawsze ci się pojawi ten poziom.
https://zapodaj.net/edc1c15d2116d.bmp.html
Co najwyżej zbuffowane zostaną nagrody, bo zmieniać schematu nie zamierzam bo taki był zamiar.
EDIT: Nagrody za zadania od mobów w postaci EXP oraz $ zostały zbuffowane 10 krotnie. Nagrody w postaci dusz 2 krotnie.
EDIT2: Dodatkowo dzisiaj wprowadziłem nowego /trade
@Refresh
#Dodane 2 rzeczy
Od siebie dodam, że jak ktoś wyjdzie/wywali kogoś podczas walki odejmuje automatycznie około 40/50k monet. Niestety znam to z autopsji gdyż łącznie po wywaleniu kilka razy w różnym odstępie czasowym serwer odjął mi łącznie koło 150k monet ;c
Cytat: Podczas pojawienia się iverna/teściowej na /warp moby po zabiciu danego moba przed danego gracza, drugi gracz potrafi zbugować danego moba po śmierci i zabić go jeszcze raz jednym uderzeniem.
A jeśli chodzi o to, to gracz nie może tego zbugować. Wina leży po stronie trybu/mc. Na ss widnieje, że ja zabiłem 2 raz teściową, a nic nie zrobiłem prócz uderzeniu martwego hitboxa NPC

Cytat:Od siebie dodam, że jak ktoś wyjdzie/wywali kogoś podczas walki odejmuje automatycznie około 40/50k monet. Niestety znam to z autopsji gdyż łącznie po wywaleniu kilka razy w różnym odstępie czasowym serwer odjął mi łącznie koło 150k monet ;c
Gdy uciekniesz/wywali cie podczas walki jest przekazywane 10% twoich pieniedzy na konto gracza z ktorym lognales , zalezy to od ilosci ktore posiadasz czyli np. jak masz 500k monet to 50k dostanie gracz z ktorym uciekles . Nie dziala to losowo .
@up co nie zmienia faktu, że jest to nie Fair, bo w sytuacji kiedy np. wyrzuci Ci internet, a byłeś podczas walki to stracisz te pieniądze i to nie jest fajne, według mnie już sama kara, że zalicza deda po logu jest wystarczająca, a to odejmowanie kasy i przekazywanie na konto innego gracza, jest dla mnie słabe.