14-February-2021, 03:24:03
Dzień dobry bądź dobry wieczór przybywam wam z propozycją zbuffowania dropów z cytadeli otóż obecnie są nagrody:
Topaz z cytadeli + diament z cytadeli = 64 strzały
szmaragd z cytadeli + szafir z cytadeli = 5 dużych potek many
rubin z cytadeli x2 + szmaragd z cytadeli x2 = magiczne kowadło
żółty gem z cytadeli + 2 smocze monety = 64 mięsa
czerwony gem z cytadeli + niebieski gem z cytadeli x2 = zestaw talizmanów stefana
czarny gem z cytadeli x2 + różowy gem z cytadeli = zwój doświadczenia 30%
czarny gem z cytadeli x2+ 5 smocze monety =niezidentyfikowany talizman (1 slot)
niebieski gem z cytadeli x2 + różowy gem z cytadeli = 15 silnych pot leczenia
otóż te dropy są co najwyżej śmieszne bo 1 smocza moneta to 5k $ a
64 strzały to 300$, duze potki x5 z 5k max, magiczne kowadlo +/- 10k, 64 mięsa = 1k, zestaw talizmanów 90k, zwój doswiadczenia 30% niby 125k ale nikt za to nie da tyle + i tak caly serwer korzysta, talizman to 75k niby ale raczej talek sam który z niego wyjdzie nie bedzie tyle wart, 15 slinych pot leczenia z 1.5k +/-
więc proponuje dodać dropy specialne dla cytadeli i dodać bossy do tych sal z cytadeli jeżeli będzie problem z ogarnięciem takich bossów to moge sam takie przygotować wraz z mapą ale porponuje zlikwidować wejścia tylko dla vipów i vipą dać tańszy wstęp ale dać dostęp też graczą i zrobić coś w stylu jak na rpg 1.0 była otchłań, że można wymienić all gemy i klejnoty z cytadeli na jakiś specialny item
albo dostęp na specialnego bossa z któreg jest jakiś drop żeby nie dało sie tego farmić na mk i dać powiedzmy to od 50 lvl tą cytadelę a bossa tego głównego też mogę napisać i zrobić mapę jeśli będzie trzeba bo wolę poświecić trochę czasu na rozwój trybu w dobry sposób niż żeby była bezsensowna mechanika gry (cytadela) która nic nie daje.
dziękuje lordfangart_
Topaz z cytadeli + diament z cytadeli = 64 strzały
szmaragd z cytadeli + szafir z cytadeli = 5 dużych potek many
rubin z cytadeli x2 + szmaragd z cytadeli x2 = magiczne kowadło
żółty gem z cytadeli + 2 smocze monety = 64 mięsa
czerwony gem z cytadeli + niebieski gem z cytadeli x2 = zestaw talizmanów stefana
czarny gem z cytadeli x2 + różowy gem z cytadeli = zwój doświadczenia 30%
czarny gem z cytadeli x2+ 5 smocze monety =niezidentyfikowany talizman (1 slot)
niebieski gem z cytadeli x2 + różowy gem z cytadeli = 15 silnych pot leczenia
otóż te dropy są co najwyżej śmieszne bo 1 smocza moneta to 5k $ a
64 strzały to 300$, duze potki x5 z 5k max, magiczne kowadlo +/- 10k, 64 mięsa = 1k, zestaw talizmanów 90k, zwój doswiadczenia 30% niby 125k ale nikt za to nie da tyle + i tak caly serwer korzysta, talizman to 75k niby ale raczej talek sam który z niego wyjdzie nie bedzie tyle wart, 15 slinych pot leczenia z 1.5k +/-
więc proponuje dodać dropy specialne dla cytadeli i dodać bossy do tych sal z cytadeli jeżeli będzie problem z ogarnięciem takich bossów to moge sam takie przygotować wraz z mapą ale porponuje zlikwidować wejścia tylko dla vipów i vipą dać tańszy wstęp ale dać dostęp też graczą i zrobić coś w stylu jak na rpg 1.0 była otchłań, że można wymienić all gemy i klejnoty z cytadeli na jakiś specialny item
albo dostęp na specialnego bossa z któreg jest jakiś drop żeby nie dało sie tego farmić na mk i dać powiedzmy to od 50 lvl tą cytadelę a bossa tego głównego też mogę napisać i zrobić mapę jeśli będzie trzeba bo wolę poświecić trochę czasu na rozwój trybu w dobry sposób niż żeby była bezsensowna mechanika gry (cytadela) która nic nie daje.
dziękuje lordfangart_