MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Gameplay Potworami
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cytat:wszech czy archanioł wywali 2 staki potek expa i bedzie sobie uzywal portali ile chce... i w zaden sposob nie wyeliminuje to tego o czym piszesz, bedzie wrecz przeciwnie, twoj pomysl jedynie sprawi ze uzytecznosc tej "luki" bedzie dzialac glownie dla profesji posiadajacych butelki expa.
No ja bym nie powiedział.... Klasy te posiadają po 64 butelek expa co maksymalnie daje nam możliwość uzyskania 19 level'a (przy dobrym RNG, z butelek expa dropi od 3 do 10 punktów expa jeżeli się nie mylę). Z drugiej strony nie ma co rozbijać sobie od razu 64 butelki, ponieważ im wyższy level posiadamy tym więcej punktów expa jest potrzebne do wbicia kolejnego. To ile butelek expa byśmy potrzebowali, aby wbić ten przykładowo 10 level na wyłączenie portalu? z 15-25 (zależy od farta). Po za tym craftowanie butelek expa nie jest aż takie trudne, klasy takie jak alchemik, chemik i piekarz posiadają 32-48 bloków szkła (1 szkło = 1 butelka expa) - wystarczy je napełnić wodą i poświęcić w świątyni. A w dodatku nawet klasy, które nie mają tego szkła/butelek expa to mogą sobie ten level wyfarmić po przez kopanie złota w kopalni - idealne dla klas takich jak obrońca, kowal czy zbrójmistrz. Ich rola to craftowanie ekwipunku za pomocą ZBIERANIA ZŁOTA, z którego dropi exp (3 punkty per złoto), a w dodatku za używanie ksiąg postaci dostajemy punkty expa (nie mam pewności czy z każdej profesji)

A przy okazji, co z kampiącymi endermanami, które mogą sobie praktycznie afczyć na respie i włączać portal jak tylko ktoś o to poprosi na czacie (z drużyny potworów ofc)?
Cytat:4. Ostatni "niezbalansowany" aspekt natomiast przemawia na stronę potworów, a jest to pewna niemożliwa do skontrowania taktyka - kampienie endermanem na respie i ciągłe włączanie portalu. W takiej sytuacji, wojownicy nie mają żadnej kontroli nad portalem, nie mogą nawet w żaden sposób tego endermana zabić.
Cytat:Aby wojownicy nie mieli zbyt trudno, można jeszcze dodać ograniczenie dla endermana/dementora: aby włączyć ponownie portal, muszą znajdować się nie dalej niż 30 bloków od niego. Wykluczy to kampienie na spawnie.
to co piszesz wciaz nie ma zadnego sensu i znow nijak ma sie do tego co napisalem, przeczytaj ponownie.

@tego up nie bedzie, bo jak beda tym spamic to bedzie to w cholere lagowac tym serwer, a przeciez cooldownu nie bedziemy aktywowywac jesli ktos tego uzyje dalej niz te 30kratek.
odnosnie tego portalu i tych 30 kratek - teraz tak pomyslalem i zdalem sobie sprawe ze to nei tylko technicznie slabe ale tez turbo debilne, skad enderman czy dementor ma wiedziec gdzie jest portal jesli ktos z wojow juz go doszczetnie rozwalil ... fuck logic...

Na dodatek obie klasy nie maja zadnej trudnosci aby sie do portalu ktory widza tepnac (w koncu maja teleport), bez sensu pomysl, robi z 2 klas niegrywalne profesje.
W sumie racja, nie ma po co dodatkowo nerfić potworów, skoro i tak ich sytuacja obecnie jest nie do pozazdroszczenia.

@up4
Tutaj natomiast muszę się nie zgodzić.
Zmiana cooldownu absolutnie nie wniesie, tym bardziej, że nie wojownicy nie wyłączają portalu tak często, a sam cooldown można przeczekać, kampiąc na drzewie/platformie.
Co natomiast zmieniłby mój pomysł?
To, ile razy pojedyncza osoba może wyłączyć portal, zależy od ilości expa jaki posiada. Co za tym idzie, gracz nie mógłby po prostu odczekać aż cooldown minie - jeśli nie zebrał wystarczającej ilości expa, portalu już nie wyłączy.
Spowoduje to, że gracz posiadający załóżmy 30 lvl będzie w stanie wyłączyć portal tylko 3 razy, a więc, zamiast robić to na każdego bossa (jak wygląda to obecnie), będzie musiał zastanowić się, i wyłączać portal tylko wtedy, gdy jest to niezbędne.
Co za tym idzie, bossy będą w stanie dłużej przeżyć, i więcej zrobić, gdyż dużo częściej będą miały możliwość wycofania się na względnie bezpieczny portal.
Jeśli chodzi o słabszych graczy, to nigdy nie widziałem, by taki gracz wyłączał portal.
Wynika to z faktu, że zanim taki wojownik podbudowałby się blokami na portal, ten zostałby już dawno skopany przez ultra mobilnych archaniołów/hefajsotsów.
Ponadto, takiemu graczowi zwyczajnie nic to nie da. Czy wyłączy portal czy nie, boss i tak go zabije (takie są fakty).

Jeśli problemem jest zbyt duża ilość expa u wojowników premium, wystarczy ograniczyć ilość butelek w profesjach z 64 do np 48. Zwiększy to jeszcze bardziej wartość /kit exp, a także klasy templariusz (która to specjalizuje się w zdobywaniu expa).
upierac sie nie bede sprobowac mozna, najwyzej sie to wyrzuci lub zmieni, jutro to napisze i zobaczymy.
teraz juz przy rpgu walcze.
Stron: 1 2
Przekierowanie