MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Haste dla potworów + zmiana na wezowej
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Na Wężowej Twierdzy od pewnego czasu jest wprowadzona blokada nad drugą świątynią w postaci barrier blocków. Została ona wprowadzona po to, aby gracze tam nie kampili. Co i tak wiele nie zmieniło, bo nadal gracze tam przesiadują kiedy należy bronić drugiej świątyni. Ale czy tak naprawdę sam otwór w dachu był przyczyną bycia OP tej pozycji? Imo nie, ponieważ nie to czyniło tą pozycję niedostępną, lecz pierścienie z obsydianu (bloku na trybie domyślnie niezniszczalnego w żaden sposób), które odgradzały większość jednostek bez skilli movmentu, który pozwoliłby im przejść przez te pierścienie. Oczywiście ktoś może powiedzieć, że można postawić liany i czekać aż się rozrosną... ale ten proces jest bardzo czasochłonny i zanim liany wyrosną to wojownik zdąży je zniszczyć.

Więc co proponuję zmienić. Po pierwsze usunąć barrier blocki znad drugiej świątyni na mapie wężowa twierdza https://imgur.com/a/P14Y4zz A po drugie usunąć te pierścienie z obysdianu, które powodują, że wojownicy są niedostępni dla większości potworów. https://imgur.com/a/Z04F7zL Ta zmiana sprawi, że potwory wkońcu będą mogły atakować wojowników na górze świątyni, a usunięcie barrier sprawi, że będą mogły ich zepchnąć na dół do ewentualnej krówki z gigantem Smile Ktoś zapyta jak tam wejśc? Bierz pająka i zrób liany https://imgur.com/a/v9zyksG Tongue Zmiana ta ułatwi obronę świątyni szczególnie graczom bez boskich/klas specjalnych, ponieważ broniąc świątynie z dołu mają zerowe, a wręcz ujemne szansę na przeżycie. Można również dodać jakąś trawę, drzewa na górną część mapy, tak aby też była jej grywalną częścią.
Ale żeby wojownikom nie było za łatwo to proponuję zbuffować dwie jednostki z drużyny potworów. Mianowicie zbuffowaniu uległy by dwie jednostki - rybik oraz szlam. Tym buffem byłoby nadanie im stałego efektu haste (tak, wiem, że potwory na starcie posiadają efekt haste 1 na 60 sekund, lecz to jest tylko możliwe do wykorzystania gdy portal jest przy świątyni). Dlaczego? A no dlatego, że wojownicy najczęściej przerywają niszczenie świątyni potworom po przez rzucenie młotem w świątynie. Młot zadaje obrażenia przy czym odpycha lekko potwory, a te przez chwile przestają niszczyć świątynie. Pojedyncze serce świątyni (enchantment table) normalnie łapką niszczy się około 22 sekundy. Natomiast młotem thora możemy rzucać co 16 sekund. Lecz gdyby rybikowi nadało się stały efekt haste to taki enchantment niszczyło by się już około 14 sekund - czyli po rzuceniu mlota przez wojownika gracz grający rybikiem ma dwie sekundy różnicy do wykorzystania, aby zniszczyć kawałek świątyni. Szlamowi też można nadać stały efekt haste, a może i nawet haste 2, wtedy enchantment niszczyło by się około 12 sekund. A do tego postacie te (szlam nie zawsze, jego model to rng) posiadają mały hitbox, co sprawia, że trudniej jest je z takiego młota trafić.

Podsumowując - po takim update'cie gracze bez boskich/klas premium będą mogli znów mieć szansę bronić świątyni z góry przy pomocy łuków, lecz z drugiej strony to miejsce już nie będzie tak bezpieczne ze względu na usunięcie pierścieni i bariery oraz będzie łatwiej takich graczy zepchnąć na dół. Również wojownicy będą mieli trudniej, ponieważ bardziej muszą się skupić na obronie tej świątyni ze względu na zbuffowanego rybika i szlama. Co nie będzie takie łatwe ze względu na ilość bossów jaka panuje teraz na trybie.
Jeśli chodzi o szlama, to myślę, że haste II dla moba z najlepszą defensywą na serwerze, który może maskować się obok swoich "klonów", to trochę zbyt mocny buff

Reszta całkiem dobry pomysł
mysle ze zbedne poki co, przy upgradach tez bedzie trzeba cos "dodac" i takie proste buffy jak np "upgrade haste dla wybranej profesji bylby spoko - to w zakresie hasta.


A jesli chodzi o wezowa to czy ostatni upgrade z blokada teleportacji na barrier bloki nie rozwiazal tematu?
Niestety nie rozwiązał. Gracze dalej tam kampią, rzucają młotem przez sufit, czy niszczą bloki gliny za którymi nie ma barrierblocka. Niektórzy nawet idą na mk, biorą endermana i rozwalają przy użyciu przedmiotu Niszcz Bloki barrier blocki. Lecz nie ma co się dziwić. Bronienie drugiej świątyni z dołu bez oberwania z comba gigant + krowa graniczy z cudem. A co dopiero ma powiedzieć gracz bez specjalnych itemów/klas. Go to może zabić zwykła horda potworów. Po w/w propozycji będzie można tam kampić, ale przynajmniej każda jednostka potwora będzie tam mogła wejść i zepchnąć wojownika na dół.
Tak sobie teraz pomyślałem, że jak usunie się barrier blocki to hefajstosi znów będą orać na górę w sekundę (będą robić platformy). Ale wpadłem na pewien pomysł - może by tak dodać dwie kratki niżej od końca sufitu drugiej świątyni "sufit" z nitek (stringów) https://imgur.com/a/jtze7EI i nadać im taki sam status jak barrier blockom (niezniszczalne, nie da się na/przez nie teleportować). Przez co ucieczka teleportem będzie praktycznie niemożliwa. Przez nitki przelatują fireball'e i strzały, nie wiem jak z np młotem thora(chociaż armor stand spuszczony z góry normalnie przeleciał), bo nie mam jak tego z testować. Oczywiście żaden z fireballi/strzał/armorstandów nie niszczy tych nitek, więc raczej nie zostaną one zniszczone (chyba, że przez "niszcz bloki" :/). Również można dodać jakąś bardziej przeźroczystą/niewidzialną teksturę, aby nie ograniczała widoczności.
za duzo zbednego kombinowania i tworzenia kolejnych problemow ktore z tego beda wynikac,

prosciej przy barrierblockach dac dodatkowy region niezniszczalnosci i blokady rozwalania i po temacie.
Niby jest prościej, ale to nie wywołuje efektu, który chciałem osiągnąć - przywrócenie tej pozycji, lecz znerfienie jej pod kątem niedostępności po przez usuniecie pierścieni z obsydianu. Można by nawet zedytować mapę tak, aby było tam (na dach 2 sw) "naturalne" wejście i nie trzeba było robić lian Tongue
@up
Moim zdaniem najlepsza propozycja.
Wojownicy nadal będą mogli kampić nad świątynią, jednak będą musieli również liczyć się z tym, że potwory mogą do nich wejść bez większego problemu. Wtedy nawet jeśli zrobią sobie jakieś skomplikowane platformy, potwory i tak będą miały szansę zabicia ich bądź zrzucenia na dół.
Jestem zdecydowanie za Smile
@refresh
zadnego kampienia nad swiatynia nie bedzie, region ochronny dodany.
Co się stało to się nie odstanie - wątek do zamknięcia.
Stron: 1 2
Przekierowanie