MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Skarga Odrzucona] Rudypupil - Kase zabrali a rangi nie ma
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Twój nick z gry: Rudypupil
Nicki osób posądzonych: -
Najdokładniejsza data zdarzenia: 15:26 24.01.2021
Opis zdarzenia: Kupiłem rangę ,,svip'' na mineserwer.pl, na reallife 3.0. Czekalem juz dokładnie pół godziny. Zabrano mi pieniądze z kodu (sprawdzałem), a ani prefixu, ani uprawnien nie mam. Podczas zakupu bylem online - na serwerze. dopiero po ok. 7 minutach wyszedlem na 20 sek bo pomyslalem ze moze trzeba relognac
Dowody: Najdokladniejsza data: 15:26, prosze sprawdzic w logach. Takze, mam dalej psc ktorym zaplacilem: jest na nim data kiedy go kupilem. Jesli bedzie trzeba, pokaze go administracji.
Serwer: Mineserwer.pl Real Life 3.0

Nie jestem pewien czy powinienem pisac to tu na skargach, jednak jest to skarga na sklep wiec chyba sie zalicza. Moglbym napisac to na wątku real life, ale tam nikt nie sprawdza. pozdrawiam
  • Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi powinieneś napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
  • W treści Maila musi znajdować się:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS:
    1) Data wysłania sms:
    2) Godzina wysłania sms:
    3) Treść wysłanego smsa:
    4) Numer telefonu na który wysłano sms:
    5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
    6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    7) Twój nick na serwerze:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS+:
    1) Data wysłania:
    2) Godzina wysłania:
    3) Numer telefonu podany przy kupne:
    4) Informacja zwrotna:
    5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    6) Twój nick na serwerze:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PSC:
    1) Twój nick na serwerze:
    2) Data i godzina wysłania:
    3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    4) ID TRANSAKCJI:
    5) Email podany przy kupnie usługi:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PRZELEW (W TYM BLIK/PAYPAL):
    1) Twój nick na serwerze:
    2) Data i godzina wysłania:
    3) Emial podany przy kupnie usługi:
    4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    5) ID TRANSAKCJI:
  • Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
  • Weryfikacja konta może potrwać nawet do 14 dni, według regulaminu usług.

[Obrazek: 66b53c632f311.jpg]
Przekierowanie