(14-November-2015 17:55:26)ironhide napisał(a): [ -> ]Bug z pszenicą:
Otóż tak jak wiemy Piekarz potrzebuje 3 chlebów do zrobienia ciast ale żeby mieć chleby potrzebna mu pszenica, a pszenicę można zdobyć poprzez nasiona. Otóż problem jest taki że gdy nasiona za pomocą mączki kostnej są gotowe i je rozwalam nic się nie dzieje a powinna mi wypaść 1 pszenica po rozwaleniu 1 gotowego nasiona pszenicy.
Błąd na mapie którą nazywam zielonym zamkiem (pierwsze jej pojawienie było na 1 filmiku Banana z W vs P II)
Naprawione.
(14-November-2015 20:16:54)ironhide napisał(a): [ -> ]Błąd nr. 2
Alchemik miał tworzyć w 100% mikstury... a wypadają tylko ciasta
Bug nr. 3
Po otrzymaniu zbroji u zbrojmistrza każda część zbroji ma podpisek magiczny np. magiczny buty wojownika
Oba błędy naprawione.
no tak ale bugi z młotem thora na starym woj vs pot nikt już nie naprawi -_- które w nim wystepuje raz bardzo często albo tylko czasami np nie lecą z niego piorun jak sie udaza nim a jak sie nim zuca to wraca po 3 minutach i dalej nie dziala
(15-November-2015 09:50:14)McTrawaPl napisał(a): [ -> ]no tak ale bugi z młotem thora na starym woj vs pot nikt już nie naprawi -_- które w nim wystepuje raz bardzo często albo tylko czasami np nie lecą z niego piorun jak sie udaza nim a jak sie nim zuca to wraca po 3 minutach i dalej nie dziala
mogę go skasować jeśli gracze wyrażą taką chęć i będzie po problemie, więcej czasu w stare w-vs-p nie zamierzam już inwestować. Poza tym to nie wątek odnośnie w vs p 1 dlatego przestań spamować.
Kolejny blad:
KoscioLamacz ma spowolnienie, jednak jesli trafi go sie z luku wiary (i nie zabije sie go) to to spowolnienie mu sie konczy. To troche uciazliwe, bo gdy sprintuje on jest istna maszyna do zabijania.
Zauważyłem dziś niewidzialne potwory raz w świątyni się jeden znajdował poszedłem tam z gościem i on go nie zauważył mimo tego że go przeleciał kilka razy potwór niszczył kolejny klocek świątyni zabiłem go po chwili tamten wojownik do mnie napisał że go nie widział. W kolejnej grze nagle coś mnie zaczęło bić i nie widziałem tego ale inni wojownicy na murach strzelali do tej z mojej perspektywy niewidzialności łukami więc wiem że u nich ten potwór był widoczny.
Na jakiejś mapie można się dostać na drugą mapę gdzie przemierzamy w świat do końca gry.
Na drugiej stronie
Trochę dalej
Panuje również błąd jeżeli zabijemy świnie wypada nam koks którego po zjedzeniu ma swoje działanie koksa
Natomiast kiedy zabijemy kurę wypada nam eliksir który również ma działanie eliksiru
ps. możecie nie naprawiać

Jeszcze jedno te mapy od strefy do swiatyni sa bardzo male terenowo nawet gdy tryb zostanie otwarty i bedzie wiecej graczy to ciasnota i halos nastanie.
(15-November-2015 16:55:18)g3g3r napisał(a): [ -> ]Zauważyłem dziś niewidzialne potwory raz w świątyni się jeden znajdował poszedłem tam z gościem i on go nie zauważył mimo tego że go przeleciał kilka razy potwór niszczył kolejny klocek świątyni zabiłem go po chwili tamten wojownik do mnie napisał że go nie widział. W kolejnej grze nagle coś mnie zaczęło bić i nie widziałem tego ale inni wojownicy na murach strzelali do tej z mojej perspektywy niewidzialności łukami więc wiem że u nich ten potwór był widoczny.
z tym się nic nie zmieni takie uroki disguecrafta są od zawsze i wszędzie gdzie on występuje.
(15-November-2015 12:11:24)PSmith15 napisał(a): [ -> ]Kolejny blad:
KoscioLamacz ma spowolnienie, jednak jesli trafi go sie z luku wiary (i nie zabije sie go) to to spowolnienie mu sie konczy. To troche uciazliwe, bo gdy sprintuje on jest istna maszyna do zabijania.
No to może być faktycznie problem, sprawdzę to.
(15-November-2015 21:26:51)g3g3r napisał(a): [ -> ]Na jakiejś mapie można się dostać na drugą mapę gdzie przemierzamy w świat do końca gry.
....
Natomiast kiedy zabijemy kurę wypada nam eliksir który również ma działanie eliksiru
![[Obrazek: image.php?dm=9NCT]](http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?dm=9NCT)
ps. możecie nie naprawiać 
To żaden bug z krowy ma wylatywać mleko, a z świni jabłko - druid potrafi przyzywać takie zwierzęta i jest to celowe działanie. Z tym wyskakiwaniem za mapę nie szkodzi bo nic to nikomu nie da.
Napisałem inny drop z potworów druida a zerowy drop ze zwykłych spotkanych potworów.
(16-November-2015 00:33:35)g3g3r napisał(a): [ -> ]Jeszcze jedno te mapy od strefy do swiatyni sa bardzo male terenowo nawet gdy tryb zostanie otwarty i bedzie wiecej graczy to ciasnota i halos nastanie.
Taki problem to żaden problem, gracze po prostu nauczą się nie kampić i tyle, chaos będzie trwał kilka gier, szybko poginą to się nauczą.
Nie wiem czy to blad, czy ma tak byc ale po wylaczeniu portalu nie da sie zrobic nastepnego.
Poprawiłem, a raczej zmieniłem to o czym wspomniałeś czyli - zamrażanie.
Zamrażanie działa już nieco inaczej i ma nowa specyficzną funkcje - zamraża ramiona przeciwnika, dzięki czemu może on bardzo nieefektywnie atakować (super wolno).
Zamrażanie posiada łuk wiary oraz święte grale które posiadają gracze, efekt po ataku utrzymuje się przez 20 sekund!
Oczywiście również odbije się to po zakończonym efekcie na golemie czy olbrzymie ale to już nie problem, gdyż nie mają oni ataków fizycznych tylko magiczne.
Dzięki za zgłoszenie g3g3r.