MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Gra drużynowa sugestia
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Zauważyłem że wvsp to już nie jest gra drużynowa tak jak było dawno temu. Teraz każdy liczy na to żeby powybijać cały jego team po to żeby było więcej potworów na expa. Sugeruje ze można by było zapobiec temu w prosty sposób - więcej XP za wygranie gry jako wojownik. Myślę że wtedy gra by była bardziej drużynowa i ludziom bardziej by zależało na wygraniu niż na zabiciu kilku potworów.
Jeden problem się wtedy może zrodzić - więcej kamperow i tutaj mam następna sugestie - żeby otrzymać exp za wygranie gry wojownikami trzeba zabić określoną ilość potworów. Raczej nie wiele żeby ludzie bez boskich nie mieli aż tak trudno ale poprostu kilka żeby nie kampic a starać się wyciągnąć jakieś zabójstwo.
Jak dla mnie pomysł super.
Jak większość graczy, opierasz sie na błędnym założeniu.
Otóż, dodanie expa za wygraną wcale nie spowoduje, że gracze zaczną grać drużynowo. Dlaczego?
Obecnie, siła pojedynczego boskiego gracza (p2w) jest tak duża, że jest on w stanie bez żadnego problemu ugrać grę - zwykle potwory są dla niego tylko chodzącym expem, natomiast w bossy wystarczy walnąć berło/kowadło i orać - wtedy są bez szans.
Tym bardziej, że ilość expa za wygraną musiałaby być na tyle duża, aby graczowi bardziej opłacało się grać teamowo - i dzielić expem za kille - niż pozwolić pozostałym wojownikom zginąć i samemu zgarniać expa.
Wtedy z kolei, gracze p2w zarabialiby wielokrotnie więcej niż obecnie, natomiast gracze f2p nadal pozostaliby na szarym końcu (ugranie gry bez boskich jest praktycznie niemożliwe - wystarczy jeden jakkolwiek boss, nawet magma czy zjawa, i żegnaj wojowniku).
Podsumowując, funkcja taka pozwoliłaby jedynie graczom p2w jeszcze szybciej niż obecnie zarabiać, i nabywać nowe klasy. W żadnym stopniu nie pomogłoby to graczom bez wykupionego sprzętu.
(21-January-2021 10:06:51)JezuUfamTobie napisał(a): [ -> ]Zauważyłem że wvsp to już nie jest gra drużynowa tak jak było dawno temu. Teraz każdy liczy na to żeby powybijać cały jego team po to żeby było więcej potworów na expa. Sugeruje ze można by było zapobiec temu w prosty sposób - więcej XP za wygranie gry jako wojownik. Myślę że wtedy gra by była bardziej drużynowa i ludziom bardziej by zależało na wygraniu niż na zabiciu kilku potworów.
Jeden problem się wtedy może zrodzić - więcej kamperow i tutaj mam następna sugestie - żeby otrzymać exp za wygranie gry wojownikami trzeba zabić określoną ilość potworów. Raczej nie wiele żeby ludzie bez boskich nie mieli aż tak trudno ale poprostu kilka żeby nie kampic a starać się wyciągnąć jakieś zabójstwo.
Jak dla mnie pomysł super.


Ja tu niczego super nie widze, zero logicznych argumentow za potwierdzeniem koncepcji tego pomyslu.

Cos w stylu:
- "zrobmy w polsce tak aby polakom zylo sie lepiej"
- "ok to niech na madagaskarze prąd jest o 50% tanszy" xX

wrecz pomysl super glupi, wynagradzanie afkerow za mapa czy pod ziemia lub najlepszych obkupionych graczy (jesli wynagrodzimy tych co zabijaja).
Przekierowanie