MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Lodowy Mefisto - wyczekiwane zastosowanie zwoju!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
@refresh
nie wyslales mi nic
Mapa jak i mobki podesłane na PW Big Grin
Mapa jak i mobki podesłane na PW
=======================
@refresh
Mapa jak i mobki podesłane na PW
=======================
@refresh
Mapa jak i mobki podesłane na PW
=======================
@refresh
quest po czesci gotowy pytanie teraz jak rozwiazac schemat wygranej/dolaczania, jak wiadomo nagrde otrzyma wylacznie gracz ktory dobije bossa, ale co jesli pojdzie na bossa kilka osob? co jesli np 2 osoby dolacza zabija 1 lub 2 faze bossa zostana tepniete dalej, a dolaczy gracz kolejny....

co tez sie ma wydarzyc jesli boss wtedy zostanie zabity lub co sie ma wydarzyc jesli gracze padna? domyslnie pewnie boss powinien byc skasowany/usuniety choc nie sadze ze to tak zadziala.

Duzo problemow bedzie przy bossie ktory "fazy" ma na zupelnie innych mapach, no ale taka koncepcje mial autor... wiec dopytuje jak chce to rozwiazac.
(01-February-2021 12:35:39)Admin napisał(a): [ -> ]quest po czesci gotowy pytanie teraz jak rozwiazac schemat wygranej/dolaczania, jak wiadomo nagrde otrzyma wylacznie gracz ktory dobije bossa, ale co jesli pojdzie na bossa kilka osob? co jesli np 2 osoby dolacza zabija 1 lub 2 faze bossa zostana tepniete dalej, a dolaczy gracz kolejny....

co tez sie ma wydarzyc jesli boss wtedy zostanie zabity lub co sie ma wydarzyc jesli gracze padna? domyslnie pewnie boss powinien byc skasowany/usuniety choc nie sadze ze to tak zadziala.

Duzo problemow bedzie przy bossie ktory "fazy" ma na zupelnie innych mapach, no ale taka koncepcje mial autor... wiec dopytuje jak chce to rozwiazac.

Co do 1 problemu to wszystkie osoby walczące np z 1 fazą zostaną automatycznie już przeteleportowane na kolejną. Jeśli dołączyłby kolejny gracz to niema jakiegoś wielkiego problemu, po prostu musi poczekać, aż gracze z wyższej go ubiją lub padną, ale tutaj faktycznie przydałby się jakiś system usuwający mefka gdy wszyscy gracze w sali razem z nim padną. Ale i tak są to ultra rzadkie sytuacje, że ktoś wbije na 1 fazę podczas gdy inni gracz/e będą, bo zwój na Mefisto jest znacznie rzadszy niż zwój na Baala lub Diablo, a poza tym u graczy wykształciło się takie coś jak pisanie, że zajmuje bossa, czego większość graczy używa, co pozwala unikać sytuacji 5 osób na krakenie itd...

Jak wiadomo ten kto dobije bossa powien zostać przeteleportowany na spawna, dostać nagrodę, a na czacie powinna być informacja o jego zabiciu. Jeśli na mapie byliby inni gracze, w momencie zabicia mefista to cofani by byli na 1 fazę, gdzie spawner zrespi nowego bossa. Tak samo w przypadku gdyby zginęli wszyscy gracze z danej fazy to mefisto powinien się usunąć.

PS: Coś przy przenoszeniu moba mefisto5 się popsuło i nie chcę atakować graczy co znacząco ułatwia walkę z 3 fazą. Trzeba coś pogrzebać by zaczął atakować...

Druga sprawa, usunęło bloki z podłogi z 2 fazy, prawdopodobnie przez niekompatybilność wersji lub coś podobnego. Warto byłoby coś tam dać, żeby tak to nie wkurzało przy walce z tym bossem.
zmyslasz oczywiste rzeczy ktorych w zadne sposob nie przemyslales ani nie zaimplementowales... jak to powinno wygladac to wie kazdy pytanie jak to ma byc zrobione.
Aktualnie boss/mapa jest najbardziej bardziej broken z wszystkich projektow ktore proponowales. Skille tez marnie spolszczone (widac ze boss z neta, choc nie ma w tym nic zlego).
a moze dodac by taka opcje ze jak 1 osoba wejdzie na mesfista to juz kolejna nie moze tak jak w przypadku np aq jest a jak ktos zdeda to mob sie despawnuje i moze iac kolejna osoba na mefista ?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie