Z aktywnością na trybie różnie bywa, czasami jest ona niska ze względu na brak większych/znaczących updatów, czy po prostu z powodu tego, że tryb nie jest przyjazny dla nowych graczy, a nawet niektórzy "weterani" potrafią się znudzić bardzo monotonnym stylem gry. Jakby tak się poważnie zastanowić, to lista zmian/updatów, ogólnie, nowego contentu jest tyle, że to byłoby już WD 3.0, no i może dobrze, ale jeżeli kiedyś powstanie nowa edycja, dobrze żeby była ona przemyślana i rozsądnie wykonana, nie tylko pod względem technicznym (byle działało), ale żeby tryb był grywalny, p2w nie trzeba w 100% usuwać, można je zostawić, ale to nie muszą być przedmioty, albo chociaż nie tak silne przedmioty. Pamiętajmy o tym, że pierwsze wrażenie, czy to po otwarciu edycji czy to po pierwszej rozgrywce w jakiejkolwiek grze często definiuje to czy będziemy kontynuować rozgrywkę.
Serwery się rozwijają, gracze mają coraz większe wymagania, nic dziwnego, ile można grać dosłownie w to samo, swoją drogą nie widzę większych, znaczących zmian między WD 1.0, a WD 2.0, może jestem ślepy i głupi, jeżeli ktoś jakieś widzi to proszę o komentarz

Uważam, że następna edycja (o ile ona kiedykolwiek powstanie) powinna dać nam coś więcej niż zmianę nazwy trybu, nowego texture packa, nowe mapy i reset statystyk/klas. Myślę, że wymagane tutaj są rzeczy pokroju upgradów klas, upgradów innych aspektów rozgrywki, nowego systemu bossa (lepszych nagród itd), lekkie zmiany w ekonomii oraz zmniejszenie przepaści między graczem f2p a p2w, a nawet momentami p2p.