MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Nie doładowało pieniądze na best rpg.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dzień dobry dziś przychodzę z smutnym wątkiem. Nie doładowało zimek1234 50zł do portfela .
Historia wygląda tak zimkowi doładowałem 50 zł do portfela na best rpg za mk.12 na gta.
Pieniądze nie doszły do 30 min proszę o pomoc mam potwierdzenie na mailu.
Pozdrawiam
  • Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi powinieneś napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
  • W treści Maila musi znajdować się:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS:
    1) Data wysłania sms:
    2) Godzina wysłania sms:
    3) Treść wysłanego smsa:
    4) Numer telefonu na który wysłano sms:
    5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
    6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    7) Twój nick na serwerze:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS+:
    1) Data wysłania:
    2) Godzina wysłania:
    3) Numer telefonu podany przy kupne:
    4) Informacja zwrotna:
    5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    6) Twój nick na serwerze:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PSC:
    1) Twój nick na serwerze:
    2) Data i godzina wysłania:
    3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    4) ID TRANSAKCJI:
    5) Email podany przy kupnie usługi:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PRZELEW (W TYM BLIK/PAYPAL):
    1) Twój nick na serwerze:
    2) Data i godzina wysłania:
    3) Emial podany przy kupnie usługi:
    4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    5) ID TRANSAKCJI:
  • Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
  • Weryfikacja konta może potrwać nawet do 14 dni, według regulaminu usług.
Potwierdzam że taka sytuacja miała miejsca, Chciałem koledze sprzedać mk 12 na gta minefox.pl za 50 zl do portfela na bestrpg , po uplywie 30 minut pięniedzy nie ma w portfelu. Pozdrawiam i prosze o rozwiązanie sytuacji.
(08-January-2021 18:13:16)kubamax napisał(a): [ -> ]
  • Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi powinieneś napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
  • W treści Maila musi znajdować się:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS:
    1) Data wysłania sms:
    2) Godzina wysłania sms:
    3) Treść wysłanego smsa:
    4) Numer telefonu na który wysłano sms:
    5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
    6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    7) Twój nick na serwerze:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS+:
    1) Data wysłania:
    2) Godzina wysłania:
    3) Numer telefonu podany przy kupne:
    4) Informacja zwrotna:
    5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    6) Twój nick na serwerze:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PSC:
    1) Twój nick na serwerze:
    2) Data i godzina wysłania:
    3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    4) ID TRANSAKCJI:
    5) Email podany przy kupnie usługi:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PRZELEW (W TYM BLIK/PAYPAL):
    1) Twój nick na serwerze:
    2) Data i godzina wysłania:
    3) Emial podany przy kupnie usługi:
    4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    5) ID TRANSAKCJI:
  • Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
  • Weryfikacja konta może potrwać nawet do 14 dni, według regulaminu usług.

dzięki
Smile
Przekierowanie