(12-January-2021 15:15:42)Admin napisał(a): [ -> ]no to cisowy cos namieszal, zrobilem jak pisal, testowac nie mialem czasu/mozliwosci, jestem zdalnie w ostatnich dniach.
Przeglądam tak to co napisał cisowy i dochodzę do wniosku ze podmienił tylko nazwę mobka, a moim zdaniem najwazniejszym błędem jest drop z mobów. Zauważ, że nieumarły w dropach ma podany zakres poziomu itemków 1-15, a jest on na labiryncie cierpiących dusz który jest od 30 poziomu. Analogicznie, cierpiąca dusza ma lepszy drop, bo 1-30 a jest na labiryncie od 15 poziomu. Tak jak wspominałem, należy zamienić moby miejscami.
przygotuj wlasciwy schemat wedlug wzoru skoro uwazasz ze rozumiesz w czym problem.
(12-January-2021 23:57:44)Kendal555 napisał(a): [ -> ] (12-January-2021 15:15:42)Admin napisał(a): [ -> ]no to cisowy cos namieszal, zrobilem jak pisal, testowac nie mialem czasu/mozliwosci, jestem zdalnie w ostatnich dniach.
Przeglądam tak to co napisał cisowy i dochodzę do wniosku ze podmienił tylko nazwę mobka, a moim zdaniem najwazniejszym błędem jest drop z mobów. Zauważ, że nieumarły w dropach ma podany zakres poziomu itemków 1-15, a jest on na labiryncie cierpiących dusz który jest od 30 poziomu. Analogicznie, cierpiąca dusza ma lepszy drop, bo 1-30 a jest na labiryncie od 15 poziomu. Tak jak wspominałem, należy zamienić moby miejscami.
Kendal drop też podmieniłem ...
Nieumarly:
Type: skeleton
Display: '&4&lCierpiaca Dusza'
Health: 3500
Damage: 20
Equipment:
- Pradawny2:4
- diamond_chestplate:3
- diamond_pickaxe:0
Skills:
- skill{s=Dugeon1} ~onSpawn
DamageModifiers:
- SUFFOCATION 0
Drops:
- zwykly30-0 1 0.4
- epic30-1 1 0.15
- epic30-2 1 0.15
- legenda30-3 1 0.1
Mob będący kiedyś nieumarłym na labie Cierpiących dusz został podmieniony na cierpiącą duszę z inną nazwą, setem, oraz dropem z 30 lvl...
Nie zmieniła się jedynie nazwa nadrzędna w kodzie, aby spawnery mające ustawienione respienie nieumarły (te na labie 30) zaczęły respić Cierpiąca duszę z dropem z 30 lvl
Dobra, mój błąd. Źle spojrzałem na dropy. Swoją drogą dziwne, bo dropy się nie zmieniły. No coż, nie będę się już mieszał i zostawię to osobom które się na tym znają?
zaktualizowane ponownie, dajcie znac czy sie zgadza.
Tak, zgadza się byłem dzisiaj i na tym i na tym, wszystko juz smiga
Tak również potwierdzam, że działa poza 1 szczegółem iż trzeba by podmienić liczniki mobów labiryntach
bo przez to nie da się wejść do sali bossa. Piszę niby ze 100 zabitych ale to mi chyba daje możliwość do wejścia w nieumarłych a nie w cierpiących dusz :/
https://imgur.com/a/gEf5VWg
Jak widać jak się zamieni liczniki wymagane do wejścia wszystko powinno być okej...
Bug z licznikiem mobów dalej występuje. Dziś pokusiłem się o sprawdzenie.