MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] [Kit PvP] Błędy, Problemy, Propozycje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Afelios... Ech.
Dodałem propozycje klasy bo pomimo podrożenia ich łatwo zdobyć wszystkie a każdy wie, że jak ma się wszystkie to tryb zaczyna się nudzić bo nie ma się celu (niektórym się nie nudzi bo ich cel to topka). Jeśli coś się nie podoba w klasie to zmieńcie nazwę klasy i opis.
(01-January-2021 15:59:59)szeryfek napisał(a): [ -> ]komende /reset mozna uzywac podczas walki

Fixed.
Jeśli chodzi o balansowanie to proponuje:
Zwiększyć troszkę dmg trickshotowi.
Zwiększyć troszkę armor letsrac'a, ponieważ armor jest słaby.
Wiem wiem lets racc powinien mieć taki armor bo dużo bije, ale powinien dostać buffa o 1 czy 2 punkty armora bo aktualnie jest papierkiem.
Proponuję też dać więcej expa i monet za wykonanie misji.
Np. Zrobiłem dziki szał 6 i co jakieś 100 monet.
100 monet to 4 killa i się robi.
Ale dla tych co zrobili już misje to nie wiem jak dodacie monety więc problem jest.
@up
Co do trickshota to według mnie zbędne, dlatego że trick ma buffa który zwiększa jego dmg jak i speeda. Trickshot wymaga według mnie zmiany cd na "przeładowaniu" armaty, bo według mnie jest za duży i przez to trick bez buffa jest bardzo średnią postacią.

Co do let'racka. Klasa głównie opiera się na sprycie, czyli gra letem wygląda na sposób:
1. Znajdź grupkę osób którzy ze sobą walczą [Najlepiej żeby byli odwróceni do cb plecami]
2. Odpal "Ulta"
3. One-tapuj po kolei jak leci
4. Przeczekaj jak "ult" się odnowi
TrickShot:
Armata Bojowa:
Cooldown przeładowania zmieniony z 2s na 1s.
Obrażenia zbuffowane o 2hp.

LetTrack:
Set zbuffowany po 1 pkt prota.

Mysliwskie ostrze:
Cooldown z 10s na 20s.
Obrażenia znerfione.

Szalenstwo:
Cooldown z 20s na 50s.
Obrażenia lekko znerfione

EDIT:

Reventant:
Buff seta o 2 prot

Mroczny pocisk
Nerf dmg
Nerf cooldownu z 0.8s na 0.9s

Wymazanie:
Nerf cooldownu z 30s na 50s.
Nerf dmg
Chociaż tyle bo trudno kogoś zabić trick shotem bijąc po 1 serce jeśli się nie ma gotowej umiejętności teraz chociaż zniechęci przeciwników do Focusa Smile
Czekam na opinie od trawsonka lub ajrona na temat moich propozycji na poprzedniej stronie
Propozycja klas - oczywiście jest dużo klas ale można je szybko zdobyć ostatnio klasy kosztuja do 25 k od 10k to idealna cena ale gracze grający więcej mogą szybko je zdobyć więc proponuje klasy do dodania lub zamienienia ja z inną

Nazwa: Paweł Jumper
Broń zelazny miecz shar 2
Zbrojka: NIE MA ZBROI - ma wbudowany efekt staly- odporność 2
1 ability bierne broni- co 15 sekund klikając ppm możesz przez maksymalnie 5 s (efekt można skończyć wcześniej puszczając ppm gdyż trzeba go przytrzymać) blokować obrażenia w sensie że nic nie obrywasz ale masz knocka
, Gdy gracz kończy blokować odpycha innych graczy którzy znajdują się w odległości 7 kratek o 10 kratek do tyłu
Do tego następny cios po bloku zadaje dodatkowe 35% (do ustalenia) obrażeń które by otrzymał - ten ability bierne powinno zrekompensować stratę w zbroi
2 ability ma ikonę ..... Niech będzie .... Śnieżki Tongue lub botów xd
Polega na tym że co 5 sekund możesz wybrać gracza do którego doskoczysz (MEGA WAZNE doskoczysz a nie steleportujesz się ) podczas skoku obrywasz o 50% więcej ale także podczas doskoku zadajesz o 50% więcej
Klasa ogólnie jest papierowa ale jeśli będzie cię atakować 4 graczy i będziesz blokował ich ciosy to podczas doskoku masz szansę by zabić przeciwnika na HITA ta klasa by się podobała graczom które narzekają na 1v3
Opis: Legendarny Paweł Jumper znany przez każdego zawitał na arenie walk i pogłębia swoje sztuki walki ,dalekie skoki a także jazdę na rowerze , jego zwabiajaca bezbronność prowadzi przeciwników do trudnych sytuacji.
Kolejna klasa
Kindred
(Jest yasuo więc kindzio pandzio też może być)
Kindred posiada miecz żelazny Sharp 1
Ma cała skórzana zbroje barwiona na bialo ochrona V
1 umiejętność bierna broni -
Co 2 sekundy klikając ppm wystrzela automatycznie napięta na full strzale z łuku! Do tego jeśli przeciwnik oberwie od 2 strzał to trzecia na tego gracza nałoży oślepke , osłabienie i spowolnienie na 2 sekundy (wysokie spowolnienje()
2 umiejętność -
Kindred robi się niezniszczalny na 5 sekundy odporny na knocka j obrażenia , dostaje regenerację 2 siłę 2 na 1 cios , oraz strzały na ulcie nakladaja spowolnienie lvl. 9999 ( taki stan) na 1 sekundę
Klasa do zbalansowanka
Opis: niektórzy myślą że to duch, niektórzy że to demon, a niektórzy w niego nie wierzą . krążą słuchy że kindred to 2 stworzenia owca i wilk, wilk poluje na tych którzy boją się śmierci a owca ze swoimi magicznymi strzałami celuje w tych którzy pogodzili się ze śmiercią od ciebie zależy jak umrze twoja dusza. Zawsze oddzielnie ale nigdy osobno....
Przy okazji prosiłbym o łapkę w górę bo dziwnie patrzę na sb z tą w dol

Kindred łowca ,
Paweł Jumper assasin
Ceny 25k
(03-January-2021 00:01:03)Trawsonek napisał(a): [ -> ]Mysliwskie ostrze:
Cooldown z 10s na 20s.
Obrażenia znerfione.

Szalenstwo:
Cooldown z 20s na 50s.
Obrażenia lekko znerfione

EDIT:

Reventant:
Buff seta o 2 prot

Mroczny pocisk
Nerf dmg
Nerf cooldownu z 0.8s na 0.9s

Wymazanie:
Nerf cooldownu z 30s na 50s.
Nerf dmg

Nerf revenanta byl w ogole nie potrzebny a cooldowny let'raca sa takie dlugie ze nie da sie nim grac i ult sie stal useless.
Trickshot z boostem bije omedze 4 serca obrazen wiec proponuje:
Zwiekszenie Ammo do 10 lecz zwiekszenie cd przeladowania
Zmniejszenie Ogolnego dmg
Dziekuje Tongue

Za awans dostaje sie strasznie malo wiec proponuje zmniejszenie progu xp do nastepnych rang Smile (albo zwiekszenie ceny za awans)

Duch na fazie z niewidzialnoscia ma sharpness 4 i bije 10 dmg ale jak sie zmienimy w 2 faze i z powrotem w 1 to ma sharpness 6 wiec jak sie respimy mamy za maly sharp

Proponuje dodac duchowi (na kazdej fazie) 4 sharpnessy zeby sie wyroznial i bil duzo bo wkoncu ma maly armor wiec powinien duzo bic Smile
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie