MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Propozycja: Wzmocnienie funkcji buffującej paladyna.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam,

przychodzę z propozycją wzmocnienia runy aury światła w działaniu obszarowym.

Taki buff obejmowałbym jedynie czas trwania buffa dla innych którzy dostali taki czar z 5s na 25-30s w przypadku run I-V, oraz 35-40s w przypadku runy VI

Dlaczego? :

1. Taka jest funkcja palka aby buffować siebie i innych.

2. Klasa niema żadnych run atakujących

3. Buff jest minimalny nie dużo daje.

4. 5s to prawie nic przy największym koszcie many w grze bo nic nie zjada więcej niż 60 many. Inne zaklęcia zabierają najwięcej po 30 many.

5. I tak rzadko kiedy zdarza się sytuacja by zastosować te runę w aspekcie drużynowym więc nie byłoby to zbyt op, a do tego taki paladyn szybko wyczerpie swój magazyn many używając takiej runy.
Zgadzam się, jeżeli paladyn nie ma run atakujących tylko jest buffkiem teamu to czemu miałby dawać tylko sobie buffy a innym na 5 sekund. W wypadku tarczy może zwiększyłbym tylko czas do 7-8 sekund.
Nie. Zbyt duże ułatwienie, nie zapominajmy że paladyn ma praktycznie taki sam potencjał obrażeniowy jak wojownik lub łucznik o ile nie większy i do tego posiada runy wpływające na inne osoby więc nie, wyprawy drużynowe byłyby zbyt łatwe a do tego buff specjalnie robiony pod oczywiście klan daddy aby robić Zamek Shalowcast (pare dni temu zrobili 2 zamki z 5 które robili więc pewnie stąd ten post) , ponieważ aktualnie na serwerze gra może aktywnie 3 paladynów +50 lvl z czego chyba dwóch jest w daddy a reszta paladynów to od 1 do 20 lvla którzy po prostu przerywają rozgrywkę przed jakimkolwiek podejściem do jakiegokolwiek bossa, do tego jak wiemy lepsze runy wymagają wyższego poziomu (runa poziomu V - 40 lvl ) a takich poziomów po prostu dużo w grze nie ma. Przed chwilą nawet cisowy pisał na czacie że nie ma dużo aktywnych paladynów na wysokim poziomie.
" 3. Buff jest minimalny nie dużo daje. " - otóż daje ogromny potencjał mając taki czas działania dla sojuszników
" 4. 5s to prawie nic przy największym koszcie many w grze bo nic nie zjada więcej niż 60 many. Inne zaklęcia zabierają najwięcej po 30 many. "
koszt many również jest uzasadniony - duża ochrona dla posiadacza oraz mniejsza ale dalej ochrona dla osób stojących obok, w przeciwieństwie do innych klas jest to jedyna klasa buffująca siebie oraz osoby wokół co daje znacznie większa przeżywalność co przekłada się na większe obrażenia oraz mniejsze szanse niepowodzenia raidu
" 5. I tak rzadko kiedy zdarza się sytuacja by zastosować te runę w aspekcie drużynowym więc nie byłoby to zbyt op, a do tego taki paladyn szybko wyczerpie swój magazyn many używając takiej runy. " - na tym polega zbalansowanie owej runy , duża przeżywalność za wysoki koszt many, mag również swój potencjał opiera o mane , również potrzebuje jej dużo ale taka jest cena wysokich obrażeń, klanowe drzewo i tak daje dużo many na używanie run.
Buff pod klan daddy! Kiedy Kendal dostanie większy dmg może przestanie spadać na parkourze. Kickanie z serwa przez neta też ustanie.Tongue
Nie no teraz wszystko co my napiszemy jest robione pod nas, akurat po buffie paladyna przestaniemy spadać na parkourach i nie będzie w ogóle wywalać.
Zatem wystosujcie stosowne argumenty aby obalić moja tezę że klan Daddy nie zyska na tym najwięcej gdy jest 4 paladynów na 6 klanów z czego 2 jest w daddy, zamiast tego piszecie " buuu eeee eee to ne jest buff pot nas ne ne". A i zalecam jeszcze raz dokładne przeczytanie mojego wcześniejszego wpisu.
Wojem z runy można bić nawet do 4k a palkiem ta Runa Aury Swiatla dodaje ci z 1k dmg na V poziomie a jeżeli paladyn jest klasą buffującą team to dlaczego ma dawać tylko siłe na 5 sekund? można zmniejszyć troche czas do nie wiem 15-20 sekund. Oczywiście buff pod daddy tylko, że w innych klanach też są paladyni którzy mają level 50+. Racja robiliśmy 5 zs z czego 2 się udały tylko że tak mało się udało przez to, że spadaliśmy na parkourze albo wywalało nas podczas dungeona. I dlatego, że mało osób z wysokim lvlem gra nie ma być buffów żadnej klasy? może troche racji masz 30 sekund może być trochę za dużo ale 15-20 sekund byłoby chyba dobre. Racja daje duża ochronę ale koszt many jest dość duży więc podczas jakiegoś dungeona dużo razy takiej runy się nie użyje. Mag może i też musi dużo many zużywać ale on ma ogromny dmg i many musi zużywać max 30 na rune a nie 60.
Otóż tak wojownik zadaje więcej z runy od paladyna co jest oczywiste ponieważ wojownik jest postacią pure offensive za to paladyn ma dwie użyteczne runy , jedna buffująca cały team co jest logicznym balansem między wojownikiem a paladynem oraz obaj nie maxują inteligencji więc jedyne co im daje many to talizmany oraz drzewko, jeżeli Twoim zdaniem runa wojownika bije 4 k, a Runa Aury światła daje 1k dmg na V poziomie dla użytkownika na 30 sekund? ( nie znam dokładnej liczby ) oraz ten sam efekt dla każdego stojącego obok niego na 5 sekund to podsumowując szybką matematyka runa paladyna jest o wiele bardziej użyteczna w dodatku paladyn oraz wojownik mają prawie identyczny dmg z miecza, lecz paladyn ma jeszcze rune buffującą ataki co daje mu znaczną przewage, ponad to ma jeszcze rune boskiej tarczy co całkowicie ustawia go ponad wojownikiem, zwiększając czas buffa dla sojuszników wojownik całkowicie byłby bezużyteczny a paladyn stałby się op postacią na drużynowe wyprawy, 5 sekund pozwala na wyprowadzenie 3 lub 4 lepszych ciosów, koszt również jest uzasadniony , cooldown runy to 3 sekundy który nie jest problemem, problemem ma byc mana jako balans owej runy, jeżeli zwiększymy czas działania to i drastycznie zmniejszy się zużycie many. Maksymalnie można zwiększyć czas działania o 1 lub 2 sekundy, ponieważ i tak aktualnie wojownik jest deklasowany przez paladyna
Paladyn ma gorsze obrażenia podstawowe niż wojownik lub łucznik.

Bonus paladyna:
+ 15% do kryta (i tylko do kryta)

Wojownik bonus:

+ 20% do broni bialej (każde uderzenie)

Czyli nawet jak posiadamy 100% na kryta na co trzeba się trochę postarać to i tak bonus paladyna jest gorszy niż bonus wojownika.

Co do ułatwienia wypraw drużynowych jest to prawie niezauważalna różnica, ponieważ magowi się to na nic nie przyda strzelcowi tak średnio, jedynie innym wojownikom i paladynom a sam buff na V poziomie dodaje tylko +700 dmg czyli nie jakoś dużo...

Jest znacznie więcej paladynów po prostu są oni niegrający, a nie którzy załatwili sobie czystki ^^

"koszt many również jest uzasadniony - duża ochrona dla posiadacza oraz mniejsza ale dalej ochrona dla osób stojących"

Jaka ochrona ta runa daje lekko większy dmg a nie ochronne, proponuje buff runy aury światła a nie boskiej tarczy...


"obok, w przeciwieństwie do innych klas jest to jedyna klasa buffująca siebie oraz osoby wokół."

no właśnie jest jedyna buffająca ale kosztem tego że niema żadnej runy offesywnej, lub obszarowej. Co to za buff obszarowy co daje osobom wokół +700 dmg do miecza na 5s. Przy dmgu postaci wysokolevelowej z miecza to naprawdę nie dużo dlatego proponuję ten buff czasu trwania dla innych bo jak narazie to zdanie że paladyn buffuje innych to bujda i legenda...

Jaka przeżywalność, ta runa leccituko podkręci Ci dmg, a nie zabije armię mobów jak runa obszarowa...

Co do tego "quest pod DADDY" tutaj takie moje spostrzeżenie i wniosek, że to LUA zrobiło pierwsze shalowcast nie my.
My po prostu wzięliśmy się do roboty i zorganizowaliśmy się. Bowiem problem nie leży w tym, że to quest pod nas, a w was, że nawet nie próbujecie.
" Paladyn ma gorsze obrażenia podstawowe niż wojownik lub łucznik. "

Z runą zadaje tyle samo o ile nie więcej od wojownika, większa szansa na kryta wiąże się z tym że o wiele częściej zadaje większe obrażenia wydawając mniej punktów w szczęście o ile w ogóle musi mając talizmany, za to wojownik aby mieć taką samą szansę na krytyka musiałby pare punktów siły przelać na szczęście dmg praktycznie się wyrównuje ostatnio chyba cisowy porównywał dmg z natalką , 91 lvl paladyn vs 91 lvl wojownik i cisowy miał większy dmg ponieważ każdy trafiany hit był krytykiem, w dodatku ma jeszcze tą rune która pomnożona razy krytya zadaje o wiele więcej

"Jaka ochrona ta runa daje lekko większy dmg a nie ochronne, proponuje buff runy aury światła a nie boskiej tarczy..."

tutaj akurat się zamyśliłem prawda, chodzi o większe obrażenia lecz i tak czy siak równa się to z większą przeżywalnością , szybciej ubity boss mniej robi bo jest martwy.


" Jest znacznie więcej paladynów po prostu są oni niegrający, a nie którzy załatwili sobie czystki "


Właśnie o to chodzi, nie ma praktycznie paladynów na serwerze, jest może 4 paladynów posiadających lvl pozwalający im na używanie runy V poziomu reszta to 10-20 lvle które przerywają gre bo im się nudzi.

" no właśnie jest jedyna buffająca ale kosztem tego że niema żadnej runy offesywnej, lub obszarowej. "

Właśnie to jest runa ofensywna, dodaje obrażenia i jest obszarowa bo ma efekt obszarowy, daje efekt siły dla każdego kto stoi obok.

Co to za buff obszarowy co daje osobom wokół +700 dmg do miecza na 5s.

Nie zapomnij że dla posiadacza jest to o wiele większy czas, jest to postać supportująca lecz runa ma być głównym źródłem obrażeń dla niego a nie dla jego sojuszników.


"Co do tego "quest pod DADDY" tutaj takie moje spostrzeżenie i wniosek, że to LUA zrobiło pierwsze shalowcast nie my.
My po prostu wzięliśmy się do roboty i zorganizowaliśmy się. Bowiem problem nie leży w tym, że to quest pod nas, a w was, że nawet nie próbujecie. "



To że lua tak zrobiło nie oznacza że musicie po niej powtarzać, praktycznie każdy post jaki tworzycie, to buff do jakiegoś przedmiotu, przepustki, nowy high lvl dungeon które w zasadzie wy najbardziej możecie wykorzystać, nigdy nie wspomnieliście nic o pomocy dla niższych lvli oprócz naprawienia expowiska z wilkami które i tak prawdopodobnie nie zostanie naprawione.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie