28-December-2020, 23:25:24
No hej! Przychodzę z kolejną propozycją dodania czegoś do wvsp. Ogólnie patrząc na klasę Szatan, nie jest on jakoś super mocny (nielicząc potek) ze względu na cenę (30k). Postanowiłem napisać dla niego skilla, który by go wyróżniał, ten skill jest niepowtarzalny, wymyślony przeze mnie.
♦Opis skilla:
•Jest to fireball w EQ szatana nazwany "Ognista eksplozja". Klikając ppm zadaje obszarowy dmg na 5 kratek po 5 serc graczom bez zbroji a po 1,5 serca graczom w szafirowej zbroji, przy okazji podpalając przeciwnika. Cooldown skilla to 25 sekund. Ogólnie cały skill nie laguje, mimo użyłem pętel tworzących particle. Tu przyznam szczerze, nie umiem ustawiać długości/szerokości/wysokości rozchodzenia się particli w skrypcie, więc zrobiłem to pętlami, których nie ma tyle, żeby robiły ścinki. Jedyne co wsm może lagować to ilość particli, gdzie w ilości pętel można to zmienić, ale ich też nie ma zbyt wiele. Przy używaniu skilla jest wydobywany dźwięk, który znajdował się w txt z wvsp1, więc jeśli skill miałby być wprowadzony do gry, to dźwieki muszą też być dodane do txt. (link w opisie do dźwięków)
PS. nwm jak będzie z zaliczaniem killi. Jeśli będzie się gryzło z wvsp3, to banan już sam musi to zrobić.
Zresztą dmg to banan musi przerobić, bo w skrypcie jest że bije ogólnie graczy, nie wojowników.
♦Prezentacja skilla:
https://www.youtube.com/watch?v=BPYKj5KZ...e=youtu.be
♦Link do skrypta: (1.12.2)
https://mega.nz/file/kwcj1YoI#Ko5z9QYwJ7...eRPjAeUEWA
-Napiszcie, co sądzicie o tym skillu, czy pasuje do szatana?
♦Opis skilla:
•Jest to fireball w EQ szatana nazwany "Ognista eksplozja". Klikając ppm zadaje obszarowy dmg na 5 kratek po 5 serc graczom bez zbroji a po 1,5 serca graczom w szafirowej zbroji, przy okazji podpalając przeciwnika. Cooldown skilla to 25 sekund. Ogólnie cały skill nie laguje, mimo użyłem pętel tworzących particle. Tu przyznam szczerze, nie umiem ustawiać długości/szerokości/wysokości rozchodzenia się particli w skrypcie, więc zrobiłem to pętlami, których nie ma tyle, żeby robiły ścinki. Jedyne co wsm może lagować to ilość particli, gdzie w ilości pętel można to zmienić, ale ich też nie ma zbyt wiele. Przy używaniu skilla jest wydobywany dźwięk, który znajdował się w txt z wvsp1, więc jeśli skill miałby być wprowadzony do gry, to dźwieki muszą też być dodane do txt. (link w opisie do dźwięków)
PS. nwm jak będzie z zaliczaniem killi. Jeśli będzie się gryzło z wvsp3, to banan już sam musi to zrobić.

♦Prezentacja skilla:
https://www.youtube.com/watch?v=BPYKj5KZ...e=youtu.be
♦Link do skrypta: (1.12.2)
https://mega.nz/file/kwcj1YoI#Ko5z9QYwJ7...eRPjAeUEWA
-Napiszcie, co sądzicie o tym skillu, czy pasuje do szatana?
