Witam, pytanie wprost kierowane do szybkiego,napisałem maila bo nie tylko mi ale wielu graczą nie przyszły usługi z promocji np co jest śmieszne zamówiłem 50zl nie doszło ale jak zamówiłem 20zl i 10zl to już doszło więc prosiłbym o jak najszybsze doładowania ponieważ wielu graczy ich nie dostało a chciało by się pobawić zakupionym rangami czy przedmiotami za zł podczas świat oraz ferii.
Oczywiście nie każdy z nas jest robotem więc jeśli będziesz miał chwilę czasu to prosiłbym o zrobienie tego
Pozdrawiam
xFps
Przesyłam wysyłaną już przez kogoś wcześniej wiadomość dalej. Przeczytaj ją dokładnie.
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści Maila musi znajdować się:
---------SMS---------
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
---------SMS+---------
1) Data wysłania:
2) Godzina wysłania:
3) Numer telefonu podany przy kupne:
4) Informacja zwrotna:
5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
6) Twój nick na serwerze:
---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
---------PRZELEW---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) ID TRANSAKCJI:
Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Jeżeli masz jakieś pytania możesz je pisać pod tym tematem - Musisz czekać na to aż twoje konto w takim czasie zostanie zweryfikowane po wysłaniu e-maila. Przypominam również, że są święta...