Boty zombi odkąd zostały dodane nie robiły żadnych problemów ponieważ respiły się obok zombi graczy ale odkąd te boty respio się obok każdego potwora z działu podstawowych jest ich ZA dużo i pigmeny lub warlock nie może uderzyć wojownika bo boty są jego żywą tarczą jedynie co mu robią to szybko niszczą set i jeśli wojownik zginie w żywej traczy potwór i boss nie dostaje killa do statystyk.
Dlatego proponowałem, aby boty znikały po uderzeniu...
Btw ciekawe co da takiemu potworowi ten 1 kill. Bossami chyba nie gra się po kille

to mozemy zmniejszyc ilosc a zwiekszych ich dmg.
Zmiejszenie ilosci mozne byc na 2 sposby:
a) rzadszy spawn
b) mniejsza ilosc mobow ktore beda je respic (aktualnie spawnie je wszystkie 7-8 podstawowych profesji).
Ja też osobiście uważam, że boty zombie to ciekawy pomysł, który może miec naprawdę potencial jesli się go odpowiednio zaprogramuje/zmodyfikuje, chciałem tylko dodac (choc widzę już, że tutaj koledzy powyżej rozpisali się już z pomysłami), żę po prostu boty zombie nie mogły by np. przekraczać 5 kratek w pobliżu światyni tak aby nie mogły przeszkadzaćw niszczeniu jej. To tylko jeden pomysł z opisanych tutaj. Sadze w sumie, że to co mówi kolega powyżej gdyby takie moby znikały zaraz po uderzeniu |wojownika| serwer nie byłby tak mocno obciązony iloscia potworów i mogły by być również mniejsze lagi( w razie gdyby). Dodam tylko na koniec, że dzięki botom zombie słabsi wojownicy którzy dopiero zaczęli grę na tym trybie, będą mogli łatwiej zarobić zabijając wojowników jako potwory.
Imo zombie powinny się respić tak jak wcześniej - tylko przy profesji zombie. Można ewentualnie zwiększyć ich damage oraz zwiększyć ich ilość do 5 lub 6. Wtedy jeżeli jakiś gracz chciałby posiadać swoją armię to wybierze właśnie profesje zombie, bo respiące się zombiaki gdy posiadamy profesje taką jak, np. golem, szkielet, bałwan czy rybik jest dosyć irytujące, bo zasłaniają lub odpychają od nas wojowników czy też zdradzają naszą pozycje gdy gramy rybikiem.
Przy obecnym "systemie zombie" klasa nekromanta odchodzi trochę do lamusa, bo nie jest już tak unikalna jak kiedyś, a zombiaki robią za nich większość roboty. Szczególnie, że takich nieumarłych (których przywołuję się czarną biblią) można zabić przy użyciu łuku lub rogu i więcej nie będą nam przeszkadzać, natomiast zombiaki respią się 24/7.
Gdyby boty respiły się tylko jak grasz zombie, praktycznie nie zmieniałyby nic w grze, ponieważ mało kto gra tą klasą (z wiadomych powodów). Można zrobić tak, że zwykle potwory będą respic mało botów, natomiast klasa zombie dużo więcej. Wtedy profesja ta byłaby jakoś wyróżniona, gdyż aktualnie wypada słabo na tle np pigmana.
@up faktycznie może nie doceniłem tych botów, ale to co powiedziałeś by się przydało czyli, żeby po pierwsze nie mogły one wchodzić na teren świątyń oraz by znikały gdy uderzy je potwór taki np. warlock/rycerz znikały by mógł spokojnie powalczyć z nim, a nie żeby zombie zabierały niepotrzebne sekundy z jego cennego dmg...
A także jakaś zmiana co do profesji/ ilości respionych tych zombie.
Nastąpiła zmiana:
zmieniony resp z resp:
zombie
szkielet
golem
rybik
enderman
balwan
wilk
creeper
pajak
pigmen
na:
zombie
szkielet
pigzombie
ilosc zombie ta sama (jesli bedzie trezba zwiekszyc dajcie znac).
Bron ulepszona ze zwyklej gold axe do gold axe sharrpness 1
HP zombie bez zmian - 15 HP
zombie wciaz maja weaknes na poziomie 2 oraz speeda 4
dodatkowo losowo respia sie z setem lub bez.
Botów zombie nie ma na trybie już od prawie pół roku, wątek do zamknięcia
