Moja propozycja jest: Dodanie bossa klanowego. Klan A poszedł sobie na bossa i se go sami robią, i go zabijają i tepa ich na spawn z losowa nagroda np: zwoj doswiadczenia 30%, chodzi o takie % jak na /warp bossy np: z Diablo - skrzynka run VI i jest jakis % szans na jakiś item.
@up
uderzyles sie w glowe bardzo mocno

Skrzynia run 6 poziomu, nono 30 skrzyn.
(12-January-2021 22:42:47)iDarkness_ napisał(a): [ -> ]@up
A zadane ciosy przez dany klan?
Ogólnie mój pomysł polega na zadanych ciosach, czyli załóżmy boss ma 2kk hp, klan a zadał 1,5k uderzen, a klan b 2k, czyli nagrody trafiają do klanu b.
Według mnie koncepcja lepsza niż dps, ponieważ KAŻDY klan będzie miał jakieś szanse na zdobycie nagród, a nie jak w przypadku dmg, gdzie walka toczyła by się tylko dla Klanu DADDY i Alfa. [Klany z najwyższym dps]
Głupota do kwadratu,
to co piszesz to wciaz DPS tyle ze druzynowy, wiec sytuacja jeszcze gorsza bo zawsze najlepszy klan pod wzgledem lvli wygra.
wiecie co ja was juz nie pytam o nic bo co jedna głowa to głupsze pomysły ;s serio nikt z was nie nadaje sie do wspoltworzenia rpgow

brutalna szczerosc

Całkowicie się z Tobą zgadzam banan, tutaj nikt nie jest o zdrowych zmysłach przy wymyślaniu propozycji.
(13-January-2021 00:34:38)Admin napisał(a): [ -> ] (12-January-2021 22:42:47)iDarkness_ napisał(a): [ -> ]@up
A zadane ciosy przez dany klan?
Ogólnie mój pomysł polega na zadanych ciosach, czyli załóżmy boss ma 2kk hp, klan a zadał 1,5k uderzen, a klan b 2k, czyli nagrody trafiają do klanu b.
Według mnie koncepcja lepsza niż dps, ponieważ KAŻDY klan będzie miał jakieś szanse na zdobycie nagród, a nie jak w przypadku dmg, gdzie walka toczyła by się tylko dla Klanu DADDY i Alfa. [Klany z najwyższym dps]
Głupota do kwadratu,
to co piszesz to wciaz DPS tyle ze druzynowy, wiec sytuacja jeszcze gorsza bo zawsze najlepszy klan pod wzgledem lvli wygra.
wiecie co ja was juz nie pytam o nic bo co jedna głowa to głupsze pomysły ;s serio nikt z was nie nadaje sie do wspoltworzenia rpgow
brutalna szczerosc 
Mój błąd, źle to wytłumaczyłem.
Dmg nie ma znaczenia w tym pomyśle, możesz przez 1k uderzeń zadać 500k obrażeń, ale i tak przegrałbyś z klanem który uderzył bossa 2k razy, ale zadał np 300k obrażeń. Jeszcze raz powtórzę że dmg tu nie ma znaczenia, wygrywać będzie klan któremu uda się uderzyć jak najwięcej razy bossa.
Ps: Jeśli nie jest to możliwe do zrealizowania to przepraszam, mój błąd ;p
skonczylem, wprowadzilem.
Codziennie o 20:00 event dla posiadaczy klanow ktore maja zamek oraz ich czlonkow - szansa na skorzystanie z eventu uzalezniona od poziomu portalu
1 poziom 10%
2 poziom 20%
3 poziom 35%
4 poziom 50%
5 poziom 75%
event wygrywa TEAM ktory zaatakuje cel najwiecej razy, czyli przedewszystkim liczy sie aktywnosc klanu, nie sam zadawany dmg.