Witam,
Otóż zostało kiedyś wspomniane przez Ciebie
SzybkiBanan iż
złoto sezonowe mogłoby lecieć z cięzkich questów jak aq III lub shalowcast.
O w tym wątku było wzmianka o tym:
http://mineserwer.pl/Temat-BestRpg-Przep...rade-Sklep
A więc pytam po paru miesiącach czy doczekamy się tego złota z tych questów,
jeśli tak to byłbym za taką ilością:
AQ III -
1x złoto sezonowe (3%) lub
2x złoto sezonowe (2%)
Shalowcast -
4-5x złoto sezonowe (10-15%)
Dlaczego tyle złota z shalowcast? :
Ponieważ nie można nazwać tego questem podstawowym. AQ III to szybki quest co jest 1 etapem, natomiast na shalowcast musimy przejść 8 etapów, do tego musimy mieć ze sobą bardzo dobrą ekipę (ciężko a taką, przeważnie i tak się gdzieś noga podwinie), a przypominam że jak więcej niż 1 osoba zginie przed bossem finałowy to już po queście mamy, oraz musimy wydropić zwój na ten dungeon a na to trzeba się też troszkę napracować...
Ilości są bardzo małe, więc przepustka byłaby i tak znacznie bardziej atrakcyjna, ale dałoby to jakąkolwiek możliwość zdobycia tych gadzetów F2P

, ale znacznie więcej pracy trzeba by uzyskać choćby 1 monete.
Dobry pomysł, aktualnie gracze f2p nie mają możliwości zdobycia gadżetów bo jest ich mało i nikt nie sprzedaje. Jestem za żeby z aq3 oraz zs dropiło złoto sezonowe.
Moim zdaniem dobry pomysł. Te gadżety są fajne, ale jak dla mnie ciężko myśleć o wydaniu 130 zł na 1 itemek, kiedy mogę za to kupić vipka kilka razy, co zdaniem większości graczy jest lepszą opcją

. Ilości złota do zdobycia które zasugerował kolega są naprawdę fajne, 2% na 2 złota sezonowe to nie aż tak dużo, no a jednak na aq3 trzeba mieć nawet dobry teamek

. Jeżeli chodzi o ZS też dobry procent na złoto-najpierw trzeba to w ogóle wydropić, a potem jeszcze przejść.
(09-December-2020 09:21:14)Kendal555 napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem dobry pomysł. Te gadżety są fajne, ale jak dla mnie ciężko myśleć o wydaniu 130 zł na 1 itemek, kiedy mogę za to kupić vipka kilka razy, co zdaniem większości graczy jest lepszą opcją
. Ilości złota do zdobycia które zasugerował kolega są naprawdę fajne, 2% na 2 złota sezonowe to nie aż tak dużo, no a jednak na aq3 trzeba mieć nawet dobry teamek
. Jeżeli chodzi o ZS też dobry procent na złoto-najpierw trzeba to w ogóle wydropić, a potem jeszcze przejść.
Akurat na tym quescie wszystko mnozysz przez 4 bo tyle czlonkow go przewaznie przechodzi... idac tym tokiem 2x4 =8%
jak masz 30% szans na drop jakiegos itemu to realnie masz 120% ze chociaz jednej osobie on dropnie.
Pomysle moze bedzie jakis minimalny % szans jako bonus.
(09-December-2020 09:49:38)Admin napisał(a): [ -> ] (09-December-2020 09:21:14)Kendal555 napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem dobry pomysł. Te gadżety są fajne, ale jak dla mnie ciężko myśleć o wydaniu 130 zł na 1 itemek, kiedy mogę za to kupić vipka kilka razy, co zdaniem większości graczy jest lepszą opcją
. Ilości złota do zdobycia które zasugerował kolega są naprawdę fajne, 2% na 2 złota sezonowe to nie aż tak dużo, no a jednak na aq3 trzeba mieć nawet dobry teamek
. Jeżeli chodzi o ZS też dobry procent na złoto-najpierw trzeba to w ogóle wydropić, a potem jeszcze przejść.
Akurat na tym quescie wszystko mnozysz przez 4 bo tyle czlonkow go przewaznie przechodzi... idac tym tokiem 2x4 =8%
jak masz 30% szans na drop jakiegos itemu to realnie masz 120% ze chociaz jednej osobie on dropnie.
Pomysle moze bedzie jakis minimalny % szans jako bonus.
No cóż, nie będę się kłócił na temat matematyki i procentów, ale niekoniecznie masz rację co do dropu. Oczywiście, im więcej skrzynek tym większa szansa na drop danego itemu, ale mając 4 skrzynie*30% niekoniecznie masz 120% szans. Według mnie (zaznaczam, że jest to moje zdanie) szansa na drop nigdy w takim przypadku nie przekroczy 100%, ponieważ zawsze istnieje cień szansy, że rng napluje nam prosto w twarz

. Nie traktuj tego proszę jako wykłócanie się, po prostu chcę pokazać swoje stanowisko

(09-December-2020 09:21:14)Kendal555 napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem dobry pomysł. Te gadżety są fajne, ale jak dla mnie ciężko myśleć o wydaniu 130 zł na 1 itemek, kiedy mogę za to kupić vipka kilka razy, co zdaniem większości graczy jest lepszą opcją
. Ilości złota do zdobycia które zasugerował kolega są naprawdę fajne, 2% na 2 złota sezonowe to nie aż tak dużo, no a jednak na aq3 trzeba mieć nawet dobry teamek
. Jeżeli chodzi o ZS też dobry procent na złoto-najpierw trzeba to w ogóle wydropić, a potem jeszcze przejść.
No na aq III trzeba mieć ludzi mających błogo + dobrego wojownika bardzo, a takich dużo akurat niema, ale wystarczy taki lekko dobry teamek, ale na ZS to musi być już znacznie lepszy team i nie starczy tylko dobry wojownik...
Dlatego dałbym większy % z ZS.
jestem za tym zeby to dodac ale w mniejszych % np z aq 3 1% na 1 max 2 zlota a z shalowcastu z 10% na 4 zlota
Lordfangart ilości się jakoś wyważy, podałeś dolne ilości z mojej propo, ale no jak mówię to jest do wyważenia według uznania SzybkiegoBanana, teraz tylko pozostaje czekać na wprowadzenie...
(09-December-2020 10:23:54)Kendal555 napisał(a): [ -> ] (09-December-2020 09:49:38)Admin napisał(a): [ -> ] (09-December-2020 09:21:14)Kendal555 napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem dobry pomysł. Te gadżety są fajne, ale jak dla mnie ciężko myśleć o wydaniu 130 zł na 1 itemek, kiedy mogę za to kupić vipka kilka razy, co zdaniem większości graczy jest lepszą opcją
. Ilości złota do zdobycia które zasugerował kolega są naprawdę fajne, 2% na 2 złota sezonowe to nie aż tak dużo, no a jednak na aq3 trzeba mieć nawet dobry teamek
. Jeżeli chodzi o ZS też dobry procent na złoto-najpierw trzeba to w ogóle wydropić, a potem jeszcze przejść.
Akurat na tym quescie wszystko mnozysz przez 4 bo tyle czlonkow go przewaznie przechodzi... idac tym tokiem 2x4 =8%
jak masz 30% szans na drop jakiegos itemu to realnie masz 120% ze chociaz jednej osobie on dropnie.
Pomysle moze bedzie jakis minimalny % szans jako bonus.
No cóż, nie będę się kłócił na temat matematyki i procentów, ale niekoniecznie masz rację co do dropu. Oczywiście, im więcej skrzynek tym większa szansa na drop danego itemu, ale mając 4 skrzynie*30% niekoniecznie masz 120% szans. Według mnie (zaznaczam, że jest to moje zdanie) szansa na drop nigdy w takim przypadku nie przekroczy 100%, ponieważ zawsze istnieje cień szansy, że rng napluje nam prosto w twarz
. Nie traktuj tego proszę jako wykłócanie się, po prostu chcę pokazać swoje stanowisko 
Niestety piszesz bez sensu w tym przypadku to jednak ty nie rozumiesz matematyki a dokładnie statystyki czy procentu skumulowanego. I oczywiscie nawet przy tych 120% moze byc tak ze dany przedmiot nie dropnie nikomu, tak jak moze pojawic sie szansa ze wypadnie takich przedmiotow 4 a nie 1. Nie zmienia to faktu że te 120% jest średnim szacunkiem szans per team. Twoje stanowisko nie ma tu nic do rzeczy, w statystyce nie ma o czym sie wykłocać, to fakty.
troche prostej wiedzy dla ciebie
https://www.naukowiec.org/wiedza/statyst...y_770.html
ps.
po studiach informatycznych na ktorych glownymi przedmiotami jest matematyka, w miare potrafi sie liczyc

Poki co odpada, glownie shalow skierowany tylko dla paru osob na serwerze i nie bedzie farma dla tego typu przedmiotow.
Farmienie zlota takmi sposobami psuje sensownosc przepustek, ktore sa jednym z elementow przez ktore serwer sie utrzymuje.