MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Ograniczenie bossów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam chcę poruszyć temat limito bossów ponieważ nie na razie jest niedopracowany .
Moje propozycje to :

Niech pozostanie stary limit który obejmuje warlocka krowę giganta rycerza i smoka ale też dodałbym drugi limit i czyli na pojedyncze klasy bo jak narazie w gierce mogą być nadal 3 warlocki giganty lub nawet trzech rycerzy co jest już naprawde trudne i jeszcze trudniejsze gdy pojawi się szatan lub herobrine .

Max warlocków w grze 1
Max gigantów 2
Max smoków 2
Max rycerzy 1
Krowy nie ograniczałyby bo i tak ma globalny cooldown więc jest spk.

te klasy by się sumowały w tym limicie co jest teraz . 0/3
Przykład :
1 warlock 2 giganty i limit wyczerpany

1 rycerz 2 smoki i limit wyczerpany

Dodał bym też szatana i herobrine do limitu bo te klasy są mocne
Gdy spamio potkami na lewo i prawo
Dałbym też i drugi limit na słabsze bossy
0/3
czyli na magme , zjawę , szlama , dementora , nekromante,itd bo jak ostatnio grałem to było ponad 8 bossów i to było nie do u grania.


W sumie mielibyśmy 6 bossów MAX online na grę.

zachęcam też do podawania waszych pomysłów bo jak narazie limit bossów jest trochę niedopracowany, a ma on ograniczyć ilość bossów do tego stopnia aby utrudnić rozgrywkę wojownikom którą jak się postarają to i tak wygrają .
niedopracowana to jest składnia twojego posta ;s
na przyszłość próbuj sensowniej zbierać myśli i budować zdania, bo z niedopracowaniem nic ten update nie ma wspólnego, napisz wprost że dalej jesteś za słaby jako wojownik i wciąż nie dajesz rady wygrać, jeśli większość będzie podobnego zdania wtedy można myśleć nad ewentualną zmianą, o ile jest ona potrzebna.

Nie mniej w przeciągu 2 najbliższych tygodni żadnych zmian w zakresie limitowania bossów i tak nie będzie.

A żadnych limitów na slimy, magmy, withery czy blazy na pewno nie będzie, jak nawet z nimi masz problem to twoj skill w wvsp potrezbuje znicza [*]
Ograniczenie dla herobrine i szatana? Chyba żartujesz , i tak mało kto nimi gra a jak już wogle to może jest maxymalnie 1 herobrine w rundzie bo szatanów to ja prawie nie widze. Tak samo ograniczenie dla szlama czy withera czyli dla bossow ktore gdy kampisz sobie nad nimi , guzik ci zrobią. A limit na bez użytecznego blaze to już serio XD.

Jedyne co mogłoby mieć ograniczenie to może i zjawa bo te poty to wsumie dużo robią ale z drugiej strony ma mało hp wiec juz nwm.
Po prostu graj strategicznie, staraj się myśleć co robisz a nie klikać itemy po kolei, a także

polecam zgrać się z innymi graczami na ts serwerowym lub jakimś discordzie Tongue

Skupiać się na wygranej a nie wbieganiu bezmyślnym by nafarmić jak najwięcej...
Nie ma porównania między tym co było, a tym co jest. Nadal można zrobić combo 3 gigantów, ale wtedy nie pojawia się żadne dodatkowe krowy, warlocki czy rycerze, więc nic nas nie zaskoczy. IMO nic więcej zmieniać nie trzeba, a to, że giniesz od słabszych bossów, to Twój problem.
@up
Często lepiej jest wbić się na elixirze, nafarmić killi i zginąć, niż orać, byle tylko wygrać grę. Wygrana absolutnie nic nie daje Sad
Co do komunikacji, możnaby zrobić kanał wvsp na tsie, ale to już inny temat.
@Admin
Jedyne co trzeba poprawić w systemie ograniczeń bossów to pewien błąd. Polega on na tym, że podczas gdy są zajęte wszystkie trzy sloty na OP bossy to inne można brać w nieskończoność - nie ma cooldownu.

Co do tematu to odkąd wprowadzone zostały limity gra diametralnie się zmieniła... i to na lepsze. Coraz częściej można zauważyć diaxowych w mid/lategame'ie oraz wojownicy częściej wygrywają. Nie ma sensu bardziej ograniczać drużyny potworów, ponieważ właśnie doszliśmy do punktu, który tak bardzo był potrzebny - BALANS, czyli równe szanse obu stron na odniesienie wygranej (która i tak nic nie daje xD).
ograniczenie tylko na krowki powinno być ;p
@up
Krowy od kiedy mają globalny cd na atomówkę nie są już tak groźne jak kiedyś.
(06-December-2020 00:05:39)bum35 napisał(a): [ -> ]@Admin
Jedyne co trzeba poprawić w systemie ograniczeń bossów to pewien błąd. Polega on na tym, że podczas gdy są zajęte wszystkie trzy sloty na OP bossy to inne można brać w nieskończoność - nie ma cooldownu.

Co do tematu to odkąd wprowadzone zostały limity gra diametralnie się zmieniła... i to na lepsze. Coraz częściej można zauważyć diaxowych w mid/lategame'ie oraz wojownicy częściej wygrywają. Nie ma sensu bardziej ograniczać drużyny potworów, ponieważ właśnie doszliśmy do punktu, który tak bardzo był potrzebny - BALANS, czyli równe szanse obu stron na odniesienie wygranej (która i tak nic nie daje xD).

zrobione.
Moim zdaniem kolejny temat do zamknięcia.
Przekierowanie