MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Pioruny - zoptymalizowane /:
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Publikuję zoptymalizowany skrypt na te pioruny młota. Przy szybkim spamieniu piorunami nie laguje. (Przynajmniej jak testowałem)

https://mega.nz/file/x1lBkQLI#LzughVraMa...iiVWTHBRQc

Parę słów ode mnie:
-SzybkiBanan, jeżeli chce ci się jeszcze to testować, i jeżeli przy tej animacji znowu będą jakiekolwiek lagi, to upewniam cię, że na 100% testując je na moim prywatnym serwerze ich nie było. Przy 14cps było 0 lagów przy tych piorunach. A skoro twierdzisz, że nie umiem pisać skryptów, to chociaż to doceń, że taka osoba niemająca żadnej wiedzy na ten temat stara się coś samemu tworzyć.

A co do młota: Mógłbyś w nim zmienić pewną rzecz, z którą społeczność serwera się nawet z tym zgadza. Mianowicie żeby ten atak piorunów bił na 10 kratek, ale za to posiadał 15 sekund cooldowna. Bo i tak młot obecnie nie jest jakoś "oryginalny", ponieważ te pioruny biją na taki dystans, gdzie równie smoczym oddechem szybciej byśmy zabili potwora, a sam rzut młotem został wykorzystany w młocie hefajstosa, więc niech chociaż te pioruny zostaną w tej broni wyróżnione. Smile (PS jeśeli byłby atak dodany to usuń dźwiek podmuchu, czy tam tej kuli ognistej)
Chociaż jestem zdecydowanie ZA zmianą efektu młota (na pewno graficznego, a może również technicznego), jestem sceptyczny co do wątku. Nie porównuj serwera na localhoście z serwerem mającym dziesiątki, jak i nie więcej, pluginow/skryptów. Tutaj znaczenie ma również wydajność komputera.
Jeśli chodzi o drawdot, pytałem Szybkiego na serwerze, i chyba nie będzie kompatybilne z silnikiem wvsp (mogę się mylić).
(27-November-2020 21:57:22)ImHexa napisał(a): [ -> ]Chociaż jestem zdecydowanie ZA zmianą efektu młota (na pewno graficznego, a może również technicznego), jestem sceptyczny co do wątku. Nie porównuj serwera na localhoście z serwerem mającym dziesiątki, jak i nie więcej, pluginow/skryptów. Tutaj znaczenie ma również wydajność komputera.
Jeśli chodzi o drawdot, pytałem Szybkiego na serwerze, i chyba nie będzie kompatybilne z silnikiem wvsp (mogę się mylić).

Testował on dzisiaj te lagujące pioruny, i działało.
drawdot to dragonsk wiec dzialac bedzie, nie mniej juz wczesniejsza wersja ktora kelly pisal dzialala ale byla kompletnie niegrywalna powodujac lag na 1-2 sek po kazdym uzyciu mlota, w ciagu wekkendu przetestuje. Tak jak Hexa mowi testy na localhoscie gdzie grasz sam i masz dobry pc nie maja zadnego przelozenia do testow na multi gdzie gracze maja rozne komputery i obciazenie na dedyku jest rowniez zupelnie inne, gdy w miedzy czasie wywoluja sie w kazdej sekundzie dziesiatki tysiecy innych lini kodu.
No dobr, masz rację ale tym razem (przynajmniej nie powinno) lagować ponieważ po tym teście na serwerze gdzie faktycznie lagi były, wbiłem se na mój serwer i tam dopiero zauważyłem te lagi. Też były na moim localhoścoe. Być może ich wcześniej nie zauważyłem.
@refresh
Ja się obawiam, że to jednak będzie lagować, w końcu skript jest gorzej zoptymalizowany niż plugin, a tu mamy kilkaset particli w pętli.
Mimo wszystko, jestem dobrej myśli, i mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy ten efekt w grze ;D
(29-November-2020 17:49:56)ImHexa napisał(a): [ -> ]Ja się obawiam, że to jednak będzie lagować, w końcu skript jest gorzej zoptymalizowany niż plugin, a tu mamy kilkaset particli w pętli.
Mimo wszystko, jestem dobrej myśli, i mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy ten efekt w grze ;D
No wiesz... poprzedni skrypt jak testowałem to faktycznie takie same lagi miałem na local hoście tak jak na serwerze, no i teraz zrobiłem tak, że już ich nie było, no ale niewiadomo jak będzie działać na serwerze. Zresztą oczekujemy ten efekt w grze, natomiast oglądając prezentacje u banana młota thora na wvsp 1, to tam jak wypuszczał wiązke piorunów, to takie same lagi były, więc ciężko jest to w 100% zoptymalizować. /:
generalnie pisanie głupich pętli zawsze będzie lagować, to podstawowy bład początkujących skryptowców którzy nie widzą problemu w zapisach typu...

on walk on xxx:
loop 30 times:
...

albo pakuja zmienne gdzie tylko sie da, gdyby tak wvsp bylo pisane to po kazdym tygodniu chodziloby coraz gorzej, a po kilku miesiacach mozna byloby go usunac z uwagi na ilosc variablesow ktore tam pakujecie (odwoluje sie do wszelkich skryptowych propozycji pisanych przez praktycznie kazdego poczatkujacego skryptowca. Zero metadaty, gdzie sie da tylko zmienne per player.
(29-November-2020 19:05:25)Kelly303 napisał(a): [ -> ]
(29-November-2020 17:49:56)ImHexa napisał(a): [ -> ]Ja się obawiam, że to jednak będzie lagować, w końcu skript jest gorzej zoptymalizowany niż plugin, a tu mamy kilkaset particli w pętli.
Mimo wszystko, jestem dobrej myśli, i mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy ten efekt w grze ;D
No wiesz... poprzedni skrypt jak testowałem to faktycznie takie same lagi miałem na local hoście tak jak na serwerze, no i teraz zrobiłem tak, że już ich nie było, no ale niewiadomo jak będzie działać na serwerze. Zresztą oczekujemy ten efekt w grze, natomiast oglądając prezentacje u banana młota thora na wvsp 1, to tam jak wypuszczał wiązke piorunów, to takie same lagi były, więc ciężko jest to w 100% zoptymalizować. /:

na wvsp 1 zadnych lagów nie bylo, wymyslasz sobie Smile

jakbys mial watpliwosci 55 sekunda:
https://www.youtube.com/watch?v=-2yYcCT8...zybkiBanan

zreszta porównywanie tego do tego co ty napisałeś to jakaś prowokacja ^^
więc nie mów że "ciężko" tylko że nie potrafisz. Ale szanuje że chociaż próbujesz, to też się ceni.
Stron: 1 2
Przekierowanie