MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Stare pioruny MłotThora - Skrypt
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Hej. Być może większość z was mnie zna z tego, że ciągle męczę temat starych piorunów LPM ataku Młota Thora. W tym wątku przedstawiam wam napisany przeze mnie skrypt (wraz z linkiem) na te pioruny.

♦Opis piorunów:
-Biją na 10 kratek.
-Cooldown: 8 sekund.
-Biją 3HP.
-W moim wykonaniu są lekko ciemniejsze (particle) niż oryginalne.
-Tak jak oryginał, rozchodzą się we wszystkie kierunki.
-I najważniejsze: działa na 1.12.2

Nie jest to jakiś super długi wątek, więc wrzucam wam link do skryptu, oraz do filmu dla osób, które nie potrafią sobie go sprawdzić.

•Film:
https://www.youtube.com/watch?v=rRTGj0Bg_IM

•Skrypt:
https://mega.nz/file/0wlV2AzD#R79t2_Wk9E...VkhmX5ml7Y

Mam taką nadzieję że jeśli Szybkiemu bananowi się spodobają, to przywróci/doda je do gry jeśli znajdzie choć trochę na nie czasu. No i liczę że wam też się one spodobały. Smile

EDIT: Tu nie chodzi o balans młota, że np co 10 sekund zadaje 3 hp, tylko o efekt piorunów. Tongue
Skrypt niezły, bardzo dobrze wykonany efekt graficzny. Jedyne, co bym poprawił, to damage, bo obecny skrypt nie wykryje, kto zaatakował młotem (nie zaliczy killa), ale to drobiazg. No i troszkę zredukowałbym ilość particli, bo przy kilku osobach używających młota kompletnie nie byłoby nic widać.
Może nie tyle, że nic nie było by widać, ale tworząc je martwił mnie fakt, żeby lagów nieprodukowały. A z tym dmg to tak zrobiłem na szybko żeby biło, nie zastanawiałem się konkretnie nad tem, żeby pokazywało kto zabija. Tongue
https://mega.nz/file/swVQxJAb#SN6eqCrDtZ...7IlXq6b3X8
Teraz chyba lepiej to wygląda, widać że wiązki piorunów lecą. Smile
To jak napisales dmg nie ma znaczenia bo i tak nikt z tego nie skorzysta, nie dosc ze jest to zle napisane to i tak nigdy bym z takiego kodu nie skorzystal bo niebylby kompatybilny z wvsp.
Wystarczylo ze bys zapropnowal linike odpowiedzialna za particle i to wystarczy.

Jesli gracze wola twoj efekt zamiast obecnego to moge podmienic.
Wariant ataku młota, który zaproponował Kelly jest lepszy od obecnego, ponieważ obecny zapewnia nam atak na bardzo bliski dystans, gdzie tak samo możemy zaatakować mieczem, gdzie miecz nie ma cooldown'u i dodatkowo zadaje większe obrażenia (jeśli chodzi o smoczy oddech). Jedyne co wyróżnia obecny atak to obrażenia obszarowe i nic po za tym. Jestem za zaaplikowaniem skilla, który zaproponował Kelly, ponieważ sprawił by on, że młot stał by się jeszcze bardziej wyjątkowy. Co do parametrów ataku to zwiększył bym cooldown wraz z dmg, aby był jeszcze bardziej efektywny. Według mnie lepiej jest mieć dłuższy cd i więcej dmg, niż mniejszy cd i mniej dmg.
play 1 light aqua dust nie dziala z silnikiem na wvsp, pozostaje znalezc inny visual effect ktory bedzie kompatybilny.
A na jaką wersję w ogóle działa te wvsP? Bo skrypt robiłem na 1.12.2
(Ps na pw wyślę ci naprawiony błąd z tym dźwiękiem Tongue)
@admin
A skdragon? Mam na myśli drawdot, czy jest kompatybilny?
Powiem ci że może coś w tym jest. Bo mam w pluginach właśnie te skDragon.
Stron: 1 2
Przekierowanie