MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Ech może nowe klasy?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jak wszyscy wiemy zaczęła się nowa edycja kitsow a myślę że planujecie mniej więcej tyle samo klas co na starych kitach?(to do administracji)
Więc przychodzę z propozycją nowych klas

Tactical
Kiedy klasa robi krytykala(cios podczas skoku-od góry) zadaje 2x większe obrażenia ma niezniszczalność ja 0.25 sekundy ale przy każdym krytykalu traci 2 serduszka
Ma dobry miecz ale niezbyt dobry set (np miecz diax sharpness1 i zbrojke na 4,5 pkt pancerza)oczywiście klasę po kilku dniach możnaby było odpowiednio zbalansowac

Ulaniec
Po kliknięciu no nwm niech będzie piórka klasa może latać na 2 sekundy ,dostaje siłę 1 na 1 cios i odporność 3 na jeden cios (obrażenia od spadania się liczą) klasa ma diax miecz a podczas ulta ma żelazny z odrzutem (nwm jak to zrobicie jakbyście robili ale WM że się da) a set tak mniej więcej na 6 pkt pancerza (wszystkie klasy można zbalansowac żeby nie były słabsze ani mocniejsze niz powinny być) CD ulta ja myślę że minuta ale do ustalenia

Assasin (no chyba że jest już klasa assasin to zmieńcie)
Jeśli klasa kliknie no nwm może na.... Potke niewidzialności
Otrzymuje na 5 sekund taki efekt że gdy kuca jest niewidzialny ale w ten sposób że jak się pojawi to żada dodatkowe 2 serduszka . Podczas kucania na ulcie automatycznie scioga mu się zbrojka a przeciwnik może zadac wtedy cios który założy znowu zbroje assasinowi i żąda 2 serduszka więcej ale dostanie spowolnienie (no wiecie ty siedzisz na niewidce a tu nagle strefka dlatego ten slow żeby tak się nie działo)Cd mniej więcej 40 s gdyż czasami można wyjść ze stratą po ulcie

Szybko pijec (XD JAK chcecie to zmiencie )
Klasa nie ma podstawowego regena.. no tego co leczy jak nic nie robisz chyba po pół serduszka na 2 sekundy lub 3
Ale za to jak straci zupki w slocie może klikając na ..... Niech będzie rybkę przeładować sobie zupki do slotu i przy okazji 1 wypić automatycznie ale jeżeli użyje to przy przeciwniku to on dostanie na s słowa a potem na s speeda (hehe lubię być kreatywny xd) klasa ma niestety żelazny miecz ale ma za to ok 7pkt pancerza
Jeśli wam się spodoba to napiszcie niżej czy mam np za tydzień wymyślić kolejne klasy to yyyyy..... Elo?
Mało czytelne.
Nowe klasy są potrzebne aby nie było ich około tylko 25 bo jak typ łatwo zdobędzie all to się znudzi.
Cytat: Jak wszyscy wiemy zaczęła się nowa edycja kitsow a myślę że planujecie mniej więcej tyle samo klas co na starych kitach?(to do administracji)
Więc przychodzę z propozycją nowych klas
Jako osoba, która jest jedną z twórców tego trybu to pozwolę sobie odpowiedzieć, mimo twojego sformułowania, że jest to pytanie do administracji. Od razu mówiąc nie planujemy wprowadzenia takiej samej ilości klas jak na poprzedniej edycji. Założeniem tego KitPvP pod kątem klas to w szczególności brak ich dużej różnorodności. Bardziej skupialiśmy się na tym, aby nie doszło do momentu, w którym będziemy mieli 60 klas, z których tylko 4 będą najbardziej grywalne w mecie, jak na tamtej edycji. Zastąpiliśmy tą sytuację oczywiście takową zmianą w ilości zestawów - na starcie było 19 równych w klas, ale po lekkim narzekaniu na ich ilość dodaliśmy kolejne 9 i na tym zaprzestaniemy. Oczywiście przystosowujemy się poniekąd do opinii graczy, ale z zachowaniem rozsądku i w miarę zgodnie z naszym planem na tryb. Mamy przez to 28 klas, śmiało można powiedzieć, że każdą da się grać na swój sposób, są klasy bardziej efektowne, które mają jakieś ciekawsze zastosowania, jak i są klasy mniej efektowne, ale nadal na podobnym poziome efektywności co pozostałe. Nie widzę więc powodu, aby w tym momencie dodawać kolejne klasy, które raczej nie wpasowałyby się w mete obecnych (wnioskując po przeczytaniu tej propozycji, jak i powołując się na wcześniejszą analizę wprowadzania klas). Oczywiście wraz z czasem, kiedy edycja będzie przybierała miesięcy będziemy rozmyślali nad wprowadzeniem nowych zestawów.

Cytat:Nowe klasy są potrzebne aby nie było ich około tylko 25 bo jak typ łatwo zdobędzie all to się znudzi.
Pierw taka osoba musi je zdobyć, a obecna ekonomia nie pozwala na to, aby przeciętny gracz osiągnął wszystko w bardzo krótkim odstępie czasowym. Oczywiście znajdą się osoby grające 24h/7, jak i grające 30min dziennie, więc i te, i tamte będą mogły narzekać na to, że klas jest za mało lub za dużo, czy to monety zdobywa się za szybko lub za wolno. Nie da się teraz stworzyć trybu, który będzie odpowiednio wyważony i "sprawiedliwy" dla każdego z graczy. Dodatkowo w trakcie są przygotowania do możliwości hostowania wielu eventów. Czyli rozgrywka nie będzie opierała się tylko na graniu na jednej arenie, a będą możliwości zabawy w nieco inny sposób, stąd monotonności nie będzie dało się odczuć.
Przekierowanie