MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Utrata 10 ziko
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam tu UCIEK4J_ jakieś 20 minut temu kupiłem doładowanie do portfela za 10 na mineserwer.pl
I oczywiście nie przyszło A kasa została pobrana z mojego psc prosze o naprawę bo już nic nie kupię na tym serwerze
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi powinieneś napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści Maila musi znajdować się:

W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS:

1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:

W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS+:

1) Data wysłania:
2) Godzina wysłania:
3) Numer telefonu podany przy kupne:
4) Informacja zwrotna:
5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
6) Twój nick na serwerze:

W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PSC:

1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:

W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PRZELEW (W TYM BLIK/PAYPAL):

1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) ID TRANSAKCJI:

Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
Weryfikacja konta może potrwać nawet do 14 dni, według regulaminu usług.
Przekierowanie