14-November-2020, 20:49:16
Ten pomysł jest ciekawy i prosty a o to i on:
klasa wyposażona w przedmiot którym jest łuk z ostrością
klasa mogła by się nazywać ,,snajper"
Służyła by tylko do strzelania, a więc mogła by mieć skurzaną zbroję ulepszoną na odporność przed pociskami, żeby nie była podatna na ataki dystansowe.
klasa nie byłaby zbyt mocna więc mogła by być od 5lvl
lub jako przedmiot 3lvl
Można by stworzyć dużo słabsze odpowiedniki boskich broni. Tak samo z klasami trochę lepsze od klas podstawowych, ale takie klasy miały by książki klas podstawowych.
Uważam że takie klasy dały by motywacje początkującym graczom żeby zdobyć coś ciekawego.
System zdobywania waluty w grze nie jest przewidziany dla polegania tylko na nim. Dlatego lepszy był by lvl(dla klas podstawowych+) no chyba że nikomu nie chce się tworzyć osobnej mechaniki dla zdobywania ulepszeń można dać śmieszne przeliczniki na walutę w grze.
klasa wyposażona w przedmiot którym jest łuk z ostrością
klasa mogła by się nazywać ,,snajper"
Służyła by tylko do strzelania, a więc mogła by mieć skurzaną zbroję ulepszoną na odporność przed pociskami, żeby nie była podatna na ataki dystansowe.
klasa nie byłaby zbyt mocna więc mogła by być od 5lvl
lub jako przedmiot 3lvl
Można by stworzyć dużo słabsze odpowiedniki boskich broni. Tak samo z klasami trochę lepsze od klas podstawowych, ale takie klasy miały by książki klas podstawowych.
Uważam że takie klasy dały by motywacje początkującym graczom żeby zdobyć coś ciekawego.
System zdobywania waluty w grze nie jest przewidziany dla polegania tylko na nim. Dlatego lepszy był by lvl(dla klas podstawowych+) no chyba że nikomu nie chce się tworzyć osobnej mechaniki dla zdobywania ulepszeń można dać śmieszne przeliczniki na walutę w grze.