MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Dobra rada wujka Smalca
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Tryb jest niezbalansowany i totalnie p2w jeżeli komuś to odpowiada jest to w pewnym sensie normalne.
Ale są też gracze którzy nie chcą powielać tych sprawdzonych wzorców, bo myślą że można inaczej, ale każdy wie że jest to praktycznie nie możliwe.
Pomimo tego że ci ,,gracze p2w" (bo nie uważam ich za lepszych) śmieją się z tych mniej doświadczonych graczy, ale to od nich są(ci p2w od tych słabszych) uzależnieni bo każdy ,,gracz p2w" lubi sobie po expić na tych słabszych a nie innych sobie równym.
Jeżeli ktoś się nie połapał o co chodzi TO CHODZI o utrzymanie pewnej części graczy której nic na tym trybie nie trzyma.jawiemjakajakwytegoniewiecietozapytajciemnieotowkomentarzachodpowiemkiedy​śalenasiłeniczegoniebędęrobiłtojestprostrzniżmyslicieispacjanadalmidziałajakcost​ozrobiłemspecjalnie
To jest chyba jakiś troll. Serio gościu trudno zrozumieć co piszesz.
znaczy powiem tak, jest możliwość usunięcia p2w, jednocześnie zatrzymując dochody dla serwera, ale są to zbyt wielkie zmiany i na pewno nie będzie ich na wvsp3, z obecną edycją trzeba się zwyczajnie pogodzić. Możecie uważać inaczej, ale ta edycja jest i tak najlepsza z tych wszystkich 3, tak 1 nie była idealna.
Moim zdaniem 1 była najlepsza, ale jest to kwestia tylko i wyłącznie klimatu. Tryb był całkowitą nowością na arenie polskiej, grało mnóstwo osób, gracze budowali mury, robili potki, enchantowali wspólnie itemy, etc....
Co do wątku, uważam, że autor po prostu idzie na rekord ujemnych repek Wink
Jeśli chodzi o to, że niby wvsp 1 było lepsze to owszem zgadzam się z tym, i nie jedna osoba wie nawet dlaczego. Mimo iż było też p2w to przyczynami czemu grało się lepiej są to: było mniej bosów do wyboru, balans i obrażenia i tak były takie same, a to że potwory były "mocniejsze" to wytłumacza to, że wszystkie potwory miały jakąś zbroje (lepsze od dzisiejszych skórzanych), były inne skile i na pewno mniej skili destrukcyjnych a te, które były to były słabsze, przez co mury były dla graczy jedyną najmocniejszą obroną, były mniejsze mapy bo była 1 św przez co nie trzeba było tak latać w tę i z powrotem. (to i tak nie wszystko)

Powiem że dzisiaj dalej można niektóre te rzeczy przywrócić i na pewno w tryb by się lepiej grało. Dopowiem że naprawdę lepiej by było jak by te wymienione rzeczy zostały przywrócone, bo tryb zrobił się typową expiarką a nie prawdziwą walką między wojownikami a potworami. Sad (wvsp 3 nie usprawiedliwia to że wvsp 1 było na 1.7 bo wszystko i tak działało identycznie jak dzisiaj. I tak, wiem że te "wylewy" nic nie zmienią. Wyrażam swoje zdanie na ten temat.)
Też uważam, że poprzednie wvsp było lepsze, ponieważ dzisiaj już mury prawie nie mają znacznie każdy prawie sobie je
przechodzi, mapa dość duża to jest na + bo nie kończy się na jednej walce ale i na - bo trzeba dużo latać.
Wytwarzanie eq, potek i enchantowanie totalnie straciło na znaczeniu...
@temat
Mysle ze gracze p2w nie śmieją się ze słabszych graczy bez boskich, tylko z Ciebie... ale akurat to czy coś kupili czy nie, nie robi żadnej róznicyWink


(13-November-2020 19:21:41)Kelly303 napisał(a): [ -> ]Powiem że dzisiaj dalej można niektóre te rzeczy przywrócić i na pewno w tryb by się lepiej grało. Dopowiem że naprawdę lepiej by było jak by te wymienione rzeczy zostały przywrócone, bo tryb zrobił się typową expiarką a nie prawdziwą walką między wojownikami a potworami. Sad (wvsp 3 nie usprawiedliwia to że wvsp 1 było na 1.7 bo wszystko i tak działało identycznie jak dzisiaj. I tak, wiem że te "wylewy" nic nie zmienią. Wyrażam swoje zdanie na ten temat.)


Jeśli chodzi o to, że niby wvsp 1 było lepsze to owszem zgadzam się z tym, i nie jedna osoba wie nawet dlaczego. Mimo iż było też p2w to przyczynami czemu grało się lepiej są to: było mniej bosów do wyboru, balans i obrażenia i tak były takie same, a to że potwory były "mocniejsze" to wytłumacza to, że wszystkie potwory miały jakąś zbroje (lepsze od dzisiejszych skórzanych), były inne skile i na pewno mniej skili destrukcyjnych a te, które były to były słabsze, przez co mury były dla graczy jedyną najmocniejszą obroną, były mniejsze mapy bo była 1 św przez co nie trzeba było tak latać w tę i z powrotem. (to i tak nie wszystko)


Tutaj większe farmazony niż smalec wypisujesz, dla ciebie minecraft 1.7 i 1.12+ to to samo, nawet nie chce mi się tłumaczyć tak prostych i oczywistych rzeczy bo jeśli ktoś chce zgrywać znawce i wielkiego technika podczas gdy liniki kodu w życiu nie napisał i nie zna podstawowych i różnic pomiedzy tymi silnikami to szkoda czasu na dyskusje. Przykre jest że wypisujesz większe głupoty od smalca, bo nie sądziłem ze tak można;s Opinie oczywiście można wyrażać gdy jest to opinia, u ciebie to wylew braku podstawowej wiedzy o minecrafcie.

Z murami też wypisujesz farmazony bo gdyby mury działały jak na WVSP 1/2 to nikt by się przez 1 świątynie nie przebił, a gdzie tam przez drugą i trzecią... 1 z 2 można było porównywać z trójką nie specjalnie jest jak bo pomimo podobieństw w działaniu trybu gra się całkowicie inaczej. Sam fakt 3 świątyń tworzy całkowicie inną taktykę gry.


(14-November-2020 13:40:14)LordofLanzarote napisał(a): [ -> ]mapa dość duża to jest na + bo nie kończy się na jednej walce ale i na - bo trzeba dużo latać.

taka argumentacja też jest całkowicei z dupy xX

Ale ta zima jest super, taki fajny śnieg, ale też jest do dupy bo jest mi zimno w stópki xX - rly? xX
Przekierowanie