MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Pomysł na urozmaicenie gry
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, w grudniu 2019 roku zostały wycofane koxy, czy doczekamy się zmian związanych właśnie z nimi ? KOXY dawały naprawdę sporo korzyści szczególnie podczas grania solo, natomiast przydałoby się je dodać, wcześniej oczywiście osłabić.
Przykładowo, zmniejszyć czas regeneracji, oraz osłabić/wzmocnić poniższe efekty.
Absorbcja II (0:30)
Regeneracja III (0:07)
Odporność (0:30)
Odporność na ogień (0:30)
Ograniczenie koxów do 2 sztuk w EQ

Przydałyby się podczas turnieju, szczególnie dla taktyk, które prowadzą do zwycięstwa. Przykładowo - 1 osoba posiada koxy, wskakuje do nexus'a i przyjmuje na siebie główny atak przeciwników, a chwilę później dołączają sojusznicy.
Dlaczego koxy moim zdaniem byłyby wtedy zbalansowane ? Krótkotrwałe efekty koxa zmuszają nas do szybkiego zaatakowania i szybkiego wycofania się. Głównym celem koxów jest sprowokowanie przeciwnika do użycia rogu, a później wykorzystanie tego, lub przyjęcia serii obrażeń.
Link do starego tematu : http://mineserwer.pl/Temat-Rozwi%C4%85za...light=koxy
Gwiazda z pokonanego bossa
Czy mógłbyś Szumiel dodać do gwiazdy żelazną zbroję posiadającą ochronę III ?
Byłoby to świetne, aktualnie mało osób interesuje się bossem, ponieważ boskie lepiej zdobyć zabijając graczy. Byłby to jedyny sposób na zdobycie całkiem dobrej zbroi.
Kolejny temat który chciałbym poruszyć są efekty dla VIP, kupując vipa jesteśmy informowani o dostępie do Dzwięków/Efektów zabić.
Przychodzę tu z pomysłem dodania specjalnych efektów tylko dla rangi VIP wymyślonych przez graczy w oddzielnym wątku, najlepsze i możliwe do wykonania zostałyby dodane do specjalnego menu dla VIP'a.
Przydałyby się podczas turnieju, szczególnie dla taktyk, które prowadzą do zwycięstwa. Przykładowo - 1 osoba posiada koxy, wskakuje do nexus'a i przyjmuje na siebie główny atak przeciwników, a chwilę później dołączają sojusznicy.

Wystarczyłoby, żeby 2 osoby użyły rogu na takiego gracza, i on zginąłby w 2 sekundy.
fajny pomysł wd dzieje sie to samo fajnie by troszke zmienić plan gry bardzo fajny pomysł
Kox jest useless, wystarczy rzucić na kogoś błogo i straci efekt koxa
@up to nie mozna zrobic zeby blogo nie usuwalo efektu koxa jak np. z silka z rogu nie usuwa silki wypitej?
(09-November-2020 12:17:08)GamerNinja napisał(a): [ -> ]@up to nie mozna zrobic zeby blogo nie usuwalo efektu koxa jak np. z silka z rogu nie usuwa silki wypitej?

Nie można by było.
a chociaz mozna dodac sety prot 3 z bossa? bo brakuje czegoś między prot II diaxs a setem vipa nie liczac diaxsa prot 1
Nie wiem co napisać, wątek został skopiowany : http://mineserwer.pl/Temat-Z%C5%82ote-ja...ssa-i-inne (Zgaduje, ze przez to iz watek zostal nieodświeżany)
@Lojd_XD Czy ja wiem, kox może sprowokować przeciwnika do użycia rogu, może rzucić błogo, ale pozniej i tak zginie, gdyż utraci tymczasowo róg oraz błogosławieństwo ~120s. Poza tym efekt koxa jest krótkotrwały, także jest zbalansowany.
Wątek powinien być zamknięty bo istnieje już taki wątek a nawet identyczny bo ten jest skopiowany.
-1 za brak kreatywności i kopiowania czyjejś pracy.
Przekierowanie