Witam w tym wątku omówię pewien problem. Mianowicie 7.11.2020 o godzinie 21:40-22:10 kilku graczy ale byli to między innymi Balmor2015 i W0lf1k wykorzystali brak zabezpieczeń odgradzających świat od mapy na której gramy aby przedostać się za barierę z command blockow do normalnego świata. Zrobili to wybierając budowniczych i podkopując się ponad barrier blocki i wchodząc do normalnego świata. Spowodowali oni tym samym lagi olbrzymich wręcz rozmiarów i ciężko dało się grać. W tym wątku bardzo proszę o wprowadzenie kar za wychodzenie poza mapę na której gramy albo chociaż tak jak proponowałem dodanie blokady także od góry a nie tylko od boków mapy gdyż takie wychodzenie za mapę tak jak wspominałem generuje ogromne lagi podczas których to dla przykładu lewitacją demenotra wzleciałem na sam nie wiem którą wysokość gdyż po prostu nie zatrzymywałem się z powodu lagów. Jeśli taka kara już jest to niewiedziałem o tym. Spytałem się Szymiego ale on odparł żebym zapytał się banana. Dlatego też proszę o wprowadzenie takiej kary. Z tego co wiem to na WD taka kara jest ( albo była kiedyś) gdy na spectatorze wylatuje się za mapę i generuje obciążenie serwera.
O tutaj wklejam ss na którym widać z kontekstu rozmów że gracze wyszli poza mapę
https://imgur.com/a/XbnOGJp
Dodam na koniec że nie jest to ich pierwsza wyprawa za mapę gdyż robili to już wcześniej dzisiaj i były straszne lagi wtedy. Dlatego bardzo proszę o wprowadzenie kary za takie coś lub przynajmniej zrobienie odpowiednich zabezpieczeń aby nikt za mapę już nie wychodził.
Jeżeli jest to nie wiedziałem o tym i będę na przyszłość pamiętał o zgłaszaniu tego.
Tylko że po co dawać za to kare skoro to nikomu nie przeszkadza , nie utrudnia rozgrywki , i nic nam to nie daje.
Jest to jedynie zamysł for fun.
Ale ty nie wiesz jak wielkie lagi to generuje u nas się grać wtedy nie dało i w dodatku pisałeś że zwiększasz render distance żeby więcej chunków generować. Utrudnia to grę i to bardzo.
(07-November-2020 23:39:17)VaatuMF1 napisał(a): [ -> ]Ale ty nie wiesz jak wielkie lagi to generuje u nas się grać wtedy nie dało i w dodatku pisałeś że zwiększasz render distance żeby więcej chunków generować.
Z tym render distancem żartowalismy , a po drugie banan już pisał że laguje czasami bo mają jakis problem i ze jest on w trakcie naprawy wiec nie jest to wina wychodzenia za mape. Poniewaz lagi nie sa tylko na tej mapie.
Bardzo dziwne że takie lagi są głównie gdy wychodzisz za mapę z kolegami (przynajmniej gdy jestem online). Jeżeli chcesz sobie pozwiedzać mapę to czemu nie zrobisz tego w trybie gry jednoosobowej który do tego powstał tylko na serwerze? Tak trudno stworzyć nowy Świat? Nawet jeśli to nie to było głównym czynnikiem lagów to napewno powodowało zbędne obciążenie serwera.
Nie oceniamy tutaj ani nie chcemy ukarać was za to więc nie traktuj tego jak skargę i nie broń się.
Ja chcę tylko wprowadzenia za to kar aby to się nie powtarzało.
Jeśli powoduje to lagi na serwerze to jak najbardziej. Ale nie lepiej po prostu zablokować opcji wyjścia za mapę? Wystarczy zrobić to samo co z strefą potworów. Wprowadzić tam strefę zatrucia i dla wojowników i potworów. I robiło by dosłownie identyczną robotę. Można było by dodać napis np: Nie opuszczaj miejsca walki tchórzu bo zginiesz!
@up
Przeczytałes wogle co napisałem?
Jeżeli byłby to problem wychodzenia za mape to nie było by tych lagów na każdej mapie a więc nie wiem czy taka dyskusja ma wogóle sens.
Cytat:Ale ty nie wiesz jak wielkie lagi to generuje u nas się grać wtedy nie dało i w dodatku pisałeś że zwiększasz render distance żeby więcej chunków generować.
Zwiększenie render distance nic nie zmienia, ponieważ serwer ma z góry ustalone render świata(przynajmniej tak zakładam

). Gracz może widzieć więcej chunków fakt, ale nie aktualizują mu się one w 100%. Np nie renderują mu się gracze, nie spawnią się tam moby, czy nie działają mechanizmy redstone. W dodatku wątpie, aby renderowanie świata było przyczyną lagów na trybie. Podczas rozgrywki gracze generują pierdyliard rozmaitych particli, wybuchów i innych akcji, które na pewno bardziej obciążają serwer, niż renderowanie świata, na którym nic się nie dzieje. W dodatku ostatnio serwerownie (czyli cały serwer MF) nawiedziły lagi, więc zakładam, że to zbieg okoliczności i na siłę szukasz problemu, bo nie jesteś zbyt lubiany przez społeczność WvsP :> Szczególnie przez w/w osoby.
Według mnie nie podoba mu sie to że skoro wychodzimy za mape to nie bedzie mogl nas zabic bo nas nie znajdzcie i jest to spinanie dupy o brak killa/expa.
To co piszecie jest godne podziwu. Moja popularność niema nic wspólnego z tym wątkiem. Jest ona spowodowana tym że po prostu tak jak na mnie skarżyliście tak i ja teraz skarżę na ludzi wulgarnych. Nawet jeśli gracze mimo wielu reakcji na serwerze generują obciążenie to i tak po co dodawać nowe? Wychodzenie za mapę generuję niepotrzebne obciążenie nieważne czy jest nie wielkie czy też większe.
@bum35 jeszcze niedawno sam pisałeś że wystarczyło by tylko dodać wandem bariere u góry i że to nie jest trudne zapewne robisz mi tylko na złość ale tak już masz.
@W0lf1k tak jak pisałem nie chodzi mi żeby cię ukarać. Naprawdę myślisz że chodzi mi tylko o 2 EXP? Po prostu żałosne. Jak już pisałem po co wychodzić za mapę na serwerze? Na zwykłym normalnym świecie zwiedzaj sobie świat a na serwerze się gra.
Ludzie wychodzą za mapę a potem mimo iż powinna się gra zakończyć trzeba jeszcze niszczyć niepotrzebnie pozostałe świątynie tym samym tracąc czas oraz generują lagi. O tym jest ten wątek a nie o tym że według ciebie chce po prostu cię zabić.