MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: ☆ NOWA EDYCJA TRYBU KITPVP NA MINEFOX ☆
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
NOWA EDYCJA KITPVP NA MINEFOX.PL
06.11.2020 GODZ. 17.00

Witajcie,
Jak wszyscy wiemy obecna edycja kitpvp trwa już bardzo długo i posiada wiele błędów, których nie da się naprawić/zredukować. Skutkiem tej sytuacji było podjęcie decyzji o zrobieniu nowej edycji, którą przygotowaliśmy wraz z ekipą. Tryb jest postawiony na customowym, autorskim pluginie pisanym przez McJacka i silniku 1.8. bez podstawowych wad tj. double hity, braku możliwości wyrzucania ostatniej zupki z eq, braku balansu niektórych klas itp. dlatego uważamy, że odczucie rozgrywki będzie znacznie przyjemniejsze. Niemniej jednak nie negujemy występowania pewnych uchybień, bo takowe oczywiście mogą wystąpić, ale zapewniamy, że będą natychmiastowo eliminowane. Przejdźmy więc do prezentacji trybu i najważniejszych zagadnień z nim związanych.


KLASY
Na tej edycji możecie się spodziewać zupełnie innych klas, niż te które znaliście z poprzednich edycji. Ze starych klas zostały tylko wyjątki, oczywiście nie pozostawiliśmy ich mimo wszystko 1:1. Łącznie mamy 19 klas, a poniżej znajdziecie ich nazwy wraz z opisami:




[Obrazek: SymlOpd.png]

[Obrazek: Hved4VK.png]

[Obrazek: P8IdinV.png]

[Obrazek: nhFnJGE.png]

[Obrazek: qCQZWpr.png]

[Obrazek: 0pGq821.png]

[Obrazek: mptgbGc.png]

[Obrazek: Szcreau.png]

[Obrazek: 0P4eDyf.png]

[Obrazek: Nq5sRFB.png]

[Obrazek: 6ulP6ZA.png]

[Obrazek: oYWHU9r.png]

[Obrazek: 6XqxM0D.png]

[Obrazek: UhsKhwx.png]

[Obrazek: rgUvvPP.png]

[Obrazek: soCgmDN.png]

[Obrazek: prAUlpY.png]

[Obrazek: PFzmFah.png]

[Obrazek: EFntX52.png]

ZUPY/LECZENIE
Po negatywnym odbiorze graczy na nowy system zup, tj. ręczne wyrzucanie z eq stwierdziliśmy, że wprowadzenie starego mechanizmu, tj. automatycznego usuwania pustej miski po zjedzeniu zupki będzie najlepszym pomysłem.

[Obrazek: Br7Cnr9.gif]


USTAWIENIA


Ustawienia to dość ogólnikowy temat, prostując - będziecie tutaj mogli znaleźć rzeczy kosmetyczne, ale też zagadnienia związane z rozgrywką. Poniżej znajdziecie opcje do wyboru:

[Obrazek: OdlgfCl.png]

[Obrazek: pinVNeg.png]

[Obrazek: txJMoVR.png]

[Obrazek: L3i6HmU.png]



SKLEP

W sklepie za serwerową walutę nabyć będzie można:

1. Suffixy

[Obrazek: image.php?dm=QG6P]


2. Klasy

[Obrazek: P5NsNKH.png]




EVENTY

Z myślą o bardziej zaawansowanych graczach w pvp postanowiliśmy zrobić tzw. "Eventy", które tworzyć/hostować będzie mogła osoba z wykupioną do tego permisją. Taką permisję posiada VIP, którego będziecie mogli nabyć w sklepie serwerowym. Za wygranie takiego eventu będzie przewidziana nagroda. Jej wysokość zależy od liczby osób, które wzięły w nim udział. Eventy będą różne. Na razie testowo wprowadziliśmy "Sumo", aby zobaczyć jak rozwinie się sytuacja - jeśli dobrze to zostanie wprowadzona aktualizacja z resztą eventów.



RANGI/AWANSE

Zrobiony został system rang, gdzie awans zdobywamy osiągając wymaganą ilość zabójstw. Prezentuje się on w następujący sposób:

- Początkujący 0-499 zabójstw
- Pro 500 zabójstw
- Elite 1500 zabójstw
- Master 3000 zabójstw
- Platinium 4000 zabójstw
- Expert 6000 zabójstw
- Warrior 8000 zabójstw
- Champion 11000 zabójstw
- Terminator 13000 zabójstw
- Nolife 16000 zabójstw
- Reffiler 18000 zabójstw
- Titan 20000 zabójstw
- Legend 22000 zabójstw
- BOG 25000 zabójstw




RANGI DO ZAKUPU

Jedyną rangą do zakupu został VIP, który posiadać będzie możliwość hostowania eventu oraz podwojone monety za zabójstwo. (przywileje, które posiadać będzie ta ranga w przyszłości mogą zostać powiększone/zmienione)
Do wyboru będzie też możliwość zakupu monet, gdyby komuś nie chciało się zbierać na klasy.


MAPA


Największą zmianą będzie rezygnacja z kilku map, a skupienie się wokół jednej, głównej. Gracze i tak zawsze grali na pojedynczej mapie, więc postawiliśmy na jednolitość. Taka zmiana umożliwiła też większe dostosowanie jej do czystego pvp - czyli teren jest po prostu bardziej płaski. Rozmyślamy też nad zmianą mapy co określony przedział czasowy, przykładowo co 2 miesiące, by granie nie było aż tak monotonne.



ZDJĘCIA/FILM Z MAPY

[Obrazek: XEcELnO.png]
[Obrazek: ReHyuzc.png]
[Obrazek: xz8iCvJ.png]
[Obrazek: 07NagN4.png]
[Obrazek: s0IuJoz.png]
[Obrazek: hCVtmr1.png]


Twórcy trybu:
- McJack1337
- MagicWordPL
- Mev77rey_

Szczególne podziękowania dla:
- kubamax
Za pomoc i wytrwałość w pracy.
huhu niezła prezentacja ;o
W końcu nie będzie klas gorszych i lepszych od siebie. Tylko każdy gracz będzie miał szansę w rozgrywce. Bo weżmie ktoś heroesa, neo itd to wiadomo co się działo. Wiadomo że skill ma większe znaczenie ale sprostowałem to dla nowych graczy.

Zupy które znikają jest najlepszym pomysłem jaki można było zrobić, a nie że trzeba miski odkładać do eq i brać nowe.
Jedna mapa a nie że gracze są każdy na innej po 7 osób.

Tryb który będzie się cieszył ilością przez bardzo bardzo długi czas.
Nie będzie pustych hitów przez co rozgrywka będzie ułatwiona.
Chciałbym się zapytać czy wszystko w tym jest autorsko robione ? (pluginy, mapa itd).
Plugin jest w 100% autorski by McJack1337. Co do mapy to można ją nazwać jako „sklejka”, nie bawiliśmy się w budowanie autorskich map, bo talentu do budowania niestety nie posiadamy. Aczkolwiek jeszcze co do tej kwestii, to prawdopodobnie mapy będą zmieniane co jakiś okres czasowy, więc zobaczymy.
Przekierowanie