Siema, kupiłem usługę migracji itemków z mineserwera na minefoxa.
Zrobiłem wszystko poprawnie, napisałem już na maila minefox@zarabiam.com napisałem tam według wzoru do wątku który wstawił banan.
Liczę na odpowiedź bo kupiłem to a itemów nadal nie mam. Czekam juz 1,5h.
- Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi powinieneś napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
- W treści Maila musi znajdować się:
- W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
- W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS+:
1) Data wysłania:
2) Godzina wysłania:
3) Numer telefonu podany przy kupne:
4) Informacja zwrotna:
5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
6) Twój nick na serwerze:
- W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PSC:
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
- W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PRZELEW (W TYM BLIK/PAYPAL):
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) ID TRANSAKCJI:
- Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
- Weryfikacja konta może potrwać nawet do 14 dni, według regulaminu usług.
(24-October-2020 14:51:56)Trawsonek napisał(a): [ -> ]
- Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi powinieneś napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
- W treści Maila musi znajdować się:
- W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
- W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS+:
1) Data wysłania:
2) Godzina wysłania:
3) Numer telefonu podany przy kupne:
4) Informacja zwrotna:
5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
6) Twój nick na serwerze:
- W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PSC:
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
- W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PRZELEW (W TYM BLIK/PAYPAL):
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) ID TRANSAKCJI:
- Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
- Weryfikacja konta może potrwać nawet do 14 dni, według regulaminu usług.
no to super... teraz musze czekać nawet 2 tygodnie bo serwer czegoś mi nie nadał, be like! Jak dla mnie trochę śmieszne że serwer tworzy jakąś usługę a potem musze czekać 2 tygodnie żeby dostać to co kupiłem
Kupno usługi jest dobrowolne, nikt nie zmuszał ciebie do zamówienia jej. Zdarzają się takie przeoczenia więc wtedy trzeba napisać jeszcze raz, a z tego co widzę czekasz 1,5h, a w przypadku migracji usługa nie jest realizowana od razu, ponieważ pierw jest to weryfikowane, a ostatecznie przenoszone.
(24-October-2020 15:32:56)Trawsonek napisał(a): [ -> ]Kupno usługi jest dobrowolne, nikt nie zmuszał ciebie do zamówienia jej. Zdarzają się takie przeoczenia więc wtedy trzeba napisać jeszcze raz, a z tego co widzę czekasz 1,5h, a w przypadku migracji usługa nie jest realizowana od razu, ponieważ pierw jest to weryfikowane, a ostatecznie przenoszone.
w sumie to już ponad 6h czekam xD
32h xD
Może do 48h będe miał już to xD
[Wczoraj 09:10:17] Admin: Z lapa musze korzystac ale mam 2 dni wyciete z zycia na reinstalacje PC i przywracanie danych
[Wczoraj 09:09:57] Admin: dysk mi w pc spłonął Xx
[Wczoraj 09:09:47] Admin: A siemanko
Aktualnie banan nie ma jak tego zrobić więc...
(25-October-2020 22:35:08)Trawsonek napisał(a): [ -> ][Wczoraj 09:10:17] Admin: Z lapa musze korzystac ale mam 2 dni wyciete z zycia na reinstalacje PC i przywracanie danych
[Wczoraj 09:09:57] Admin: dysk mi w pc spłonął Xx
[Wczoraj 09:09:47] Admin: A siemanko
Aktualnie banan nie ma jak tego zrobić więc...
no to kox
Migracja dla twojego konta została przeprowadzona.
(26-October-2020 09:52:53)Trawsonek napisał(a): [ -> ]Migracja dla twojego konta została przeprowadzona.
oo zauważyłem właśnie, sorki za zamieszanie z całym wątkiem, a i szkoda że nie przeniosło mi lvla i stanu konta bo mialem chyba 20-30 lvl i 4k-5k kasy ale i tak git